تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803019674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كارگاه آموزشي نقد فيلم در بندرخمير برگزار شد/معرفي عكاسان برتر دومين جشن عكس هرمزگان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كارگاه آموزشي نقد فيلم در بندرخمير برگزار شد/معرفي عكاسان برتر دومين جشن عكس هرمزگان
بندرعباس - خبرگزاري مهر: برگزاري كارگاه آموزشي نقد فيلم در بندرخمير، معرفي عكاسان برتر دومين جشن عكس هرمزگان، برگزاري مراسم اربعين حسيني در ۵۱۰ كانون فرهنگي هنري مساجد هرمزگان و ... از جمله اخبار فرهنگي استان هرمزگان هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، دومين دوره جشن عكس هرمزگان با معرفي برگزيدگان و نفرات برتر به كار خود پايان داد.

حجت الاسلام حسين مرشدي مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان در مراسم اختتاميه دومين جشن عكس هرمزگان با بيان اينكه اين برنامه با اهداف خوب و زيبايي برگزار شد، عنوان كرد: قدرداني و تجليل از پيشكسوتان هنر عكاسي استان هرمزگان يكي از اهداف برگزاري اين برنامه است كه به خوبي در اين دوره برگزار شد.

وي ادامه داد: تمامي انجمن هاي فرهنگي و هنري بايد چنين اقدامات پسنديده اي انجام دهند كه خوشبختانه هنرمندان هرمزگاني در اين زمينه شاخص و مطرح هستند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان در ادامه تصريح كرد: برگزاري جشنواره ها و نمايشگاه ها باعث ايجاد انگيزه و خلاقيت در هنرمندان مي شود و هر چه برگزاري اين نمايشگاه ها از تنوع بيشتري برخوردار باشد مطمئنا” مخاطبان بيشتري به سمت فعاليت هاي هنري تشويق مي شوند.

حسام الدين انصاريان رئيس انجمن عكاسان هرمزگان نيز در ادامه اين مراسم عنوان كرد: انجمن عكاسان هرمزگان از زمان تاسيس خود تا كنون برنامه هايي همچون جشنواره هاي ملي عكس، جشن عكس هرمزگان، اردوهاي عكاسي و كارگاه هاي آموزشي را برگزار كرده است.

وي ادامه داد: همزمان با سالروز تاسيس انجمن عكاسان هرمزگان، دومين جشن عكس هرمزگان با افتتاح نمايشگاه عكس‌هاي منتخب اعضاي اين انجمن، در نگارخانه زنده ياد كوروش گرمساري فرهنگسراي طوبي بندرعباس كار خود را آغاز كرد.

رئيس انجمن عكاسان هرمزگان افزود: در اين نمايشگاه 75عكس از 49عكاس به نمايش درآمد و يكي از بخش هاي ويژه اين نمايشگاه نيز، نمايش 12 اثر از عبدالحميد سعيديان هنرمند عكاس پيشكسوت هرمزگاني بود كه براي نخستين بار عكس‌هايي از سال هاي 1330 تا 1350 از هرمزگان به نمايش گذاشته شد.

انصاريان اضافه كرد: از جمله ديگر برنامه هاي اين جشن، برگزاري نشست هايي بود كه در آن آثار 12 عكاس از استان هاي خوزستان، بوشهر و سيستان بلوچستان مورد نقد و بررسي قرار گرفت.

همچنين در ادامه اين مراسم يوسف باقري، رضا فتحي مقدم و محمد باركار به عنوان عكاسان برگزيده دومين دوره جشن عكس هرمزگان معرفي و از آنان تقدير شد.

سميرا پوركهندل، فرشيد دريانوس و مهدي نهنگ نيز در اين دوره شايسته تقدير شناخته شدند.

در اين مراسم از عبدالحميد سعيديان هنرمند عكاس پيشكسوت هرمزگاني نيز تجليل ويژه به عمل آمد.

برگزاري مراسم اربعين حسيني در ۵۱۰ كانون فرهنگي هنري مساجد هرمزگان

مسئول دبيرخانه كانون هاي فرهنگي هنري مساجد هرمزگان از برگزاري مراسم اربعين حسيني در ۵۱۰ كانون فرهنگي هنري مساجد اين استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد پهلواني عنوان كرد: همزمان با فرارسيدن اربعين حسيني، مراسم عزاداري و سوگواري در 510 كانون فرهنگي هنري شهري و روستايي استان هرمزگان برگزار مي شود.

وي افزود: برنامه هاي روز اربعين كانون هاي فرهنگي هنري مساجد از ساعت هشت صبح دوشنبه دوم دي ماه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

پهلواني، قرائت زيارت اربعين، سخنراني، سينه زني سنتي، مداحي، تعزيه خواني، برپايي ايستگاه هاي صلواتي، نمايشگاه هاي فرهنگي و مسابقه هاي نقاشي ويژه كودكان با موضوع اربعين را ازجمله برنامه هاي كانون ها در اين روز برشمرد.

وي افزود: در شب اربعين نيز برنامه هاي قرائت زيارت عاشورا و محافل قرآني در سطح كانون هاي فرهنگي هنري مساجد برگزار شد.

كارگاه آموزشي نقد فيلم در شهرستان بندرخمير برگزار شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بندرخمير از برگزاري كارگاه آموزشي نقد فيلم در اين شهرستان خبر داد.

كاظم قاسم زاده عنوان كرد: در اين كارگاه آموزشي ضمن پخش فيلم هاي مختلف، توضيحاتي در خصوص نمادهاي فيلم، هدف فيلمساز و نوع بازيگري نيز ارائه شد تا علاقه مندان به فيلم در اين شهرستان، نگاه جديدي به اين هنر داشته باشند.

وي با اشاره به استعدادها و ظرفيت هاي هنري جوانان اين شهرستان ادامه داد: اين كارگاه با هدف آموزش روش‌مند استعدادهاي هنري اين شهرستان براي عموم علاقمندان برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بندرخمير خاطرنشان كرد: برگزاري چنين برنامه هايي مي تواند جوانان و علاقه مندان اين عرصه را به عبور از تعاريف ساده و سطحي و ورود به مفاهيم عميق هنري از پديده هاي پيرامون، تشويق كند.

قاسم زاده در ادامه نقش هنر و فرهنگ را در پويايي جامعه مهم دانست و افزود: تلاش مي كنيم تا فضا و امكانات مناسبي براي فعاليت هاي هنري و فرهنگي مختلف در اين شهرستان فراهم شود.

وي يادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بندرخمير در حد توان و در چارچوب قوانين تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا از فعاليت ها و برنامه هاي هنري و هنرمندان اين شهرستان حمايت كند.

نشست ادبي شاعران ميناب و رودان به مناسبت اربعين حسيني برگزار شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ميناب گفت: به مناسبت اربعين حسيني، نشست ادبي با حضور اعضاي انجمن شعر و ادب شهرستان هاي ميناب و رودان در فرهنگسراي شهيد بهشتي ميناب برگزار شد.

رضا او‍ژند عنوان كرد: اين نشست ادبي با حضور بيش از 30 نفر از اعضاي انجمن شعر و ادب و همچنين صاحب نظران و پيشكسوتان شعر و ادب شهرستان هاي ميناب و رودان تشكيل شد.

وي ادامه داد: در اين نشست شاعران به سرودن اشعار خود با موضوع اربعين حسيني پرداختند و اين اشعار مورد نقد و ارزيابي قرار گرفت و نقاط ضعف و قوت اشعار بررسي شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ميناب خاطرنشان كرد: خوشبختانه شهرستان ميناب از استعدادهاي بسياري در عرصه فرهنگ و هنر و به خصوص در زمينه شعر وادب برخوردار است كه بايد به اين استعدادها توجه شود و بستر مناسبي را براي شكوفايي اين هنرمندان فراهم كرد.

اوژند افزود: انجمن شعر و ادب ميناب يكي از فعال ترين انجمن هاي فرهنگي و هنري اين شهرستان است كه جلسات هفتگي اين انجمن به صورت منظم و با حضور اكثريت اعضا تشكيل مي شود.

وي يادآور شد: شاعران و نويسندگان مينابي تا كنون در جشنواره هاي متعددي حضور فعال داشته و عناوين مختلفي را در زمينه شعر و ادب كسب كرده اند.

كارگاه آموزشي مباحث فرهنگي در مدارس بندرخمير برگزار شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بندرخمير گفت: كارگاه آموزشي مباحث فرهنگي در مدارس بندرخمير برگزار شد.

كاظم قاسم زاده بيان داشت: كارگاه آموزشي مباحث و مشكلات فرهنگي با هدف پاسخ گويي و مطرح شدن مشكلات دانش آموزان در مدارس و دبيرستان هاي شهرستان بندرخمير برگزار شد.

وي هدف از برگزاري اين كارگاه آموزشي را آشنايي نسل نوجوان با آسيب هاي فرهنگي و اجتماعي عنوان كرد و افزود: امروزه عوامل فردي، محيطي، اجتماعي و فرهنگي در ايجاد مشكلات فرهنگي و اجتماعي براي نسل جوان موثر است و بايد تلاش كنيم تا با آگاهي بخشي به جامعه از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري كنيم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بندرخمير خاطرنشان كرد: يكي ديگر از اهداف اين كارگاه آموزشي نيز تلاش در راستاي تحكيم بنيان خانواده و نيز بهره گيري از آموزه هاي اخلاقي و انسان ساز قرآن كريم و سيره و احاديث معصومين (ع) بود.

قاسم زاده تصريح كرد: بايد در برابر تهاجم فرهنگي دشمنان كه نسل جوان جامعه را هدف قرار داده است، هوشيار باشيم و اجازه ندهيم تا جوانان به انحراف كشيده شوند.

كد خبر: 2200908

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۲۲:۳۴

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن