تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820036263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش ولايتي در پيروزي روحاني در انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: نقش ولايتي در پيروزي روحاني در انتخابات
برخي فعالان اصلاح‌طلب مي‌گويند از فعاليت ناطق نوري در عرصه انتخابات استقبال مي‌كنند هر چند در اين باره ترديدهايي دارند.
جهان: محمدجواد حق‌شناس در اين باره گفت: ناطق نوري مي‌تواند مشتركات جريان اصلاح‌طلب و جريان اصولگراي معتدل و خردگرا را به واقعيت‌ نزديك كند.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در گفت‌وگو با آريا درباره سرليستي ناطق نوري در طيف اصلاح‌طلبان گفت: ترديدي نيست كه حضور آقاي ناطق نوري در عرصه انتخابات مجلس كاملا مثبت و تاثيرگذار خواهد بود اما سرليستي ايشان در طيف اصلاح‌طلبان بستگي به زمان و موقعيت خودش دارد.

وي ادامه داد: اگر چه بستر پيروزي آقاي روحاني را اصلاح‌طلبان و آقايان هاشمي و خاتمي فراهم ساختند اما نبايد فراموش كنيم كه حمايت آقاي ناطق نوري از آقاي روحاني و نقشي كه جريان اصولگراي خردگرا در اين زمينه داشتند و همچنين نقشي كه آقاي ولايتي در انتخابات ايفا كرد و از انتخابات كناره‌گيري نكرد در پيروزي آقاي روحاني نقش بسزايي داشتند.

حق‌شناس اظهار داشت: بخش قابل توجهي از سبد راي اصلاح‌طلبان متعلق به آقاي ناطق نوري است اما قضاوت درباره اين كه ايشان به عنوان سرليست اصلاح‌طلبان مطرح شود قطعا زود است و بايد صبر كنيم ببينيم چه كساني كانديدا مي‌شوند.

احمد شيرزاد نماينده مجلس ششم نيز گفته است: در شرايط فعلي دشوار است كه به موضوع سرليستي اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم وارد شويم اما به طور كلي بنده معتقدم آقاي ناطق نوري در موقعيت بسيار خوبي هستند تا در فضاي سياسي كشور فعال شوند البته ورود ايشان به عرصه انتخابات نيازمند آن است كه از حالا خيلي بيشتر ديده شوند بنابراين من به عنوان يك ناظر سياسي بر اين باورم كه بايد نسبت به حضور آقاي ناطق نوري بيشتر ابراز علاقه كنيم.

عضو جبهه مشاركت تاكيد كرد: آقاي ناطق نوري بايد ارتباطات خود را با احزاب سياسي و اتحاديه‌هاي صنفي بزرگ گسترش دهند زيرا نقش ايشان را در ايجاد تعادل، موازنه مثبت و افزايش عقلانيت در فضاي سياسي كشور مفيد مي‌دانم.

وي ادامه داد: آقاي ناطق نوري ممكن است از توهين‌هايي كه صورت گيرد دلگير باشند البته بنده معتقدم الان زمان دلگيري نيست زيرا اگر جاي دلگيري باشد شايد آقاي هاشمي بيش از همه محق به دلگيري هستند اما در حال حاضر مي‌بينيم حضور ايشان در عرصه سياسي كشور تعادل بسيار خوب و مثبتي ايجاد كرده است.

وي تاكيد كرد: آقاي ناطق نوري بايد وارد عرصه شود و خود را براي يك مبارزه يا ايفاي نقش جدي آماده كند زيرا ما در حال حاضر به امثال آقاي ناطق بسيار احتياج داريم و بايد در صحنه حضور داشته باشند.

همچنين سعيد حجاريان به ايسنا گفته است: تا انتخابات مجلس زمان زيادي باقي است اما من معتقدم بايد مجلس دهم شبيه مجلس پنجم شود يعني اقليت قوي و تاثيرگذار از اصلاح‌طلبان وارد مجلس شوند و با توجه به شرايط موجود، چنين چيزي قابل قبول و راضي كننده خواهد بود. در مجلس پنجم، كارگزاران فراكسيوني قوي بودند. به نظر من حضور آقاي ناطق نوري در مجلس بعدي بسيار موثر خواهد بود و من از حضور چنين نيروهايي در مجلس بعدي استقبال مي‌كنم اما خود آقاي ناطق گفته است كه در انتخابات شركت نمي‌كند.

در همين حال محمدرضا تابش معتقد است كه هنوز زود است درباره نامزدي عارف و ناطق نوري و يا سرليستي آنها اظهار كنيم.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن