تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820226614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي بازگشت از اربعين عجله نكنيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: براي بازگشت از اربعين عجله نكنيد
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت از زائران ايراني كه به منظور حضور در كربلاي معلي در ايام اربعين حسيني (ع) عازم عتبات عاليات شده اند خواست در هنگام بازگشت زياد عجله نكنند.


«ناصر خدرنژاد» افزود: به زائران ايراني توصيه مي شود به دليل امكانات محدود در مرزها، بازگشت خود از عتبات را به سه تا پنج روز بعد از اربعين موكول كنند تا در مرزها با مشكل مواجه نشوند.

اين مقام مسئول در سازمان حج و زيارت با بيان اينكه تا كنون بيش از 400 هزار زائر ايراني براي حضور در كربلاي معلي در ايام اربعين حسيني (ع) عازم عتبات شده اند گفت: هم اكنون نيز تقاضا براي حضور در عتبات وجود دارد.
وي درباره ترافيك شديد عبور و مرور در مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه نيز گفت: از روز گذشته ( 30 آذر ) ترافيك عبور و مرور قدري روان شده و مشكل خاصي وجود ندارد.
معاون سازمان حج و زيارت از استقرار بيش از 300 دستگاه اتوبوس در مرزها براي بازگشت زائران ايراني از عتبات اشاره كرد و افزود: اين اتوبوس ها زائراني را كه وسيله نقليه ندارند، به صورت رايگان تا اولين پايانه شهري مي رسانند.
خدرنژاد درباره حمله تروريستي روز گذشته در جنوب بغداد نيز گفت: خوشبختانه در اين حادثه به هيچ يك از زائران ايراني آسيبي وارد نشده و به جز يك مورد حمله تروريستي به زائران ايراني در شهر بلد واقع در سامرا (در چند روز گذشته كه منجر به شهادت يك نفر و مجروحيت 14 زائر ايراني شد)، مورد ديگري وجود نداشته است. (ايرنا)

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن