تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802909869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزير كشور خواستار شداستفاده از ظرفيت رودخانه كارون در بهبود زندگي مردم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزير كشور خواستار شداستفاده از ظرفيت رودخانه كارون در بهبود زندگي مردم
معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور گفت: رودخانه كارون در شهر اهواز پتانسيل خوبي براي بهبود زندگي مردم دارد كه بايد از اين ظرفيت استفاده شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، هوشنگ خندان‌دل ظهر امروز در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي پل نهم، پارك شهروند، پارك جزيره و پروژه ساحل‌سازي شرق كارون در جمع خبرنگاران اظهار كرد: امروز از سه پروژه مركز دفن زباله‌هاي شهري اهواز، خيابان سلمان فارسي وپروژه ساحل سازي كارون بازديد داشتيم كه دراين پروژه‌ها اقدامات قابل توجهي صورت گرفته است.

وي ادامه داد: در رابطه با سايت دفن زباله شهرداري اهواز تلاش مي‌شود كه از تجارب شهرهاي ديگر كه سابقه فعاليت بيشتري در اين زمينه دارند استفاده شود.

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور با بيان اينكه مركز دفن زباله‌هاي اهواز به يك سري اقدامات تكميلي نياز دارد اذعان كرد: يكي از اين اقدامات خريد يك دستگاه زباله سوز براي اين مركز است كه سعي مي‌شود تا پايان سال صورت گيرد.

وي به ساماندهي خيابان نادري اهواز اشاره كرد و گفت: به گفته شهردار اهواز تاخير در عمليات اجرايي اين پروژه موجبات ناراحتي برخي شهروندان را فراهم كرده كه لازم است شهرداري با سرعت بخشيدن به كار‌ها و ارتقا بهبود كيفيت، تالم خاطر شهروندان را جبران كند.

خندان‌دل در اين خصوص اضافه كرد: شهرداري اهواز در رابطه با ساماندهي خيابان نادري تا كنون اقدامات خوبي انجام داده است و اميدواريم طبق وعده آن‌ها كار تا دهه فجر به اتمام برسد.

وي در رابطه به ساحل‌سازي كارون تصريح كرد: بعد از تاسيس سازمان عمران كارون، اقداماتي در زمينه ساحل‌سازي در مسيري از رودخانه كه از شهر عبور مي‌كند، اجرا شده است.

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور با اشاره به اينكه رودخانه كارون ظرفيتي دارد كه بايد براي بهبود وضعيت شهر اهواز استفاده شود خاطر نشان كرد: وجود رودخانه كارون در شهر اهواز پتانسيل خوبي براي بهبود زندگي مردم ايجاد كرده و بهتر است از اين گنج به خوبي استفاده شود.

وي ادامه داد: بخش اعظم از ساحل‌سازي آن انجام شده كه با كمك‌هاي فكري و مالي وزارت، شهرداري اهواز را در موقعيتي قرار خواهيم داد كه به كار خود سرعت بدهد.

خندان‌دل با بيان اينكه بسياري از پروژه‌هاي عمراني درشهر‌ها با هزينه شهرداري‌ها انجام مي‌شود عنوان كرد: روند پيشرفت بسياري از پروژه‌هاي عمراني كه شهرداري مجري آن‌ها است به كمك‌هاي شهروندان از طريق پرداخت عوارض بستگي دارد.

وي اضافه كرد: ميزان كمك‌هاي سازمان همياري و شهرداري‌ها به كلان شهر‌ها بسيار كم است و بيشتر شهرداري‌هاي شهرهاي كوچك از نظر مالي حمايت مي‌شوند.

معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير كشور اظهار كرد: اما اهواز از جمله كلان شهرهايي است كه به دليل سابقه درخشان درگذشته و مشكلاتي كه دارد سعي مي‌كنيم كمكهاي ويژه‌اي به آن داشته باشيم.

وي به پروژه پل نهم اهواز اشاره كرد و گفت: اين پروژه كه با منابع دولتي در حال ساخت است مقداري از برنامه زمانبندي عقب است.

وي در اين خصوص ادامه داد: نياز است اعتبارات لازم به اين پروژه تزريق و با اتمام يك باند آن تا پايان سال جاري امكان عبور و مرور شهروندان را فراهم كند.

انتهاي پيام/72011/ت40

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن