تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803036964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند بازسازي ارگ بم با حضور معاون رئيس جمهور بررسي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: روند بازسازي ارگ بم با حضور معاون رئيس جمهور بررسي مي‌شود
كرمان - خبرگزاري مهر: معاون گردشگري ميراث فرهنگي استان كرمان از بازديد رئيس سازمان ميراث فرهنگي كشور از روند بازسازي ارگ تاريخي بم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسين تجلي ظهر يكشنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه با اشاره به پنجم دي‌ماه سالگرد زلزله بم اظهار داشت: طبق پيش‌بيني هاي صورت گرفته مراسم دهمين سالگرد زلزله بم با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي كشور برگزار شود.

وي گفت: در اين سفر محمد علي نجفي از نزديك با مشكلات و مسائل بخش ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان كرمان آشنا شده و اميدواريم به راهكارهاي هاي اجرايي در اين خصوص دست پيدا كنيم.

اين مسئول ادامه داد: طبق برنامه پيشنهادي كه سازمان ميراث فرهنگي كشور اعلام كرده است رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري كشور عصر چهارشنبه وارد كرمان شده و به ديدار نماينده ولي فقيه در استان كرمان مي رود و سپس ديداري با فعالان بخش صنايع دستي استان خواهد داشت.

وي گفت: در روز پنجشنبه معاون رئيس جمهور راهي شهرستان بم به منظور حضور در مراسم سالروز زلزله بم مي شود و همچين از چگونگي روند بازسازي ارگ تاريخي بم با حضور وي بازديد به عمل خواهد آمد.

تجلي حضور در نشست علمي "بم و يك دهه تجارب ميراث فرهنگي" را از ديگر برنامه‌هاي اين سفر دانست و گفت: همچنين رئيس ميراث فرهنگي كشور در آرامستان بم حضور يافته و به جانباختگان زلزله سال 82 بم اداي احترام مي كند.

اين مسئول گفت: جلسه كارگروه گردشگري ميراث فرهنگي و صنايع دستني استان كرمان نيز با حضور معاون رئيس جمهور و استاندار كرمان در محل فرمانداري بم برگزار مي شود.

معاون گردشگري ميراث فرهنگي استان كرمان ادامه داد: نيت در كارگروه گردشگري طرح مسائل و مشكلاتي اين حوزه است كه مي‌تواند در ابعاد كشوري تصميماتي براي حل آنها گرفته شود.

وي گفت: رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري استان كرمان در ادامه سفر خود عازم شهر كرمان شده و در بناهاي تاريخي اين شهر از جمله باغ هرندي بازديد مي كند.

تجلي از حضور اين مسئول در گفتگوي وي‍ژه خبري پنجشنبه شب صدا وسيماي مركز كرمان خبر داد و اذعان داشت: روز جمعه برنامه پيشنهادي براي معاون رئيس جمهور به استان نشست با فعالين بخش گردشگري استان كرمانف سفر به شهربابك و بازديد از روستاي تاريخي ميمند است.

وي با اشاره به اينكه روستاي ميمند در ليست ثبت جهاني قرار داشت، افزود: پرونده ثبت جهاني اين روستا به دليل برخي از مسائل و مواردي كه بايد داخل پرونده تكميل مي شد برگشت داده شد اما خوشبختانه ما ظرفيت تصويب روستاي ميمند را از دست نداده ايم و در حقيقت بعد از رفع مشكلات، اين پرونده خارج از نوبت رسيدگي مي شود.

معاون گردشگري استان كرمان اذعان داشت: هر ساله كشورها ظرفيت خاصي را براي پيشنهاد بناهاي تاريخي و يا مواريث معنوي به يونسكو دارند و پرونده ميمند خارج از ظرفيتي است كه ايران معرفي مي كند.

وي ادامه داد: مسائل ميراث فرهنگي به گونه اي هستند كه قسمتي ابعاد استاني و برخي نيز ابعاد كشوري دارند و از لحاظ ملي بايد پي گيري شوند كه اين امر همت مديريت كلان سازمان ميراث فرهنگي كشور را مي طلبد.

كد خبر: 2200819

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۱۷:۰۲

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن