تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802986861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يادداشت/ حسين قديانيبرند انقلاب را خراب نكنيد!


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يادداشت/ حسين قديانيبرند انقلاب را خراب نكنيد!
آن روزها غربي‌ها، مي‌خواستند هم نمي‌توانستند هاشمي را تحقير كنند، چرا كه حتي دشمن هم لااقل در مقام اعتراف و حداقل در ضمير خود، براي انقلابي مقاوم احترام بيشتري قائل است تا انقلابي خسته و خداي نكرده بريده و دست و پا بسته.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس، حسين قدياني امروز يكشنبه 01/10/92 طي يادداشتي در روزنامه وطن امروز نوشت: يك: «غربي‌ها مثل گاو تحليل مي‌كنند!» اين جمله براي هر كس ناآشنا باشد، براي آقاي رفسنجاني كاملا آشناست، چه مي‌گويم كه جمله از آن ايشان است و متعلق به زماني كه آقاي رفسنجاني، آقاي هاشمي بود و خطيب نماز آدينه. آن روزها غربي‌ها، مي‌خواستند هم نمي‌توانستند اين بزرگوار را تحقير كنند، چرا كه حتي دشمن هم لااقل در مقام اعتراف و حداقل در ضمير خود، براي انقلابي مقاوم احترام بيشتري قائل است تا انقلابي خسته و خداي نكرده بريده و دست و پا بسته. در اين 10 سال گذشته بويژه در مقطع فتنه 88 جناب رفسنجاني، به زعم بعضي‌ها كم قند در دل غربي‌ها آب نكرد، ليكن چه جوابي دادند غربي‌ها به ايشان، جز اينكه يك زنيكه عضو پارلمان اروپا رسما ايشان را تحقير كند؟! پس غربي‌ها علاوه بر آنكه مثل گاو تحليل مي‌كنند، لزوما جواب خوبي را با خوبي نمي‌دهند و آدمي را در روز روشن تحقير مي‌كنند. در مثل مناقشه نيست؛ شايد هيچ‌كس در جهان عرب، از ميان آنان كه توقع مبارزه هست، اندازه ياسر عرفات براي دشمن خود خوش‌رقصي نكرد اما پاسخ آن همه شاخه زيتون را دست آخر اسرائيلي‌ها با مسموم كردنش دادند، البته بعد از آن همه كه توافق پشت توافق تحقيرش كردند. اين وسط، آزاده‌اي هم به نام نامي سيدحسن نصرالله وجود دارد كه حتي نتانياهو و پرز هم اگر چه با او تا حد جان خصومت دارند اما به ناچار در برابر شكوه اين رهبر عربي، سر تعظيم فرود مي‌آورند.

دو: «حقش است!» اين جمله را خيلي‌ها بعد از ديدن فيلم و عكس‌هاي تحقير آقاي رفسنجاني توسط زنيكه اروپايي بر دل و زبان خود جاري كردند اما كمي اگر بر افق نگاه خود بيفزاييم، بايد متوجه شويم مع‌الاسف همه اين تحقيرها برند ممتاز جمهوري اسلامي را نشانه رفتهو الا آقاي رفسنجاني همانطور كه خود هم بارها اذعان كرده‌اند، بدون انقلاب و جمهوري اسلامي، هيچ اهميت خاص ديگري ندارند. اينجاست كه بايد دل‌نگران همه آن رخدادهاي ضد غرور ملي‌اي باشيم كه دقيقا از بعد توافق ژنو، يكي پس از ديگري رخ مي‌نمايد. در اين مقام، اصلا بحث بر سر اين نيست كه فلاني از گروه ما هست يا نه، بهماني راي ما هست يا نه، آن ديگري با ما هست يا نه. دشمن صرف نظر از اين تقسيم‌بندي‌ها، با سوءاستفاده از آنچه در ژنو داديم، غرور ملي همه ما را از مراجع‌عظام‌تقليد گرفته تا رانندگان تاكسي مورد هجوم قرار داده است. روزي برخلاف روح توافق، تحريم جديدي وضع مي‌كنند، آنگاه مدعي مي‌شوند اين تحريم‌ها جديد نيست و ادامه همان تحريم‌هاي قبلي است. دگر روز و اين بار شايد برخلاف جسم توافق (!) باز هم تحريم جديد وضع مي‌كنند و تو گويي مسرور از اين تحقير برمي‌دارند اينگونه به ريش ما مي‌خندند؛ «اين دور جديد تحريم‌ها اصلا ربطي به هسته‌اي ندارد و مخصوص حقوق بشر است!» در ادامه، يك روز جان كري، يك روز هم اوباما، در روزگار ذلت برند آمريكا در دنيا، مرتب و پشت بند هم عليه ما شاخ و شانه مي‌كشند كه گزينه نظامي همچنان روي ميز است! در اين بين، هر از چندي هم وزير خارجه آمريكا، سفر به تل‌آويو را فراموش نمي‌كند، بلكه گزارش كار خود را به‌موقع به اسرائيل داده باشد! و همچنان در همين بين، هياتي از پارلمان اروپا راهي ايران مي‌شود تا نه با آقاي رفسنجاني، بلكه با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار و علاوه بر تحقير استوانه انقلاب، اعلام دارند؛ «هدف ما از سفر به ايران، ديدار با فلان مجرم فتنه 88 و آن ديگري بود!»

سه: خطر بشدت، برند جمهوري اسلامي را تهديد مي‌كند. عاقبت خنده به دشمن هم معلوم شد. گمانم ديگر بس است. هر آن كه بايد متوجه خوي زشت و كثيف آمريكايي‌ها شده باشد، شده، آن هم كه نشده، ديگر مسؤوليتي متوجه جمهوري اسلامي نيست. شرط است كه دقت كنيم در ازاي تنبه بعضي‌ها، دقيقا داريم چه امتيازي به دشمن مي‌دهيم و چه لطمه‌اي به برند 300 هزار خون مظلوم وطن وارد مي‌كنيم؟! بيفزايد خداوند بر درجات امام راحل كه مي‌گفت؛ «كساني كه خواب آمريكا را مي‌بينند، ان‌شاءالله خدا بيدارشان كند». آن كه خواب آمريكا مي‌بيند و در سر سوداي غرب دارد، هزار بار ديگر هم آقاي رفسنجاني توسط غربي‌ها تحقير شود، باز حرف خود را مي‌زند.

چهار: «حقوق شهروندي» ذيل «حقوق ملي» تعريف مي‌شود. دولت بايد جمع كند اين بساط را. مجلس بايد به ميدان بيايد. اين اخبار تحقيرآميز، بيگانه است با روح و جسم نظام مقدس ما. اين اخبار را ما عادت نداريم. گويي اخبار نظامي ديگر است، هر نظامي غير از نظام جمهوري اسلامي. اين اخبار، بيگانه است با روح روح‌الله. بيگانه است با خشم خميني. بيگانه است با 30 سال انتظار مادر شهيد گمنام. بيگانه است با غيرت ايراني... . تا ما باور كنيم كه قطار انقلاب از ريل عزت خارج نشده، بايد قطع شود اين روند. رانندگان تاكسي از نظر مشاور عالي بعضي‌ها نمي‌فهمند، مراجع تقليد چه؟!

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن