تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802964619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرتضوي اسناد زونكن مجلس ششم را در اختيار كميته تفحص قرار نداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: مرتضوي اسناد زونكن مجلس ششم را در اختيار كميته تفحص قرار نداد
رئيس هيات تحقيق و تفحص از تامين اجتماعي، با انتقاد از ادعاهاي مطرح شده از سوي مرتضوي، تمام حرف‌هاي وي را دروغ و كذب خواند و گفت: وي متهم به فساد مالي و تخلفات غير قانوني در انتصاب‌ها است و براي فرار از اين اتهامات به هر دستاويزي چنگ مي‌زند.


عليرضا محجوب در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري خانه ملت،‌ درباره اظهارات جديد مرتضوي رئيس سابق سازمان تامين اجتماعي مبني بر اينكه عدد اعلامي درباره تعداد نمايندگان دريافت كننده كارت هديه از سوي محجوب دروغ است و به منظور ابهام آفريني، عدد 37 ذكر شده است،‌ افزود: مرتضوي به دنبال مطرح شدن است؛ تحقيق و تفحص جنبه شخصي ندارد و انجام اين كار به دليل دعواي من با وي نبوده است.

نماينده مردم تهران،‌ ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي،‌ ادامه داد: اكنون تنها بايد راه دادگاه را به مرتضوي نشان داد و از هرگونه پاسخ امتناع كرد تا در دادگاه به اين گونه‌ اكاذيب رسيدگي شود.

اين نماينده مردم در مجلس نهم،‌ با انتقاد از اينكه مرتضوي به نشر اكاذيب روي آورده است، درباره اظهارات مرتضوي مبني بر تلاش محجوب براي در اختيار گرفتن اسنادي از يكي از نمايندگان با هدف تخريب وي، تاكيد كرد: رئيس سابق تامين اجتماعي تاكنون هيچ سندي براي ادعاهاي خود مطرح نكرده است، ما حتي نمي‌دانستيم در ليست‌هايي كه در اختيار مرتضوي قرار دارد چه كساني هستند كه بخواهيم به خاطر يك نفر از آنها، از برخي تخلفات تحقيق و تفحص چشم پوشي كنيم.

زونكن اسناد دوره مجلس ششم هيچ‎گاه مورد بررسي قرار نگرفت

اين نماينده مردم در مجلس نهم،‌ درباره انتقاد مرتضوي مبني بر آنكه هيچ گزارشي از تحقيق و تفحص از دوره‎‎هاي گذشته به دليل منافع شخصي تنظيم نشده و زونكن اسناد دوره مجلس ششم هيچ‎گاه مورد بررسي قرار نگرفت، تصريح كرد: در دوره هشتم مجلس، تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي از سال 80 تا 88 به تخلفات سازمان تامين اجتماعي رسيدگي كرد به گونه‌اي كه در اين گزارش همه پاداش‌ها و مبالغ را بررسي كرديم اما درباره زونكن‌هاي مجلس ششم سندي ارايه و مشاهده نشد.

وي، يادآور شد: مرتضوي براي انتخاب همسر خودش در بدنه سازمان تامين اجتماعي از جيب اين سازمان هزينه‌هايي را پرداخت كرده كه بهتر است به اين واقعيات پاسخ دهد؛ وي متهم به فساد مالي و تخلفات غيرقانوني در انتصاب‌ها بوده و بهتر است در دادگاه به روشني به اين موارد پاسخ دهد.

وي يادآور شد: اگر مرتضوي به حرف‌هاي خود اطمينان دارد پس چرا طي جلساتي كه اعضاي تحقيق و تفحص با وي برگزار كردند چنين ادعاهايي را مطرح نكردند و حال كه مي‌داند تحقيق و تفحص به پايان رسيده است مي‌خواهد با حاشيه سازي، تخلفات وي محو گردد.

آماده رسيدگي به تخلفات خود در دادگاه هستم

محجوب، در رابطه با واگذاري خانه‌اي از سوي تامين اجتماعي به وي،‌ افزود: اين‌ حرف‌ها مفهوم ندارد؛ اگر همه اين ادعاها واقعيت داشته باشد هيچ ايرادي ندارد به تخلفات من نيز در دادگاه رسيدگي شود؛ به طور حتم تكيف ياعدم تكليف و ارائه سند يا عدم سند براي وي تفاوتي ندارد و آنچه كه مسلم است مرتضوي نه قانع مي‌شود و نه پاسخ‌ها را معتبر مي‌داند.

وي تاكيد كرد: وقتي هيچ وجهي به من داده نشده و مدير وقت نيز آن را تاييد مي‌كند بنابراين لزومي ندارد مرتضوي مرتب از موضوعاتي حرف بزند كه سر تا پا دروغ و كذب است؛ اصلا فرض كنيد به كار من ايراداتي وارد است اين مهم چه ربطي به تحقيق و تفحص دارد، مرتضوي درصدد است با ورود به مسايل فرعي اسناد منتشر شده را ناديده بگيرد.

هديه 84 ميليوني مرتضوي به يكي از شاكيان پرونده كهريزك

نماينده مردم تهران،‌ ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس نهم،‌ با بيان اينكه تمام اين ادعاها را در دادگاه پاسخ مي‌دهم، يادآور شد: مرتضوي به يكي از شاكياني كه در پرونده كهريزك شكايت خود را از وي پس گرفت، مبلغ 84 ميليون تومان از جيب سازمان تامين اجتماعي به عنوان تشكر پرداخت كرد؛ موضوع پرونده كهريزك ارتباطي با پرونده سازمان تامين اجتماعي ندارد بنابراين بهتر است مرتضوي به چنين تخلفاتي پاسخ دهد.

محجوب با يادآوري اينكه رئيس مجلس شوراي اسلامي بارها تاكيد كردند در تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي به هيچ‌كس رحم نكنيد و تمام تخلفات را اعلام كنيد، افزود: مرتضوي در جلساتي كه با اعضاي كميته تحقيق و تفحص برگزار شده بود مدعي بودند كه اسناد را به شرطي در اختيار قرار مي‌دهد كه هيچ‌يك افشا نشود درحالي كه اعضا از اين شرط امتناع كرده و به صراحت به وي گفتند ما تمامي اسناد را منتشر خواهيم كرد.

نماينده مردم تهران،‌ ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس نهم،‌ گفت: مرتضوي براي فرار از اتهام خود به هر دستاويزي چنگ مي‌زند،‌ به طور حتم اگر وي تمايلي به ارايه ليست به من را نداشت مي‌توانست ليست را در اختيار ديگر اعضاي كميته قرار دهد. به نظر مي‌رسد مرتضوي بايد براي دفاع از خود در دادگاه آماده باشد و با مطرح كردن چنين موضوعاتي از اتهامات خود فرار نكند.

تلاش مرتضوي براي دريافت پاداش 60 ميليون توماني خود از سازمان تامين اجتماعي

وي با انتقاد از پاداش‌هايي كه مرتضوي براي خود در نظر گرفته بود،‌ افزود: مرتضوي براي خود پاداشي 60 ميليون توماني در نظر گرفت كه اين پاداش نيز ابلاغ شده بود اما اعضاي كميته مانع از پرداخت اين مبالغ به وي شدند، با وجود آنكه مرتضوي چنين رقمي را تكذيب كرد اما روز بعد از اعلام اين تكذيبيه، با مديرعامل وقت تماس گرفت و پيگير پرداخت پاداش خود بود.

محجوب، يادآور شد: تمام اتهاماتي كه مرتضوي به مجلس نهم وارد مي‌كند كذب محض است، زيرا مجلس نهم همواره در صدد بركناري وي بوده است.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي،‌ گفت: مرتضوي برخي اسناد را در منزل خود دارد در حالي اين كار خلاف است،‌ به طور حتم بردن اسناد سازمان به منزل، حتي اگر رونوشت يا كپي آن نيز باشد داراي اشكال است؛ در هر صورت تمام ادعاي مطرح شده از سوي وي را در دادگاه جواب خواهيم داد و مرتضوي نيز به جاي فرار از اتهامات اسناد خود را در دادگاه منتشر كند./

پايان پيام

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن