تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات 2 محكوم به قصاص از اعدام در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: نجات 2 محكوم به قصاص از اعدام در اصفهان
مدير زندان مركزي اصفهان از اخذ رضايت مددكاران اين زندان از اولياء دم 2 زنداني محكوم به قصاص از طناب دار در روز اجراي حكم خبر داد.

به گزارش روابط عمومي زندان‌ها، سيروس اميني مدير زندان مركزي اصفهان با اعلام اين خبر اظهار كرد: دو زنداني محكوم به قصاص نفس در روز اجراي حكم، پاي چوبه‌دار با تلاش مددكاران و هوشياري و تدبير خانواده اولياء دم از طناب‌دار رهايي يافتند.

وي افزود: يكي از محكومان به قصاص به نام ق-ص تبعه كشور افغانستان در سال 1372به اتهام قتل عمدي روانه زندان شده و مدت 20 سال در زندان تحمل كيفر نموده كه در اين مدت با حضور در باشگاه ورزشي و نهضت سوادآموزي و فرهنگي فعاليت داشته كه روز اجراي حكم با تلاش انجام گرفته از مرگ نجات يافت.

مدير زندان مركزي اصفهان تصريح كرد: محكوم ديگر پس از شش سال حبس به نام الف-ص نيز در روز اجراي حكم قصاص با تلاش و حضور خيران خانواده اولياء دم را متقاعد شدند، با بخشش، زندگي دوباره‌اي را به وي هديه كنند.

وي ادامه داد: اين زنداني نيز در طول دوران حبس خود با شركت در فعاليت‌ها و برنامه‌ها مذهبي و قرآني از جمله كتابت قرآن كريم كه به عنوان يكي از آثار نمونه و بي‌نظير كشور نام گرفته، مشاركت داشته است.

نظر شما:
------------

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن