تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819367551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات معاون اردوغان درباره روابط بانك هالك با ايران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: توضيحات معاون اردوغان درباره روابط "بانك هالك" با ايران
معاون نخست وزير تركيه گزارشي مبني بر پولشويي، حمايت مالي از تروريسم توسط هالك بانك تركيه دريافت نشده است.

به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه مليت - چاپ تركيه، علي باباجان، معاون نخست‌وزير تركيه در پاسخ به پرسش و انتقاد حزب جمهوري خلق، يكي از احزاب مخالف حزب حاكم درباره روابط ايران و بانك هالك تركيه، گفت: اين بانك بر اساس استانداردهاي تعيين شده در جهان به امور بانكي پرداخته و خدماتي به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. در حال حاضر اين بانك با داشتن چند هزار مشتري مي‌تواند به خدمات تجارت خارجي و امور بانكي بپردازد. تمام پرداخت‌هاي انجام شده توسط اين بانك بر اساس سيستم بانكي و طبق استانداردهاي بين‌المللي و ملي انجام گرفته است و گزارشي مبني بر پولشويي، حمايت مالي از تروريسم دريافت نشده است.

وي درباره ادعاهاي مطرح شده مبني بر اين كه رضا ضراب، تبعه ايراني كه به اتهام پولشويي و فساد مالي در عمليات روز چهارشنبه به همراه 60 نفر توسط پليس دستگير شده است، توسط بانك هالك در انتقال پول به ايران كمك كرده است، گفت: بر اساس مواد 73 و 159 قانون بانكي، روابط بانكي با مشتريان خود و حساب‌هاي آن‌ها محرمانه است و حساب‌هاي شخصي يك مشتري نيز در اين قالب جاي مي‌گيرد.

به گزارش ايسنا، چند روز گذشته در عمليات گسترده 60 نفر به اتهام فساد مالي و پولشويي توسط پليس تركيه دستگير شدند، در ميان دستگيرشدگان سه فرزند وزيران حزب عدالت و توسعه و هم‌چنين رضا ضراب يكي از تاجران مطرح حضور دارند. هم‌چنين در راستاي اين عمليات حساب‌ها و امور بانكي بانك هالك كه در مبادلات تجاري با ايران فعال بوده است نيز تحت بررسي قرار گرفت.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن