تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم شهرداري تبريز در هفته يازدهم از همنام اراكي خود پذيرايي مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تيم شهرداري تبريز در هفته يازدهم از همنام اراكي خود پذيرايي مي كند
تبريز – خبرگزاري مهر: تيم شهرداري تبريز از چارچوب بازي هاي هفته يازدهم ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور به مصاف شهرداري اراك مي رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته يازدهم رقابتهاي فوتبال ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور امروز (يكشنبه) با انجام تنها ديدار باقيمانده به پايان مي رسد و در آن تيم شهرداري تبريز در خانه به ديدار شهرداري اراك مي رود.

اين ديدار كه قرار بود شنبه برگزار شود، به دليل آماده نبودن زمين مسابقه و فراهم نبودن شرايط برگزاري بازي به دليل يخ زدگي، به امروز موكول شده است.

شهرداري تبريز هم اكنون با 14 امتياز در رده ششم جدول گروه "ب" اين رقابتها قرار دارد و در صورت پيروزي مي تواند فاصله خود با تيم پنجم جدول را به يك امتياز كاهش دهد.

البته شاگردان مهدي پاشازاده يك بازي عقب افتاده هم با تيم كارون خوزستان دارند كه با پيروزي در آن بازي مي توانند در جمع سه تيم بالاي جدول قرار بگيرند.

بر اساس برنامه اعلامي ديدار معوقه شهرداري تبريز با كارون خوزستان روز پنجشنبه پنجم دي برگزار خواهد شد.

اما تيم شهرداري اراك كه امروز ميهمان همنام تبريزي خود خواهد بود، با هشت امتياز در رده سيزدهم جدول اين گروه جاي گرفته است و پيروزي در تبريز مي تواند آنها را حداقل يك پله در جدول بالاتر ببرد.

ديدار تيم هاي شهرداري تبريز و شهرداري اراك از چارچوب بازي هاي هفته يازدهم ليگ دسته اول فوتبال باشگاه هاي كشور از ساعت 14 فردا يكشنبه اول دي در ورزشگاه شهيد توانا (اختصاصي شهرداري تبريز) برگزار مي شود.

ساير ديدار هاي هفته يازدهم روز هاي جمعه و شنبه برگزار شده بود.

كد خبر: 2200376

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱ - ۰۹:۵۸

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن