تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگيري لفظي مسي با نايب رييس بارسلونا مسي: فائوس چيزي از فوتبال نمي‌داند


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: درگيري لفظي مسي با نايب رييس بارسلونا مسي: فائوس چيزي از فوتبال نمي‌داند
ليونل مسي ستاره آرژانتيني بارسلونا از اظهارات خاوير فائوس نايب رييس اين باشگاه اسپانيايي براي تمديد قراردادش به شدت انتقاد كرد.
فائوس كه مسووليت نظارت بر امور اقتصادي بارسلونا را بر عهده دارد، چندي قبل گفته بود درك نمي‌كند چرا مسي كه به تازگي قراردادش را تمديد كرده، به دنبال بهتر كردن شرايطش است.
مسي كه هم اكنون براي بهبود روند مصدوميت همسترينگ خود در بوينس آيرس به‌سر مي‌برد، در گفت‌وگو با راديو كاتالان عنوان كرد فائوس چيزي از فوتبال نمي‌داند. او همچنين درخواست براي بهبود شرايط تمديد قراردادش تا سال 2018 را كه در فوريه گذشته صورت گرفته بود نيز تكذيب كرد و گفت: «فائوس كسي است كه چيزي از فوتبال نمي‌داند و مي‌خواهد به بارسلونا به‌عنوان يك شركت نگاه كند. بارسلونا يكي از بزرگترين باشگاه‌هاي جهان است و شايستگي آن را دارد كه توسط بهترين مديران دنيا اداره شود. جدا از آن، به شما يادآوري مي‌كنم كه نه من و نه هيچ‌كس ديگري كه به من ربطي داشته باشد، درخواستي براي افزايش حقوق و يا تمديد دوباره قرارداد نداشته است و فائوس اين مساله را خيلي خوب مي‌داند.»
وي با رد اتهاماتي كه به پدرش زده شده، ادامه داد: «براي اين حرف‌ها درباره خودم، پدرم و دوستانم واقعاً متاسفم. در حال حاضر بر روي فوتبالم تمركز دارم و پدرم نيز بر منافعم در خارج از زمين بازي تمركز كرده است و همچنين بهترين متخصصان براي كمك به ما انتخاب شده‌اند.»
همچنين ساندرو راسل رييس بارسلونا كه به دنبال آرام كردن اوضاع است، روز پنج شنبه به خبرنگاران گفت كه هيچ مذاكره‌اي با مسي بر سر بهبود شرايط قراردادش صورت نگرفته است اما اضافه كرد هرگاه كه مسي خواستار صحبت باشد، درهاي دفترش به روي اين ستاره آرژانتيني باز است. راسل اظهار داشت: «هيچ شكي ندارم كه مسي بايد بهترين بازيكن دنيا در دريافت دستمزد باشد؛ چون او بهترين فوتباليست كره زمين است.»
براساس اعلام مجله فوربس در ماه مه، مسي با دستمزد 2/21 ميليون دلار، بالاترين دستمزد را در ميان همه بازيكنان دنيا دريافت مي‌كند. او به لحاظ درآمد كلي از جمله اسپانسرها و ساير موارد پشت سر ديويد بكام ملي پوش سابق تيم ملي انگليس و همچنين كريستيانو رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد قرار دارد.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن