تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802897995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام رنكينگ جودوكاهاي جهان هفتمي محجـوب بهترين مقام جودوي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اعلام رنكينگ جودوكاهاي جهان هفتمي محجـوب بهترين مقام جودوي ايران
فدراسيون جهاني جودو جديدترين رده‌بندي برترين‌هاي جودوي جهان (ماه دسامبر) را در حالي منتشر كرد كه در اين رده بندي بهترين رتبه ملي پوشان كشورمان همچنان متعلق به جواد محجوب است كه در مكان هفتم وزن 100- كيلوگرم قرار دارد.
در اين رده‌بندي در وزن 60- كيلوگرم، «تاكاتو» از ژاپن با 2978 امتياز در رده نخست قرار دارد. بهزاد وحداني ملي پوش كشورمان با 144 امتياز و (يك پله سقوط) نسبت به ماه پيش در رده 75 قرار دارد. در وزن 66- كيلوگرم «داوآدورج» از مغولستان با 1830 امتياز صدرنشين است. در اين وزن مدت‌ها است نماينده‌اي از ايران در بين 100 جودوكاي اول حضور ندارد.
در وزن 73- كيلوگرم «سينجارگال» از مغولستان با 1991 امتياز رنكينگ نخست را در اختيار دارد . سعيد مولايي با 152 امتياز و البته (يك پله سقوط ) رده 68 را به خود اختصاص داده است. در وزن 81- كيلوگرم «تشريكشويلي» از گرجستان با 2192 امتياز اول است. امير قاسمي‌نژاد كاپيتان تيم ملي كشورمان با 570 امتياز (او در ماه قبل با 578 امتياز 22 بود) در همان رتبه 22 قرار گرفته است. رتبه نخست وزن 90- كيلوگرم در اختيار «گونزالس» از كوبا با 2554 امتياز است.
محمد جمالي با 154 امتياز در رده 76 قرار گرفته است. در وزن 100- كيلوگرم «ممداف» از جمهوري آذربايجان با 2376 امتياز رنكينگ اول را به خود اختصاص داده است . جواد محجوب با 1006 امتياز (جايگاه او تغييري نكرده است) همچنان رده هفتم را به نام خود نگه داشته است. البته ناكامي‌ها او در دو سه مسابقه گذشته باعث شد تا محجوب نتواند رنكينگ خود را ارتقا ببخشد.
در وزن 100+ كيلوگرم جودوكاي برزيلي سيلوا با 2430 امتياز رتبه نخست را در اختيار دارد. اين در حالي است كه رينر فرانسوي سال‌ها صدرنشين اين وزن بود. او با 2300 امتياز دوم است.
در اين وزن محمد رضا رودكي كاپيتان سابق تيم ملي ايران با 10 پله سقوط نسبت به ماه قبل با 106 امتياز در مكان 74 قرار داشت. رودكي به دليل مصدوميت پا بيشتر از يك‌سال و نيم است كه در هيچ مسابقه‌اي به ميدان نرفته است. جعفر پهلواني با 64 امتياز (يك پله صعود) در رتبه 97 است.
در رده‌بندي اعلام شده از سوي فدراسيون جهاني جودو كه مربوط به ماه دسامبر 2013 است، سه بانوي ايراني در آن حاضرند كه همچنان در مكان‌هاي آخر قرار دارند. در وزن 57- كيلوگرم سميه حيدري با كسب يك امتياز در مكان آخر يعني 204 قرار گرفت. حيدري در رده‌بندي ماه قبل با همين امتياز در مكان 192 قرار داشت. در اين رده‌بندي نمايندگان يازده كشور با يك امتياز در مكان 192 قرار گرفته‌اند.
حيدري هفته گذشته در مسابقات كوراش قهرماني جهان در تركيه مدال برنز را گرفت اما اين مدال در رده بندي او در رنكينگ فدراسيون جهاني جودو بي تاثير است چرا كه در اين امتيازات نتايج رقابت‌هاي كوراش محاسبه نمي‌شود. حيدري در مسابقات جودوي قهرماني كشور هم شركت نمي‌كند و تنها در رقابت‌هاي كوراش كه ساده‌تر از رقابت‌هاي جودو است حاضر مي‌شود. در وزن 63 – كيلوگرم اكرم خاني با يك امتياز در مكان آخر يعني 196 قرار گرفت. خاني در رده بندي ماه قبل با همين امتياز در جاي 188 قرار داشت. وزن 78 – كيلوگرم سحر چغلوند هم با يك امتياز در مكان يكي مانده به آخر يعني 138 قرار گرفت. چغلوند در رده بندي ماه قبل هم با همين امتياز در مكان 129 قرار داشت. البته بانوان بزرگسال ايران كه در اين رده بندي قرار دارند بيشتر از يك‌سال و نيم است كه در هيچ مسابقه رسمي شركت نكرده‌اند و اين سقوط كاملا طبيعي است.

يکشنبه 1 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن