تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804044857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط ارتباطي مردم با اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي مردم با اطلاعات
زمين‌هايمان را تحويل دهند

در سال 1354 چند قطعه زمين در منطقه تهرانپارس به كاركنان

صنايع شير ايران واگذار شد، ولي پس از انقلاب اسلامي يكي از نهادها اراضي مورد بحث را به تصرف درآورد و عليرغم اينكه پس از ده‌ها سال دوندگي دادگاه حكم به خلع يد صادر كرده است، متأسفانه از اجراي حكم قطعي دادگاه خودداري مي‌كنند و دليل آن را مجاورت اراضي مزبور با دانشگاه امام حسين(ع) مي‌دانند. در حالي كه اين اراضي با حدود هزار متر فاصله از دانشگاه مزبور، در جنوب بزرگراه قرار دارد.

از كاركنان صنايع شير ايران

عرضه كالاهاي داخلي در فروشگاه‌ها

به دنبال حمايت از كار و توليدكنندگان داخلي، براي تهيه ماشين‌هاي لباسشويي و ظرفشويي توليد داخل به يكي از فروشگاه‌هاي بزرگ و زنجيره‌اي مراجعه كردم، اما فروشنده عليرغم داشتن اين كالاها، اعلام كرد كه فروش نداريم! بهتر است توليدكنندگان داخلي به عرضه كالاهاي خود در سطح فروشگاه‌هاي شهر نظارت بيشتري داشته باشند تا مردم بالاجبار به خريد كالاهاي خارجي روي نياورند.

از مصرف‌كنندگان كالاهاي داخلي

تعطيلي شبانه داروخانه‌هاي مراكز درماني تأمين اجتماعي

تعطيلي شبانه داروخانه‌ها در بيمارستان‌ها و درمانگاه‌هاي تحت پوشش سازمان تأمين اجتماعي در استان لرستان كه جزء مناطق محروم محسوب مي‌شود، با چه دلايلي انجام مي‌شود؟ اميدواريم مسئولان ذي‌ربط در وزارت بهداشت و درمان پاسخگو باشند.

خرم‌آباد ـ بيمه‌شده تأمين اجتماعي

آموزش تأثيرگذار در سيما

در شرايطي كه مصرف انرژي گاز در كشور به ويژه در روزهاي سرد بالاست و از سوي ديگر ميزان شيوع بيماري‌هاي ويروسي مانند آنفلوآنزا نيز افزايش مي‌يابد و هزينه‌هاي درماني زيادي را بر سيستم درماني كشور و مردم تحميل مي‌كند، حضور كارشناسان هواشناسي و مجريان برنامه‌هاي زنده در فضاي باز با كت و شلوار و بدون لباس‌هاي زمستاني مناسب، صحيح نيست. در اين مورد اجراي برنامه‌هايي در خارج از فضاي استوديو با پوشش مناسب فصول سرد، نوعي آموزش تأثيرگذار غيرمستقيم بر مخاطبان تلويزيون است.

قم ـ بيننده تلويزيون

ترافيك سنگين در فلكه شهدا

پارك دوبله خودروها در فلكه شهدا و ابتداي خيابان كاوه در اصفهان، باعث ترافيك سنگيني مي‌شود و درگيري رانندگان با يكديگر را نيز در پي دارد. از راهنمايي و رانندگي انتظار رسيدگي داريم.

اصفهان ـ از ساكنان فلكه شهدا

هديه بيمه‌شدگان به نمايندگان مجلس!

يكي از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، پيرو اظهارات مديرعامل سابق سازمان تأمين اجتماعي و متهم به پرداخت پاداش‌هاي كلان در اين سازمان، مبالغ دريافت شده توسط عده‌اي از نمايندگان محترم را هديه عنوان كرده‌اند. فقط نگاهي به سفره‌هاي خالي بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي نشان مي‌دهد كه اعطاي چنين به اصطلاح هدايايي، مورد رضايت هيچ يك از اعضاي اين صندوق نيست و عدالت حكم مي‌كند ضمن اعلام اسامي نمايندگان مورد نظر مبالغ دريافتي هر چه زودتر به صندوق تأمين اجتماعي بازگردد.

بندرانزلي ـ بازنشسته تأمين اجتماعي

چرا شاهد مهاجرت هموطنانمان هستيم؟

ديدن برخي از نخبگان علمي و نيروهاي جوان و متخصص ايراني در شهرهاي كوچك و كمتر توسعه يافته هند، مالزي و كشورهاي اروپاي شرقي دل هر ايراني را به درد مي‌آورد كه چرا جوانان كشورمان زندگي در كشورهاي در حال توسعه آسيايي و اروپاي شرقي را به كشور خودشان ترجيح مي‌دهند؟ بهتر است مسئولان كشور با دلسوزي و احساس مسئوليت پاسخ اين سئوال را بيابند و از مهاجرت گسترده جوانان، پيشگيري كنند.

خانم شهروند تهراني

افسوس كه نماينده نداريم!

افسوس كه جمعيت زياد كاركنان دولت در مجلس شوراي اسلامي داراي نماينده‌اي مشخص نيستند كه با استعفاء، اعتراضمان را نسبت

به افزايش فقط 18 درصدي حقوق‌ها در سال آينده، به گوش مسئولان ذي‌ربط برساند!

كرج ـ كارمند دولت

به ما سبد كالا تعلق نمي‌گيرد؟

لطفاً مسئولان ذي‌ربط پاسخ دهند كه چرا از كارگران و بازنشستگان تأمين اجتماعي در مشمولان دريافت سبد كالا نامي برده نشده است و آيا به ما هم سبد كالا تعلق مي‌گيرد؟

رشت ـ قورخاني

ورودي شهر، عرض كمي دارد

عرض كم ورودي شهر نايين (اصفهان) باعث وقوع تصادفات زيادي در اين محل مي‌شود. با توجه به قرار داشتن اين شهر در كريدور شمال به جنوب و غرب به شرق كشور، اميدواريم مسئولان وزارت راه و شهرسازي نگاه ويژه‌اي به نايين داشته باشند.

نايين ـ يك شهروند

خدمات مطلوب بيمه‌هاي خصوصي

بيمه‌شدگان شركت‌هاي بيمه وابسته به بانك‌هاي خصوصي از خدمات‌رساني مطلوب اين بيمه‌ها، رضايت دارند و معلوم نيست چرا مسئولان امر در دولت و مجلس شوراي اسلامي سعي دارند اين بيمه‌ها را تعطيل كنند و تمامي بيمه‌شدگان را تحت پوشش بيمه خدمات درماني قرار دهند كه مانند كلافي سردرگم، باعث نارضايتي بيمه‌شدگان شده است؟

بهزاد ـ بازنشسته بانك

چرا پست‌هاي كليدي از زنان گرفته مي‌شود؟

با روي كار آمدن وزير جديد آموزش و پرورش، پست‌هاي كليدي مانند معاونت آموزش ابتدايي اين وزارتخانه و معاونت آموزش ابتدايي اداره كل آموزش و پرورش استان تهران از زنان گرفته و به آقايان تحويل داده مي‌شود، در حالي كه زنان در انجام وظايف خود مسئوليت‌پذير و كوشا هستند و در پست‌هاي ياد شده نيز عملكرد مطلوبي را از آنان شاهد بوده‌ايم. از مسئولان وزارت آموزش و پرورش انتظار مي‌رود كه از نگاه جنسيتي در انتصاب مديران بپرهيزند.

خانم فرهنگي

خيابان را دو تكه نكنند

باقي ماندن قسمتي از خيابان آفريقا به همين نام و نامگذاري قسمتي ديگر از آن به نام نلسون ماندلا باعث دو تكه شدن اين خيابان مي‌شود.

شهروند تهراني

براي تقويت هوش بچه‌ها چه كنيم؟

از آقاي دكتر فربد فدايي ـ روانپزشك كه مقالات مفيدي از ايشان را در روزنامه اطلاعات مي‌خوانيم، تقاضا مي‌شود با نوشتن مقاله‌اي، والدين را راهنمايي كنند كه چگونه مي‌توانند محيطي خلاق و شاداب براي تقويت هوش فرزندان خود فراهم آورند و خلاقيت و استعدادهاي آنان را شكوفا سازند؟

خواننده روزنامه اطلاعات

از كاركنان سينما ياد شود

اميدواريم عوامل برگزاري جشنواره بين‌المللي فيلم فجر در كنار تجليل از تمامي هنرمندان و دست‌اندركاران سينما، از كاركنان و عوامل زحمتكش سينماهاي كشور نيز كه سهم عمده‌اي در حفظ و نگهداري سينماها دارند، يادي كنند كه همين اقدام ‌هم مايه دلگرمي آنان است.

خرم‌آباد ـ از كاركنان سينما استقلال

رسانه‌هايي كه از سخنان اوباما ذوق زده شدند!

اغلب روزنامه‌هاي معتبر خارجي به برخي از صحبت‌هاي غير دوستانه اوباما عليه ايران اعتنايي نكردند، اما صدا و سيما و برخي از روزنامه‌هاي خودمان انگار از شنيدن اين سخنان، آنچنان ذوق زده شدند كه آن را در صدر اخبارشان نشاندند تا شايد جو مذاكرات ژنو را ملتهب و فضاي آن را مسموم كنند! آيا اين رسانه‌ها خودشان را خصوصي و در مقابل دولت مي‌دانند كه با چنين شلوغ بازي‌ها و افراط‌گري‌ها، مي‌كوشند به ادامه مذاكرات ژنو صدمه بزنند؟

شفيعي

شركت برق محكم كاري كند

شنيده‌ها حاكي است كه كابل‌هاي انبار شركت برق واقع در حاشيه كيلومتر 50 جاده ترانزيتي خاوران تاكنون چندبار سرقت شده است و همچنين ترانس يك و نيم تني را از دكل 6متري برق از جا كند‌ه‌اند و به سرقت برده‌اند!

با اين وصف جا دارد شركت برق دور دكل‌ها و انبارهاي خود را با نصب سيم خاردار و يا ساخت ديوار، ايمن كند و با محكم‌كاري‌هاي لازم اجازه ندهد با سرقت كابل‌هاي برق بخصوص روستاها در خاموشي‌هاي شبانه فرو روند.

از ساكنان حوالي جاده خاوران

حفظ حقوق ملت از طريق مذاكره

در كمتر دوره تاريخي، كشورمان دشمن نداشته است. اما در بسياري از آن‌ها، سياستمداران ايراني توانسته‌اند از طريق مذاكره با دشمن حقوق ملت را احياء و محفوظ كنند كه نمونه آن‌ها، دكتر مصدق است كه فقط با 3 بار سفر به ديوان لاهه توانست ملي شدن صنعت نفت ايران را به كشورهاي دشمن آن، بقبولاند كه مطمئنم در حال حاضر توانمندي‌هاي به مراتب بيشتر و بهتري براي مذاكرات سازنده با كشورهاي مخالف انرژي هسته‌اي صلح‌آميز ايران در كشورمان وجود دارد و از اينرو به جاي رفت و آمدهاي مكرر و بي‌نتيجه‌اي كه سال‌ها ادامه داشته است.

بايد شرايط مذاكرات معدود و سازنده در داخل هم فراهم آيد تا به اميد خدا اين مذاكرات به نتيجه مطلوب برسد.

محمد حميدي

تشكر از چاپ مشكلات معلولان

با تشكر از خانم وجيهه تيموري به دليل نوشتن گزارش هفته معلولان و بازتاب مشكلات اين عزيزان ، يادآور مي‌شوم كه Disable به معناي «ناتواني» است نه آن‌طور كه «ناتوان»‌معنا شده است.

خواننده روزنامه اطلاعات

از مرگ گفتن‌ها دست برداريم!

به نظر من نلسون ماندلا نمود عيني اين شعر سعدي عليه‌الرحمه بود كه مي‌گويد: آسايش دو گيتي تفسير اين دو حرف است، با دوستان مروت با دشمنان مدارا... اميدواريم با الگو قرار دادن ماندلا، از مرگ بر اين و آن گفتن‌ها دست برداريم و طريق دوستي و محبت را پيشه كنيم!

تلفن به خط ارتباطي

تبريك به مشمولان دريافت كالا!

به عنوان يك كارگر ساده و زير خط فقر، نهايت تبريك خود را تقديم آن دسته از هموطناني مي‌كنم كه مشمول دريافت سبد كالاهاي اساسي شده‌اند!

يك كارگر ساده

كارگروه كاهش اتلاف وقت و هزينه

پيشنهاد مي‌شود به منظور كاهش اتلاف وقت و هزينه مراجعان به وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي بزرگ دولتي و غيردولتي، كارگروه‌هايي تشكيل شود تا تمامي راه‌هاي ممكن براي جلوگيري از مراجعه حضوري به اين سازمان‌ها مورد بررسي قرار گيرد.

به طور مثال، براي تعويض هر جلد دفترچه درماني، بيمه‌شدگان بايد وقت و هزينه زيادي را صرف كنند كه يافتن راه چاره آن، مي‌تواند به اين كارگروه‌ها سپرده شود.

تلفن به خط ارتباطي

پاسخ مسئولان

پاسخ نيروي انتظامي دربارة استفاده از دستگاه‌هاي كارت‌خوان

با احترام، عطف به مطالب مندرج در صفحه 13 مورخه 3/9/92 آن روزنامه تحت عنوان «به مشتريان اجازه ورود رمز نمي‌دهند»،

به اطلاع مي‌رساند:

رئيس پليس فتا اعلام نمود نكات و هشدارها در خصوص نحوه استفاده دستگاه‌هاي كارت خوان فروشگاهي براي دارندگان كارت بانكي، به اطلاع عموم رسيده، اما قانوني در خصوص الزام به عمل مذكور و يا اعلام جرم در صورت استنكاف از آن مصوب نگرديده، علي‌ايحال از بانك مركزي و شركت‌هاي PSP كه ارائه دهنده خدمات پرداخت مي‌باشند، درخواست گرديده دسترس بودن دستگاه‌هاي كارت خوان را به تمامي زيرمجموعه‌هاي خود ابلاغ و به مرحله اجرا درآورند.

روابط عمومي نيروي انتظامي



شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن