تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819123516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به‌كارگيري بازنشستگان جز در موارد خاص ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: به‌كارگيري بازنشستگان جز در موارد خاص ممنوع شد
طبق قانون، بكارگيري افراد بازنشسته در دولت جز در موارد خاصي كه بايد به تصويب هيات دولت برسد، ممنوع است.

محمود عسگري آزاد جانشين معاونت توسعه مديريت و منابع انساني رئيس جمهوري گفت: در برنامه پنجم توسعه تصريح شده وزرا، استانداران، فرزندان شهدا و ايثارگران، معاونان رئيس جمهوري و اعضاي هيات علمي دانشگاه ها از قاعده ممنوعيت بكارگيري مجدد بازنشستگان مستثني هستند.

به گزارش معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري، وي گفت: با اين حال در دولت يازدهم بكارگيري مجدد اين افراد با مصوبه هيات وزيران انجام مي شود.

عسگري آزاد ادامه داد: در دولت دهم 300 مصوبه براي بكارگيري مجدد افراد بازنشسته صادر شده، در حالي كه در دولت يازدهم 54 مورد درخواست وصول شده است.

وي گفت: اگر دستگاهي در بكارگيري افراد بازنشسته خلاف قانون عمل كند، دستگاه هاي نظارتي با آن برخورد خواهند كرد.بدين ترتيب كه يا حكم بازنشستگي آنها لغو و براساس شغل جديد حقوق تعريف مي شود يا حكم بازنشستگي به قوت خود باقي است و با آنها قرارداد مدت دار منعقد و حقوق در آن قالب مشخص مي شود.

نامبرده درباره آن دسته از افرادي كه در گذشته با مشوق هايي به شهرهاي ديگر مهاجرت كرده اند اما اكنون به دليل دريافت نكردن آن مشوق ها قصد بازگشت به محل نخست را دارند، گفت: اين افراد اگر براساس نياز دستگاه متبوع خود استخدام نشده باشند، كار غيرقانوني در مورد آنها صورت گرفته است، ضمن آنكه اگر دستگاهي به آنها نياز دارد، نبايد مهاجرت صورت مي گرفت و بايد در همان محل استخدام كارشان را انجام مي دادند.

وي ادامه داد: حتي در مواردي شاهد بوديم كه دستگاه از يكسو نيروهايش را تشويق به مهاجرت كرده و از طرف ديگر نيرو استخدام مي كرد.

عسگري آزاد گفت: بازگشت افراد به محل استخدام اوليه منوط به دريافت مجوز از دستگاه استخدام كننده و درباره كلانشهرها هم نياز به كسب مجوز از معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي است.



شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن