تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819358201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سرعين خبر دادپرداخت 230 ميليون تومان تسهيلات براي اصلاح نژاد دام‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار سرعين خبر دادپرداخت 230 ميليون تومان تسهيلات براي اصلاح نژاد دام‌ها
فرماندار شهرستان سرعين گفت: 230 ميليون تومان تسهيلات به دامداران شهرستان سرعين با هدف اصلاح نژاد دام انجام شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، علي واحد عصر امروز در جلسه كارگروه توسعه كشاورزي در سرعين اظهار داشت: اصلاح نژاد دام‌هاي سنگين در مناطق روستايي در دستور كار قرار گرفته و در اين زمينه به صورت رايگان خدماتي از سوي جهاد كشاورزي و دامپزشكي به ساكنان مناطق روستايي و دامداران ارائه مي‌شود.

وي تصريح كرد: اين اقدام با هدف بالا بردن توليد شير، گوشت و كيفيت محصولات توليدي انجام شده و در قالب طرح توسعه كشاورزي تسهيلات ارزان قيمتي نيز به متقاضيان پرداخت شده تا در اين زمينه شاهد يك بازدهي و حركت مثبت و رو به جلو در توليد محصولات لبني و گوشتي باشيم.

واحد در بخش ديگري از سخنان خود خاطر نشان كرد: ما همچنان با ابلاغ بودجه جديد آمادگي داريم تا تسهيلات بيشتري را به دامداران در اصلاح نژاد و بالا بردن ظرفيت توليد انجام دهيم كه در اين زمينه هدف‌گذاري ما حركت به سمت اصلاح فرآيند موجود است.

ترويج كشت محصولات ارگانيك به همت دهياران

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، فرماندار شهرستان گرمي دهياران و اعضاي شوراهاي روستا را به ترويج كشت محصولات ارگانيك فرا خواند.

محمود علايي در جمع دهياران و اعضاي شوراهاي روستا اضافه كرد: بازار عرصه محصولات ارگانيك فراهم شده و به لحاظ قابليت خاك، توليد محصولات ارگانيك درآمدزايي خوبي را به همراه دارد.

وي بيان كرد: با صدور كارت مبادلات مرزي جديد اجازه سوءاستفاده از حقوق مرزنشينان به شركت‌هاي تعاوني داده نمي‌شود.

علايي مؤلفه اول توسعه اين شهرستان را كشاورزي و توجه به زيرساخت‌هاي آن عنوان كرد و ادامه داد: در اين زمينه حركت‌ها و برنامه‌ريزي‌ها به سمتي است تا بتوانيم بيش از هر زمان ديگر در پيشبرد امر توليد و كيفيت آن تلاش مجدانه‌اي را آغاز كنيم.

اين مسئول تلاش فرهنگي دهياران و شوراهاي روستايي را براي همگرايي و همدلي بين مردم ضروري خواند و گفت: ‌نگاه متفاوت به بخش‌ها يا روستاها نوعي خيانت و بي‌توجهي به عرصه خدمت‌رساني بي‌منت است.

انتهاي پيام/62003/ك30

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن