تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803009005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت‌های کاری استاندار جدید قم/ چهره شهر قم باید اصلاح شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




اولویت‌های کاری استاندار جدید قم/ چهره شهر قم باید اصلاح شود خبرگزاری رسا ـ استاندار جدید قم گفت: توجه به عدالت، امنیت و پیشرفت و توسعه قم را از اولویت‌های کاری خود دانست و گفت: مسؤولان استان قم باید به سیاست‌های دولت تدبیر و امید توجه کنند و با خدمت به مردم رضایتمندی آنها را فراهم کنند.



به گزارش خبرنگار خبرگزار ی رسا، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی منش استاندار قم بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم که در تالار معصومیه(س) استانداری قم برگزار شد، گفت: خداوند را شاکرم که در توفیق خدمت در شهر مقدس قم را نصیبم کرد.
وی با بیان این‌که قم خاستگاه انقلاب و سکان داری جهان تشیع را بر عهده دارد، ابراز کرد: بر خود لازم می‌دانم که از حمایت‌های رهبری، بیت امام راحل، مراجع تقلید و رییس جمهور تشکر کنم.
استاندار قم با تقدیر از خدمات پیریایی استاندارسابق قم، اظهار کرد: از تلاش‌های استانداران گذشته قم تشکر می‌کنم و برای آنها توفیقات روز افزون را از خداوند متعال خواهانم.
حجت‌الاسلام صالحی منش با بیان این‌که استاندار مجری سیاست‌های کلی نظام بر اساس قانون اساسی، فرامین رهبری و دستورات رییس جمهور است، افزود: استاندار وظیفه دارد با توجه به امکانات موجود و وسع خود برای تحقق این خواسته‌ها تلاش کند.
وی عدالت را یکی از اولویت‌های خود در راه خدمت به مردم شهر مقدس قم دانست و گفت: پیامبر اسلامی در روایتی می‌فرمایند؛ هر کس بر مردم فرمانروایی کند اما عدالت را در قبال آنها رعایت نکند مورد خشم و غضب الهی قرار می‌گیرد.
استاندار جدید قم توسعه و پیشرفت همه جانبه استان را از دیگر اولویت‌ها خواند و ابراز کرد: با توجه به تلاش‌های استانداران گذشته در راه پیشرفت و توسعه قم، باید گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شود.
حجت‌الاسلام صالحی منش با اشاره به روایات قم را عش آل محمد(ص) عنوان کرد و با اشاره به ضرورت توسعه حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، اظهار داشت: آنگونه که شایسته شهر مقدس است این شهر باید توسعه یافته و آباد شود.
وی امنیت و سلامت همه جانبه را از دیگر اولویت‌ها دانست و گفت: مسؤولان امنیتی باید تلاش کنند تا مردم احساس امنیت و آرامش داشته باشند.
استاندار قم ادامه داد: در زمینه سلامت نیز مسؤولان باید تلاش کنند تا بیماری‌ها و آسیب‌ها به حداقل برسد و سلامت مردم در خطر نیفتد.
حجت‌الاسلام صالحی منش بر ضرورت خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان استان قم باید به سیاست‌های دولت تدبیر و امید توجه کنند و با خدمت به مردم رضایتمندی آنها را فراهم کنند.
وی ادامه داد: مسائل معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه افراد کم درآمد باید مورد توجه ویژه مسؤولان استانی قرار گیرد.
استاندار قم بر ضرورت اصلاح چهره شهر مقدس تأکید کرد و ابراز داشت: چهره شهر مقدس قم باید مطابق با اسلامی ناب محمدی(ص) باشد.
حجت‌الاسلام صالحی منش با بیان این‌که اعتدال و عقلانیت باید در همه عرصه‌ها حاکم باشد، افزود: در چنین حالتی آرامش بر فضا حاکم می شود و همه می‌توانند به دور از تنش و جنجال مبانی فکری خود را عرضه کنند.
وی، تقوا، تخصص، کارآمدی، اعتماد به اصل ولایت فقیه، توجه به مشی دولت تدبیر و امید و عمل به قوانین و مقررات را از ملاک‌های انتخاب و انتصاب افراد برشمرد./927/پ202/ج



۱۳۹۲/۹/۳۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن