تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط اتوبوس در یک دره در پرو 15کشته و 58 مجروح بر جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: سقوط اتوبوس در یک دره در پرو 15کشته و 58 مجروح بر جا گذاشت
سقوط یک اتوبوس در یک دره 10 متری در یک جاده منطقه ˈ آنکاشˈ واقع در غرب پرو ، دست کم 15 کشته و 58 مجروح از جمله 4 نفر بسیار وخیم بر جا گذاشت .
آفتاب: به گزارش ایرنا و به نقل از رادیو ˈآر پی پیˈ پرو ، سقوط اتوبوس به دلیل سهل انگاری راننده در کیلومتر 100 جاده ای که دو شهر ˈپاتیویلکاˈ و ˈهوارازˈ را مرتبط می کند ، اتفاق افتاد.


ˈ کارلوس سگویا ˈ رئیس اداره بهداشت و درمان منطقه ، شمار قربانیان این سانحه را تایید کرد و گفت که مقصد این اتوبوس، شهر لیما ، پایتخت کشور بود .


وی تصریح کرد که یکی از قربانیان ، یک نوزاد یک ساله است که هویت او مشخص نشده است ، افزون بر اینکه بزرگترین دلیل این سانحه ، حمل بیش از حد سرنشینان در این اتوبوس بود .


این نخستین بار نیست که در پرو چنین حادثه ای اتفاق می افتد ، حوادثی که اکثر آنها را مردم فقیر و کارمندان دولتی مناطق دور افتاده که مجبورند با اتوبوس سفر کنند ، تجربه می کنند زیرا تنها وسیله حمل و نقل است که شهرها و روستاهای کوچک را با شهرهای بزرگ کشور مرتبط می کنند .
وخیم ترین سانحه رانندگی در سه دهه اخیر در این کشور ، دو ماه قبل اتفاق افتاد که موجب کشته شدن 51 روستایی درˈ کاسکو ˈ واقع در جنوب شرقی شد.براساس آمارهای رسمی ، در سه ماهه نخست سال جاری میلادی ، 781 نفر در تصادفات حمل و نقل عمومی کشته شدند .در سال 2012 چهار هزار 50 نفر و در سال 2011 میلادی سه هزار و 411 نفر در سوانح رانندگی اتوبوس ها جان باختند .








تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن