تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار يزد:احساسات نبايد بر جريانات سياسي غالب شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار يزد:احساسات نبايد بر جريانات سياسي غالب شود
استاندار يزد گفت: ما به خرد جمعي معتقد هستيم و اگر اين اعتقاد وجود دارد نبايد به بيراهه برويم و احساسات نبايد بر جريانات سياسي غالب شود بلكه سياست بايد مبتني بر عقل باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، سيد محمد ميرمحمدي ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد اظهار داشت: امنيت خواسته همه مردم است و مشكلاتي كه در اين زمينه وجود دارد بايد مورد بررسي قرار گيرد زيرا سرقت، دعوا، بداخلاقي و ... در انساني كه صاحب كرامت است، جايگاهي ندارد و نكوهيده و ناپسند است.

وي عنوان كرد: اگر قانون را ملاك قرار دهيم، به قانون عمل مي‌شود و هرجا قانون باشد، چون جنبه حاكميت نظام و به نوعي انتخاب خود مردم است، منافع فردي فداي منافع اجتماعي مي‌شود و مديران بايد الگوي قانون‌مداري باشند از قانون عدول نكنند.

ميرمحمدي تصريح كرد: اگر تبعيضي هست، يعني قانون بايد اجرا شود و اگر در قانون مشكلي وجود دارد، بايد قانون اصلاح شود و اگر در قانون ابهامي وجود دارد، نمايندگان ملت در مجلس بايد به آن رسيدگي كنند.

استاندار يزد خاطرنشان كرد: سياست، كارهاي غيركارشناسي را مردود مي‌داند و جريانات سياسي موجود نيز نماينده تفكري است كه هم بايد كمك كننده به نظام باشد و هم جريانات سياسي را عامل تحكيم و وحدت و تامين منابع علمي قرار دهند.

وي تصريح كرد: ما اگر به اجماع و خرد جمعي معتقد هستيم، چرا به بيراهه مي‌رويم، احساسات نبايد بر جريانات سياسي غالب شود بلكه بايد مبتني بر عقل و منطق باشد.

ميرمحمدي ادامه داد: دارالعباده يزد با روش و منش مردم بايد بيانگر هر دو معناي دارالعباده و دارالعلم باشد؛ دارالعباده يعني مردم اهل ريا و تزوير نيستند، پاك دست هستند و دارالعلم يعني جست‌وجوگر و به دنبال علم هستند؛ اگر اينطور هستيم كه خدا را شاكريم اما اگر نيستيم، بايد خود را به بهره‌مندي از اين ويژگي‌ها سوق دهيم.

وي با اشاره به مسائل و مشكلات موجود در استان يزد اظهار داشت: مسائلي كه امروز در استان يزد وجود دارد، در شش محور خلاصه مي‌شود كه اين محورها شامل آب، توسعه صنعت، تثبيت شن‌هاي روان، بافت تاريخي و گردشگري، پارك‌هاي علم و فناوري و ... است كه مسئولان بايد در اين زمينه تحركات بيشتري از خود نشان دهند.

استاندار يزد گفت: به طور قطع، با حرف زدن، بيكاري و گراني برطرف نمي‌شود بلكه توليد بايد افزايش پيدا كند زيرا هرچه توليد افزايش پيدا كند، تورم وضعيت مناسب‌تري پيدا خواهد كرد.

وي تصريح كرد: با توليد بيشتر و عرضه محصولات بايد بتوانيم از تقاضا سبقت بگيريم و در اين صورت است كه تورم نيز پايين خواهد آمد.

ميرمحمدي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مسائل حوزه سياسي و امنيتي استانداري يزد اظهار داشت: حوزه سياسي و امنيتي، ارتباط با حوزه‌هاي مختلف از دانشگاه‌ها تا هيئت‌هاي عزاداري را در بر مي‌گيرد و آقاي دشتي در اين مدت بسيار خوب فعاليت كرده و اكنون وارد دوران بازنشستگي مي‌شود و سعي ما بر اين است كه با وجود بازنشسته شدن، از تجارب و توان ايشان استفاده كنيم.

وي با اشاره به شخصيت معاونت سابق حوزه سياسي و امنيتي استانداري يزد بيان كرد: آقاي دشتي فردي بسيار شايسته، وظيفه شناس و همراه و همدل بود و مسئوليت خطير و پرزحمت خود را به خوبي انجام داد.

استاندار يزد، معاون جديد را نيز فردي جوان و با انرژي خواند و بيان كرد: آقاي طالبي فرزند شهيد است و نمي‌تواند نسبت به مسائل انقلاب بي‌توجه باشد.

ميرمحمدي از طالبي به عنوان جوان‌ترين معاون سياسي در كشور ياد كرد و افزود: همه ما از جنس مردم و در كنار مردم هستيم و هر كجا با مردم باشيم، مشكلي ايجاد نخواهد شد.

در اين مراسم از تلاش‌هاي غلامحسين دشتي تجليل و محمدعلي طالبي به عنوان معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد معرفي شد.

انتهاي پيام/2464/ك40

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن