تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهار نظر وزير خارجه بحرين درباره ايران


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: اظهار نظر وزير خارجه بحرين درباره ايران
خبر ديگر اينكه شيخ خالد بن احمد آل خليفه وزير خارجه بحرين ضمن مثبت توصيف كردن ديدار با همتاي ايراني اش در نيويورك افزود: من نمي خواهم موضوعي را پيش بيني كنم، اما آرزو مي كنم كه روابط بهتر شود و بر اساس درست قرار گيرد كه تاثير مثبتي براي فضاي حاكم بر منطقه داشته باشد.
مهر: ادامه هتاكي به نمادهاي ديني از سوي نظاميان آل خليفه، اظهار نظر وزير خارجه بحرين درباره ايران ومحدوديت عليه رهبر زنداني شده جنبش حق از مهمترين اخبار اين كشور است.

به گزارش پايگاه المنامه، ميثم السلمان مسئول بخش آزادي هاي ديني در مركز پيگيري حقوق بشر گفت: نظاميان رژيم مانع برگزاري نماز در محل مسجد ويران شده البربغي شده اند.

وي افزود: نظاميان رژيم كوشيده اند كه مانع اقامه نماز در در مسجد البربغي شوند در حالي كه نمازگزاران بر اجراي اين فريضه ديني و انساني در اين مسجد اصرار دارند.

السلمان اعلام كرد: حضور نمازگزاران در محل مسجد ويران شده البربغي كه به درخواست شوراي علماي بحرين انجام شده است در واقع تلاشي ضد اقدام رژيم در ممانعت از برگزاري نماز است.

وي با اشاره به اظهار نظر مسئولان اوقاف جعفري درباره اينكه مسجد البربغي به فاصله سي متر از خيابان عمومي احداث خواهد شد گفت: نه وزارت دادگستري و امور اسلامي،نه اوقاف جعفري،نه ساكنان منطقه عالي و نه هيچ طرف ديگر نمي تواند در موقعيت مسجد دخل و تصرف كند، زيرا زمين اين مسجد وقفي است و تا ابد نيز وقفي مي ماند و هيچ احدي هر دخل و تصرف حتي به اندازه يك سانتي متر نيز ندارد.

السلمان بيان كرد: اوقاف جعفري بايد از زمين هاي وقفي حمايت كند و هر طرفي كه در غصب يك وجب از اراضي مسجد نيز مشاركت داشته باشد بايد مسئوليت اخلاقي،قانوني و تاريخي اين جنايت را بپذيرد.

وي افزود: مسجد امير محمد البربغي در سال 1549 تاسيس و در هفده آوريل 2011تخريب شده است و بسياري از طرفهاي بين المللي آن را جنايت عليه تمدن بشريت خواندند.

اين در حالي است كه منابع وابسته به مخالفان رژيم بحرين از نوشتن عبارات طايفه اي بر روي ديوار مسجد البربغي با وجود حضور نظاميان آل خليفه در محل خبر دادند.

از سوي ديگر پايگاه الوفاق با صدور بيانيه اي اعلام كرد: نظاميان رژيم با يورش به منازل در منطقه النعيم اقدام به تخريب نمادهاي ديني كردند.

در اين بيانيه آمده است: تخريب نمادهاي ديني اولين بار نيست و در روزهاي عاشوراي سالهاي گذشته اين اقدامات ادامه داشت و اين اقدامي زبونانه و پست و نشانه انحطاط است.اين تحركات با هماهنگي رژيم انجام مي شود، زيرا هيچ تحركي در اين زمينه انجام نمي دهد.

خبر ديگر اينكه شيخ خالد بن احمد آل خليفه وزير خارجه بحرين ضمن مثبت توصيف كردن ديدار با همتاي ايراني اش در نيويورك افزود: من نمي خواهم موضوعي را پيش بيني كنم، اما آرزو مي كنم كه روابط بهتر شود و بر اساس درست قرار گيرد كه تاثير مثبتي براي فضاي حاكم بر منطقه داشته باشد.

از سوي ديگر منابع بحريني اعلام كردند: ميزان بدهي هاي بحرين از سقف پنج ميليارد دينار فراتر رفته است.

اين درحالي است كه جمعيت الوفاق با صدور بيانيه اي اعلام كرد: حمله به شخصيت هاي ملي و حرفه اي اعم از زن و مرد در مبادي ورودي با كشورهاي ديگر و تهيه فهرست سياه از افراد،افق محدود و تفكر محدود رژيم در برخورد با فعالان را نشان مي دهد.

در اين بيانيه آمده است: بازداشت رولا الصفار در فرودگاه يكي از كشورهاي حوزه خليج فارس نشان دهنده ادامه فعاليت هاي رژيم عليه فعالان است.تهيه فهرست سياه چهره واقعي رژيم را نشان مي دهد.

الوفاق بيان كرد: رژيم بهتر به شخصيت هاي ملي احترام بگذارد و از برخورد با افراد همانند تروريستها در فرودگاهها ديگر كشورها خودداري كند.

از سوي ديگر علي مشيمع فرزند حسين مشيمع از رهبران زنداني وابسته به مخالفان رژيم بحرين از ادامه فشارها به رهبر جنبش "حق" براي پوشيدن لباس مخصوص زندان خبر داد.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن