تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حكم ديوان عدالت معطل مانده در شهرداري شهر كرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: حكم ديوان عدالت معطل مانده در شهرداري شهر كرد
يكي از كاركنان شهرداري شهركرد براي بازنشستگي پيش از موعد حكمي از ديوان عدالت كشور دريافت كرده، اما دوندگي دو ساله براي اجراي اين حكم هنوز ثمر نداده است.

بهمن صفرزاده از كاركنان شهرداري شهركرد روز شنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: سال 90 براي بازنشستگي پيش ازموعد درخواستي ارائه كردم و با وجود دريافت راي ديوان عدالت اداري در سال 91براي انجام بازنشستگي پيش ازموعد، هنوز شهرداري شهركرد به درخواست من ترتيب اثر نداده است.

وي كه هم اكنون 28سال سابقه كار دارد، ادامه داد: با تقاضاي بازنشستگي پيش از موعد من به استناد ماده واحد قانون بازنشستگي پيش ازموعد مصوب سال 86شهرداري شهركرد و شوراي اداري شهرداري هاي چهارمحال وبختياري، از سوي كميسيون امور اجتماعي دولت در تاريخ 2/3/91 موافقت شده است.

صفرزاده اظهار داشت: دراين موافقت نامه، بودجه لازم براي پرداخت سنوات ارفاقي نيز تخصيص يافته است.

به گزارش ايرنا، در راي صادره از شعبه 25 ديوان عدالت اداري براي دادنامه اين شخص آمده، بنا به مراتب اعلام شده، خواسته شاكي موجه به تشخيص حكم به الزام طرف هاي شكايت به صدور حكم بازنشستگي پيش از موعد صادر و اعلام مي نمايد راي صادره قطعي است.

صفرزاده تصريح كرد: در سفر رييس ديوان عدالت اداري كشور به چهارمحال وبختياري نيز حجت الاسلام منتظري، رسيدگي به اين درخواست را از نمايندگي ديوان عدالت اداري استان خواستار شد، اما هنوز اين راي اجرايي نشده است.

مدير ديوان عدالت چهارمحال وبختياري نيز در گفت وگو با ايرنا در زمينه زمان رسيدگي به حكم هاي كه از سوي ديوان عدالت اداري صادر مي شود گفت: سازمان ها و دستگاه هاي متولي تا يكسال فرصت براي اجرايي حكم دارند.

وحيد احمدي افزود: درسال هاي گذشته پيگيري و رسيدگي به شكايات در اين ديوان به دليل بالا بودن تعداد پرونده ها بيش از يك و نيم سال زمان مي برد كه با فعال شدن دفاتر ديوان استاني اين فرصت زماني به 10 ماه تقليل مي يابد.

وي گفت: تلاش مي شود تا پايان امسال راي هاي صادر شده، پيگيري و اجرا شود.

احمدي اظهار داشتت: در 10 روز اول آغاز فعاليت دفتر ديوان عدالت اداري در استان چهارمحال وبختياري بيش از 15 دادخواست به ثبت رسيده است.

اين گزارش حاكيست، حجت الاسلام ˈمحمدجعفر منتظريˈ رييس ديوان عدالت اداري دو هفته گذشته در سفر به شهركرد آمار شكايت ها در استان چهارمحال بختياري را نگران كننده دانست.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن