تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سي سي تي وي: شهرداري كي‌يف به ستاد سازماندهي تظاهرات ضددولتي تبديل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: سي سي تي وي: شهرداري كي‌يف به ستاد سازماندهي تظاهرات ضددولتي تبديل شده است
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/28
00:51:42.10
خبرنگار شبكه تلويزيوني انگليسي زبان چين گفت، ساختمان شهرداري كي‌يف كه اكنون تحت اشغال مخالفان دولت اوكراين است، به ستاد سازماندهي و تهيه تداركات براي تظاهرات ضددولتي در ميدان استقلالِ پايتخت اوكراين تبديل شده است.
به گزارش شبكه تلويزيوني سي سي تي وي چين، مجري اين شبكه ابتدا گفت، يك روز پس از آنكه دولت روسيه اعلام كرد اعطاي پانزده ميليارد دلار وام، تخفيف‌هاي ويژه قيمت كالاهاي صادراتي به اوكراين و همچنين ارسال گاز طبيعي بيشتر به اين كشور را مد نظر دارد، تظاهركنندگان مخالف دولت اوكراين كه همچنان در ميدان استقلال كي‌يف اردو زده و تحصن كرده‌اند، اين حركت روسيه را ناقض استقلال كشور اوكراين خواندند.
تظاهركنندگان همچنين سه هفته است كه ساختمان اصلي شهرداري كي‌يف را تحت اشغال و كنترل خود درآورده و از آنجا به تظاهركنندگان مخالف دولت ويكتور يانوكوويچ، رييس جمهور اوكراين، خدمت رساني مي كنند. استفني فريد، خبرنگار اين شبكه، در گزارشي از ساختمان شهرداري كي‌يف در مجاورت ميدان استقلال اين شهر گفت، شهرداري كي‌يف كه بايد به پنج ميليون جمعيت پايتخت اوكراين خدمت‌رساني كند، اكنون تحت اشغال مخالفان دولت قرار گرفته است. وي افزود، تظاهركنندگان ضددولتي سه هفته پيش به اين ساختمان حمله كردند و آن را به تصرف خود درآوردند و از آن زمان تاكنون چند طبقه از اين ساختمان را كماكان در اختيار خود نگه داشته‌اند.
ايوگني، يكي از سازمان‌دهندگان تظاهرات مخالفان دولت اوكراين به خبرنگار اين شبكه توضيح داد: در اين ساختمان، غذاي گرم، محل خواب و ساير خدمات براي تظاهركنندگان فراهم مي‌شود تا انرژيِ از دست رفته خود را بازيابند و به تظاهرات‌شان ادامه دهند. وي افزود، در اين‌جا به تظاهركنندگان پتو و محلي براي خواب روي زمين داده مي‌شود. در بخشي از اين ساختمان حتي كشف و لباس‌هايي كه برخي از خيرين اعطا كرده‌اند براي تظاهركنندگان مهيا است كه مي‌توانند از آن رايگان استفاده كنند.
خبرنگار افزود، تظاهركنندگاني كه از ميدان استقلال كي‌يف به اين ساختمان يورش برده بودند همچنين طبقه دوم ساختمان شهرداري را اشغال كرده‌اند. از سه هفته پيش در سالن بزرگ اين طبقه، كه قبلاً در آن كنفرانس‌ها و مراسم مختلف برگزار مي‌شد، شمار زيادي از تظاهركنندگان شب را تا صبح روي زمين مي‌خوابند. همچنين خدمات بهداشتي، دارويي و درماني براي تظاهركنندگان در اين طبقه فراهم است. در كلينيك موقتي كه در يك گوشه از اين سالن برپا شده است، هر تظاهركننده كاملاً رايگان درمان مي‌شود و داروهاي لازم را دريافت مي‌كند.
همچنين سازماندهي گروه‌ها و تيم‌هاي مختلف تظاهركنندگان و خدمت‌رساني به آنان از طريق رايانه‌هاي شهرداري كي‌يف در طبقه دوم اين ساختمان بزرگ صورت مي‌گيرد. خبرنگار در پايان گزارش افزود، هر روز بسياري از اوكرايني‌ها كه شايد جزء تظاهركنندگان نيز نباشند، در بيرون ساختمان شهرداري صف مي‌كشند تا از غذاي گرم و ساير خدمات رايگاني كه در اين ساختمان ارائه مي‌شود برخوردار شوند. آنان مي‌گويند، شهرداري پايتخت بايد هميشه چنين خدماتي به شهروندان اوكرايني ارائه كند.
00:54:14.23

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن