تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مساعدت 85 ميليارد ريالي حاميان طرح اكرام به ايتام آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مساعدت 85 ميليارد ريالي حاميان طرح اكرام به ايتام آذربايجان شرقي
تبريز – خبرگزاري مهر: حاميان طرح اكرام در هشت ماه نخست سال جاري بيش از 85 ميليارد و 534 ميليون ريال به ايتام تحت حمايت كميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان شرقي مساعدت كرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، خالد سيار معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) استان شنبه با اعلام اين خبر گفت: اين مبلغ در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 35 درصد رشد داشته است.

وي در خصوص ميزان حمايت هاي صورت گرفته از ايتام آذربايجان شرقي تصريح كرد: بطور متوسط به هر يتيم تحت حمايت حمايت كميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان شرقي، روزانه 62 هزار ريال، ماهانه يك ميليون و 860 هزار ريال و سالانه 22ميليون و 320 هزار ريال مساعدت از سوي حاميان و خيران صورت مي گيرد.

سيار به رتبه بندي شهرستان هاي آذربايجان شرقي در اين امر خير نيز اشاره و اظهار داشت: شهرستان اهر با 134 درصد، بالاترين ميزان رشد مساعدت حاميان را در هشت ماهه سال جاري داشته است.

معاون حمايت و سلامت خانواده كميته امداد امام خميني (ره) استان آذربايجان شرقي در ادامه گفت: در ارزيابي به عمل آمده شهرستانهاي اهر ، هشترود و شبستر از لحاظ رشد اين حمايت ها، به ترتيب در رديف هاي اول ، دوم و سوم قرار گرفته اند.

وي در پايان به بيشترين مساعدت هاي صورت گرفته اشاره و خاطر نشان كرد: بيشترين سرانه مساعدت حاميان به ايتام منطقه 2 شهرستان تبريز و اسكو به ترتيب 2ميليون و 894 هزار ريال ، 2ميليون و 671 هزار ريال بوده است.

كد خبر: 2199761

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۱:۱۸

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن