تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803244411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش بي بديل هنر در نهادينه كرده فضائل اخلاقي/جشنواره حسنات مفاهيم انساني را در جامعه نهادينه كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نقش بي بديل هنر در نهادينه كرده فضائل اخلاقي/جشنواره حسنات مفاهيم انساني را در جامعه نهادينه كند
اصفهان – خبرگزاري مهر: بازيگر پيشكسوت عرصه تئاتر و تلويزيون با بيان اينكه هنر در نهادينه كرده فضائل اخلاقي نقشي بي بديل دارد، گفت: جشنواره حسنات با دور هم جمع كردن هنرمندان و ايجاد فضايي براي بيان هنري و تصويري مفاهيم انساني به تماشاگر كمك مي كند تا به ظرفيت‌هاي وجودي خود براي بهبود روابط انساني پي ببرد.

محمدعلي مياندار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينكه هنر و به ويژه عرصه فيلمسازي نقش زيادي در يادآوري مضامين انسان دوستانه دارد، اظهار داشت: امروزه با توجه به مشكلات مختلف جامعه در زمينه اقتصادي، اجتماعي و اخلاقي هنر مي تواند تاثيرگذاري عمده اي در نهادينه كردن فضائل نيك اخلاقي داشته باشد.

وي با اشاره به اينكه هنر فيلم به دليل گستره‌ وسيع مخاطب تأثيرگذاري ويژه اي بر مخاطبان دارد، تصريح كرد: هنرمند بايد با ارتباط فكري و عاطفي با سايرين همه‌ ابعاد انساني را بشناسد تا به درستي بتواند اين موضوع ها را در فيلم هاي خود پياده كند.

جشنواره حسنات با استفاده صحيح از هنر در انتقال عواطف انساني مي كوشد

بازيگر پيشكسوت اصفهاني با بيان اينكه احسان و نيكوكاري نقش اساسي در زندگي هنرمندان دارد، بيان داشت: جشنواره ‌اي مانند جشنواره ملي فيلم كوتاه حسنات با پرداخت مستقيم به موضوع احسان و نيكوكاري و با استفاده صحيح از هنر در انتقال عواطف انساني مي كوشد.

وي كه تاكنون در فيلم هاي شاخصي همچون «سايه سلطان»، «قصه‌هاي مجيد» و«شازده احتجاب» به بازي پرداخته است، افزود: اين جشنواره با دور هم جمع كردن هنرمندان و ايجاد فضايي براي بيان هنري و تصويري مفاهيم انساني به تماشاگر كمك مي كند تا به ظرفيت‌هاي وجودي خود براي بهبود روابط انساني پي ببرد و گاه نيز به شكل غير مستقيم توجه به اين مسائل را در مخاطبان نهادينه مي كند.

هنرمندان حساسيت بيشتري نسبت به دردهاي جامعه دارند

مياندار با بيان اينكه هنرمندان به شكل طبيعي نسبت به دردها، رنج‌ها و شادي‌هاي ديگران حساسيت بيشتري را نشان مي‌دهند، گفت: همين مسئله سبب مي شد اين افراد در به كارگيري هنر خود به اين موضوعات بيشتر از ديگر افراد جامعه توجه كنند و اثري سرشار از احساس كه برگرفته از روح جامعه است، خلق كند.

وي ادامه داد: به نظر من جشنواره حسنات با ايجاد فضايي كه انسان‌ها را براي يك مسئله انساني دور هم جمع كند و با ترويج ارزش‌هاي انساني، عاطفي و هنري موجب نزديك‌تر شدن انديشه‌ها به يكديگر شود ضمن ايجاد الفت، مهرباني و خيرخواهي منجر به تبادل فكر و ايده نيز مي‌شود.

اين بازيگر پيشكسوت با اشاره به راهكاري براي فيلمسازان جوان در راستاي بازتاب مضامين احسان و نيكوكاري تاكيد كرد: نخستين قدم براي يك هنرمند در راستاي ارتقاي هنر خود اين است كه به ميان جامعه رفته و با زندگي آدم هاي دور و بر خود آشنا شود.

وي ادامه داد: در واقع نشستن در خانه و قطع ارتباط با فضاي بيرون هنرمند را به جايي نمي‌رساند چرا كه خود كامگي يا برتر بيني نيز آفت ديگر زندگي يك هنرمند مي‌تواند باشد.

مياندار ابراز داشت: بنابراين هنرمند در ابتدا بايد در معاشرت‌ با دوستان و آشنايان به دردها و آرزوهاي آنها دقت كند و در آن صورت است كه مي تواند از قصه‌ درد و آمال ديگران، اثري درخشان خلق كند.

كد خبر: 2199715

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۳۰ - ۱۰:۲۳

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن