تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802351038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربي تيم ملي بدمينتون: حرفه‌اي‌گري بازيكنان ما در حد حرف است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سرمربي تيم ملي بدمينتون: حرفه‌اي‌گري بازيكنان ما در حد حرف است
سرمربي تيم ملي بدمينتون گفت: خودم پيشنهاد دادم صادق كرباسي همراه تيم به مسابقات تركيه اعزام شود، چرا كه درست نيست هميشه سرمربي در راس باشد.

تيم ملي بدمينتون در حالي در مسابقات تركيه شركت كرد كه بهادر زكي زاده، سرمربي تيم ملي را در اختيار ندارد و صادق كرباسي به عنوان مربي تيم ملي به مسابقات اعزام شد.

بهادر زكي زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره غيبت خود اظهار كرد: با توجه به اين كه 50 درصد تيم ملي از بچه‌هاي زنجان هستند و كرباسي در بخش انفرادي بيشتر كار كرد و همچنين در اردوهاي آخر نيز مشاركت داشته، من به فدراسيون پيشنهاد دادم او به همره تيم به مسابقات تركيه اعزام شود كه با درخواستم موافقت شد. زيرا سرمربي بايد همه چيز را در نظر بگيرد و چارچوب‌هايي را براي مربي، كمك مربي ، سرپرست و بازيكنان به وجود آورد. اين كه بخواهم هميشه من در راس باشم درست نيست. با اين وجود بازيكنان را ارزيابي مي‌كنيم و مسابقات را تحت نظر داريم.

زكي زاده در مورد حضور نداشتن خود در اردوي پاياني تيم ملي بدمينتون نيز، بيان كرد: سرماخوردگي شديدي داشتم. براي اين كه به بازيكنان منتقل نشود، سعي كردم كمتر حضور داشته باشم. البته دو جلسه تمرين دو نفره داشتيم، اما چون صادق كرباسي در انفرادي تخصص دارد، او كارهاي انفرادي را دست گرفت.

زكي زاده با اشاره به حضور بدمينتون بازان ايراني در جدول مقدماتي مسابقه تركيه گفت: گرفتن تصميم‌هاي حرفه‌اي بر عهده خود بازيكنان است. واقعيت امر اين است كه افكار حرفه‌اي‌گري بازيكنان ايراني در حد حرف بوده يا بسيار ضعيف است. بايد يك مقدار مانند ساير ورزشكاران در صحنه‌هاي بين‌المللي مشاركت كنند. در اين راستا اگر واقعا اهداف متعالي داشته باشند،‌ اسپانسر ، كميته ملي المپيك و فدراسيون نيز حمايت مي‌كند. اما در كل با تجربه‌ي يك مسابقه در سال نمي‌توانند در جداول و رنكينگ بين‌المللي جايگاه مناسبي داشته باشند.

وي ادامه داد: اصولا لازم است بازيكنان در طول سال در پنج – شش مسابقه محك زده شوند تا خود به خود براي حضور در جدول مسابقات و كسب امتيازات موقعيت مناسب‌تري پيدا كنند. وقتي مسابقات تركيه اولين تجربه مسابقات بين‌المللي بازيكنان ما در سال 92 است ، نبايد توقع آن چناني داشت.

وي در پايان درباره حضور نداشتن محمدرضا خردمندي در مسابقات رنكينگ كشوري گفت: من فقط با مربي خردمندي كه در پيكان فعاليت مي‌كند، ‌ارتباط دارم و مربي‌اش يك مقدار حضور او را در تمرين‌ها ضعيف مي‌داند. احتمالا خردمندي برنامه‌ريزي براي مسابقات رنكينگ كشوري و برون مرزي ندارد.

انتهاي پيام

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن