تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802892692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اشتغال و سرمايه‌گذاري اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي: ثبت نام بيش از 25هزار نفر در سامانه مشاغل خانگي استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: معاون اشتغال و سرمايه‌گذاري اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي: ثبت نام بيش از 25هزار نفر در سامانه مشاغل خانگي استان قزوين
معاون اشتغال و سرمايه‌گذاري اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي گفت:‌25 هزار و 131 نفر در سامانه مشاغل خانگي استان قزوين ثبت نام كرده‌اند.


به گزارش خبرگزاري برنا از قزوين؛ ناصر شفيع آبادي معاون اشتغال سرمايه گذاري اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان قزوين از ثبت نام بيش از 25هزار و 131 نفر در سامانه مشاغل خانگي در استان قزوين خبر داد.

وي دراين باره افزود: از اين تعداد،23 هزار 340 نفر مستقل، 1 هزار 628 نفر تحت پوشش، 19 نفر پشتيبان حقوقي و 144 نفر نيز پشتيبان حقيقي بوده‌اند كه در سايت مربوطه ثبت نام كرده‌اند.

وي در خصوص اعتبارات در نظر گرفته براي اين عزيزان تصريح كرد: از محل اعتبارات سال 1390 از ميان 4هزار و 515 نفري كه بانك‌‎هاي عامل معرفي شده‌اند ،3هزار و 279 نفر پرداخت تسهيلات داشته‌ايم كه مقدار ريالي آن به ميزان 142 ميليارد و 610 ميليون ريال بوده است.

ناصر شفيع آبادي معاونت اشتغال سرمايه گذاري اداره كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان قزوين در خصوص اعتبارات سال 91 افزود: از محل اعتبارات سال 91 2521 نفر به بانك معرفي و از اين ميان تعداد 1552 نفر به مبلغ 62 ميليارد و 949 ميليون ريال تسهيلات پرداخت شده است.

اين مسئول در خصوص مشاغل خانگي افزود: مشاغل خانگي آن قبيل فعاليت‌هايي است كه توسط عضو يا اعضاي خانواده در فضاي مسكوني و در قالب يك طرح كسب و كار، بدون مزاحمت و ايجاد اخلال در آرامش واحدهاي مسكوني همسايه شكل مي‌گيرد و به توليد كالاي قابل عرضه به بازاري خارج از محيط مسكوني منجر مي‌شود.

وي در ادامه تصريح كرد: به گفته بعضي جامعه‌شناس‌ها مزاياي كار در منزل عبارتند از كسب پايگاه و نقش اقتصادي در خانواده بدون حضور در بيرون از منزل، كاهش بعضي فشار‌ها و استرس‌ها و حضور در محيطي به نسبت آرام‌تر براي انجام كار، همچنين يكي ديگر از مزاياي مشاغل خانگي انعطاف پذيري اين نوع كارها است، به طوري كه فرد با هزينه بسيار اندكي مي‌تواند براي تغيير و بهبود كارش قدم بردارد و دراين ميان توسعه فرهنگ كار در در خانواده را هم نمي‌شود ناديده گرفت.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن