تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802755377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ساخت و ساماندهي مراكز تفريحي ورزشي در تمامي محلات شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آغاز ساخت و ساماندهي مراكز تفريحي ورزشي در تمامي محلات شهر تهران
مدير عامل سازمان ورزش شهرداري تهران از اجراي طرح جامع تفصيلي توسعه ورزش شهروندي و ساخت و ساماندهي مراكز ورزشي در تمام محلات تهران خبر داد.


سيد محمد آقا مير در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر با اشاره به تاكيد شهرداري تهران مبني بر تجهيز محلات به سالن‌هاي ورزشي اظهار داشت: مطابق اين دستور سازمان ورزش موظف به ارائه گزارشي از وضعيت فضا‌هاي ورزشي اعم از سالن‌هاي تفريحي ورزش سر پوشيده، روباز، زمين‌هاي چمن و نيز زمين ورزشي كودكان در فضاي محله ، ناحيه و منطقه تحت عنوان آمايش ورزشي شهر تهران است.

وي از منطقه 15 به عنوان پايلوت اجراي اين طرح سال 91 ياد كرد و گفت: دوازده ويژگي اساسي نظير وضعيت جغرافيايي منطقه، جمعيت محله‌اي، علائق و سلايق شهروندان امكانات زير ساختي و تنوع رشته‌ها از مهم ترين عوامل موثر در انتخاب اين منطقه به عنوان پايلوت بوده است.

مدير عامل سازمان ورزش شهرداري تهران با ياد آوري آغاز اجراي اين طرح در اين منطقه از سال 91 و ارزيابي نتايج آن در سال 92 تصريح كرد: بررسي نظرات شهروندان در خصوص امكانات ورزشي مورد نياز و آگاهي از زير ساخت‌هاي موجود از جمله نتايج حاصل در اجراي اين طرح آزمايشي بوده است.

آقا مير به تفكيك فضا‌هاي ورزشي جامع تفصيلي توسعه ورزش شهروندي و افزود: ساخت اماكن ورزشي آبي ويژه بانوان سالن‌هاي چند‌منظوره بدنسازي، اماكن تفريحي ورزشي نظير سالن‌هاي اسكيت، بيليارد، فوتبال و بدنسازي از مهم ترين موارد در نظر گرفته شده در اين پروژه است.

وي تصريح كرد: جهت اجراي بهتر آمايش ورزشي كه براي نخستين بار اجرا خواهد شد وضعيت اين مراكز در سطح شهر تهران نظير تهران تعداد اماكن تفريحي، بوستان‌ها سالنهاي ورزشي به طور دقيق مورد بررسي قرار گرفته است.

مدير عامل سازمان ورزش شهرداري تهران تاكيد كرد: بر اين اساس سازمان‌هايي نظير وزارت آموزش و پرورش ، وزارت ورزش و جوانان،‌آتش نشاني، اتوبوسراني و ساير مراكز و سازمان‌هاي خصوصي دولتي برخوردار از مراكز ورزشي، ملزم به در اختيار قرار دادن سالن‌هاي ورزشي خود در اين طرح خواهند بود.

آقا مير اظهار داشت: بررسي‌هاي صورت گرفته در خصوص تعداد و انواع مجموعه‌هاي ورزشي در سطح تهران در مقياس نقطه اي بوده و اين شيوه به منظور دستيابي به اطلاعات لازم در خصوص وضعيت مطلوب فضاهاي ورزشي شهر صورت پذيرفته است.

وي در ادامه به ساخت دو زمين چمن مصنوعي، يك سالن ورزشي مختص بانوان در هر ناحيه و به صور تجميع چند محله و بر اساس پارامترهاي ذكر شده اشاره كرد و گفت: ساخت مجموعه‌هاي ورزشي آبي چند منظوره مانند ورزش‌هاي رزمي و به صورت يك سالن در هر محله از مهم ترين اقدامات در نظر گرفته شده در طرح تفصيلي شهروندي است كه بر اساس وضع مطلوب فضاهاي ورزشي شهري و در مقياس محله تنظيم شده است.

مدير عامل سازمان ورزش شهرداري تهران ساخت يك مركز تفريحي توام با مراكز ورزشي در هر ناحيه نظير سالن‌هاي تفريحات ورزشي، بوستان‌ها اماكن روباز رااز ديگر ويژگي‌هاي آمايش ورزشي شهر تهران عنوان كرد و گفت: ساختار اين اماكن مختص گروه سني خاصي نبوده و تمامي مقاطع سني را پوشش خواهد داد.

آقا مير با بيان اينكه آمايش ورزشي سطح تهران هم اكنون در مرحله پياده سازي است به ارائه گزارشات در خصوص بررسي آن در جلسه شوراي معاونين اشاره كرد و افزود: نظريات اساتيد مطرح در اين زمينه در اين جلسه به عنوان مبناي اصلاحات مورد بررسي قرا رخواهد گرفت ضمن اينكه كتاب آمايش ورزشي شهر تهران نيز به زودي منتشر مي ‌شود.

و ي ادامه داد: هر چه سازمان ورزش ملزم به ساخت مجموعه‌هاي ورزشي متنوع در سطح محلات شهر تهران است اما در برخي مراكز با مازاد سالن‌هاي ورزشي روبرو هستيم كه اين تعداد به ويژه در اماكن آبي خصوصي و دولتي مشهود است.

مدير عامل سازمان ورزش شهرداري تهران خاطر نشان كرد: مبناي توسعه شهر تهران از اين پس بر مبناي طرح جامع تفصيلي توسعه ورزش شهروندي خواهد بود.
انتهاي پيام/

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن