تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار عسلويه خبر داداجراي 240 پروژه زيربنايي در عسلويه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار عسلويه خبر داداجراي 240 پروژه زيربنايي در عسلويه
فرماندار عسلويه از اجراي 240 پروژه زيربنايي در عسلويه خبر داد.


مجيد محمودي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلويه اظهار داشت: عسلويه از شهرستان‌هاي مهم و تاثيرگذار در سطح استان و كشور است و رسيدگي به مردم اين منطقه امري ضروري است.

وي افزود: عسلويه 12 سال پيش به بخش تبديل شد و كمتر از يكسال پيش نيز به فرمانداري ارتقا يافت و در واقع نوپاترين شهرستان استان است.

فرماندار عسلويه خاطرنشان كرد: عسلويه 65 هزار نفر جمعيت دارد كه شامل 21 هزار نفر جمعيت كارگري در پارس يك و 44 هزار نفر نيز جمعيت بومي است.

محمودي تصريح كرد: هم‌اكنون بيش از 15 هزار دانش‌آموز و دانشجو در 65 مدرسه و دو مركز آموزش عالي مشغول به تحصيل هستند و خدمات بسيار خوبي به اين عزيزان ارائه مي‌شود.

اين مسئول اضافه كرد: عسلويه با دارا بودن عظيم‌ترين تاسيسات نفت و گاز و پتروشيمي از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است و همه بايد نسبت به توسعه زيرساخت‌هاي اين منطقه اهتمام ورزيم.

فرماندار عسلويه از اجراي 240 پروژه زيربنايي در عسلويه خبر داد و ابراز داشت: هم‌اكنون تعداد 240 پروژه بزرگ و زيربنايي در عسلويه در دست اجراست و در واقع عسلويه به كارگاه بزرگ عمراني تبديل شده است.

محمودي متذكر شد: عسلويه از نظر برخورداري از ارزش افزوده در سطح كشور رتبه نخست را دارد و بايد از اين مسئله نهايت بهره را ببريم.

وي در پايان گفت: هدفمند كردن اعتبارات از مهم‌ترين برنامه‌هاي مسئولان شهرستان است و در اين مسير از تمام توان و ظرفيت موجود بهره مي‌بريم.

انتهاي پيام/2451/ن۳۰

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن