تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز به مرحله اعلام بسيج عمومي نرسيده ايم؛ هشدارهاي نصرالله به اسرائيل و 14 مارس


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: هنوز به مرحله اعلام بسيج عمومي نرسيده ايم؛ هشدارهاي نصرالله به اسرائيل و 14 مارس
« سيد حسن نصرالله » دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به مواضع اخير جريان 14 مارس اعلام كرد كه اين مواضع تند و بي سابقه و خطرناك بود و ما را متهم به تكفيري و قاتل و عامل انفجارها كردند و به نوعي اعلام جنگ به حزب الله داده اند. اما بدانند ما وقتي براي آنها نداريم و دشمن اصلي ما اسراييل است و به فكر ورود به جنگ با گروه 14 مارس نيستيم. رهبر حزب الله با اشاره به تحولات لبنان و سوريه گفت: شرايط هنوز به آن مرحله نرسيده كه حزب الله بسيج عمومي اعلام كند.
به گزارش ايرنا، دبيركل حزب الله كه عصر جمعه در مراسم بزرگداشت شهيد حاج « حسان اللقيس » سخن مي‌گفت، با ستودن مقام اين شهيد اظهار داشت: آنچه كه خانواده‌هاي شهدا را آرام مي‌سازد اين است كه اقدامات سرداران شهيد، از جمله شهيد اللقيس محفوظ بوده و توسط رزمندگان ادامه داده خواهد شد و اين شهدا در مسير و موفقيت‌هاي خود زنده باقي خواهند ماند.سيد حسن نصرالله گفت: امثال شهيد حسان اللقيس هويت خود را گمنام و در دايره اي محدود نگاه داشتند و اين امر به دليل حساسيت فعاليتشان بوده و آنها تا زمان شهادت خود گمنام باقي مي‌ماندند.وي افزود: شهيد اللقيس زندگي خود را فداي مقاومت كرد و اين شهيد مخلص و مبدع، يكي از مغزهاي متفكر و متمايز مقاومت بود.سيد حسن نصرالله درمورد نحوه ترور شهيد اللقيس گفت: شهيد اللقيس بارها درمعرض عمليات ترور رژيم صهيونيستي قرارگرفته بود و مهم اين است كه به اهميت ترور اللقيس نزد رژيم صهيونيستي پي برد.دبيركل حزب الله اظهار داشت: براساس مدارك و اطلاعاتي كه بدست آورده ايم، ما رژيم صهيونيستي را به ترور اللقيس متهم مي‌كنيم و به بحران سازي برخي رسانه‌هاي لبناني دراين مورد نيزتوجه نداريم. وي تأكيد كرد: دشمن ما شناخته شده است و هنگامي كه اسراييل عامل ترور اللقيس نباشد ما به صراحت مي‌گوييم اسراييل عامل ترور نيست.
سيد حسن نصرالله خاطرنشان كرد: ما هزينه پيروزي‌هاي تاريخي خود عليه رژيم صهيونيستي وشكست آن درسال 2000 ميلادي را كه برخي سعي دارند اين پيروزي‌ها را به فراموشي بسپارند، مي‌پردازيم.
دبيركل حزب الله اظهارداشت: بخش بزرگي از نيروهاي حزب الله به آخرين چيزي كه مي‌انديشند گروه 14 مارس است چرا كه اين برادران تنها دغدغه شان چگونگي مقابله با دشمن بوده و از جمله اين برادران شهيد اللقيس است.
سيدحسن نصرالله با اشاره به اينكه فلتمن سفير پيشين آمريكا گفته است كه براي تخريب چهره حزب الله 500ميليون دلار هزينه شده است، تصريح كرد: برخي هزينه‌هاي ديگر نيز هست كه مقاومت در پي مقابله با دشمن و پيروزي بر آن مي‌پردازد، چرا كه برخي (از جريان‌هاي مخالف) وجود دارند كه پيوسته به فرهنگ شكست مي‌انديشند. وي افزود: دروغي دايمي در خصوص تعداد شهداي حزب الله در سوريه گفته مي‌شود و حقيقت اين است كه اگر مقاومت يك كشور كوچك اين تعداد شهيد را در سوريه داده بود تاكنون به پايان رسيده بود.سيد حسن نصرالله خاطرنشان كرد: اين در حالي است كه مخالفان مي‌دانند دروغ مي‌گويند و به آنها در اين جنگ نقشي عليه حزب الله داده شده است.وي گفت: بخشي از اين جريان در لبنان و جهان عرب به شكل پيوسته عليه مقاومت مي‌جنگند و در راستاي سرنگون ساختن آن فعاليت مي‌كنند، بنابراين ما پرداختن اين هزينه‌ها را بخشي از معركه و جنگ مي‌دانيم. وي تصريح كرد: تاكيد مي‌كنيم هر كس كه از مقاومت به شهادت رسيده، ضرورتا در سوريه شهيد نشده است.
وي ادامه داد: روحيه و اراده خانواده‌هاي شهدا و طرفداران مقاومت بسيار بالاست و ما هنوز به آن مرحله نرسيده ايم كه اعلام حالت بسيج عمومي كنيم و تحولات و شرايط نيز تاكنون به آنجا نرسيده كه در آينده نيز به اين مرحله برسيم. ما تاكنون مجاهدان و رزمندگان را براي حضور در سوريه فرا نخوانده ايم.
سيدحسن نصرالله گفت: هيچ كس گمان نمي‌كند كه از مساله ترور شهيد حسان اللقيس به سادگي گذشته ايم و هر كس فكر كند كه ترور انجام و همه چيز تمام شده است، كسي اينگونه فكر كند در اشتباه بسر مي‌برد. حساب اين مساله هم باز باقي خواهد ماند؛ قاتلان دير يا زود مجازات و قصاص خواهند شد و آنها به هيچ وجه در هيچ كجاي دنيا در امان نخواهند بود و ما از قاتلان حقيقي و واقعي انتقام خواهيم گرفت و كاري به نزديكان آنها نداريم.سيد حسن نصرالله با اشاره به مواضعي كه در همايش اخير جريان 14 مارس در طرابلس اعلام شد، گفت: اين مواضع تند و بي سابقه و خطرناك بود و ما را متهم به تكفيري و قاتل و عامل انفجارها كردند و مدعي شدند كه شيعيان افراطي وابسته به ايران دست به انفجار مي‌زنند.
دبيركل حزب الله لبنان افزود: شايد آنها دو مقصود داشته باشند، اول اينكه اعلام جنگ به حزب الله باشد اما هرگز اين تصور را نكنيد كه مي‌توانيد ما را در هر دولتي و يا ميز مذاكرات شركت ندهيد و من شايد شخصا از اين سخنان بگذرم اما از جانب مقاومت و طرفداران آن نمي‌توانم بگذرم.اگر تصميم 14 مارس اين است كه خون طرفداران مقاومت را به اين اتهام كه تندرو و عاملان انفجار هستند مباح بشمارند اما بدانند دشمن اصلي ما اسراييل است و وقتي براي آنها نداريم و به فكر ورود به جنگ با گروه 14 مارس نيستيم.سيد حسن نصرالله خطاب به رهبران 14 مارس خاطرنشان كرد: بيشتر توضيح بدهيد تا متوجه شويم؛ اگر موضع 14 مارس تنها ترساندن است ما شخصيت‌هاي اين جريان را به احترام به انديشه طرفداران خود فرا مي‌خوانيم و فرصتي را براي صلح باقي مي‌گذاريم.دبيركل حزب الله تصريح كرد: شايد جريان 14 مارس مي‌انديشد كه همزيستي به مساله اي محال در لبنان تبديل شده است اما اگر هنوز اين فكر وجود دارد كه مي‌توانيم با يكديگر زندگي كنيم پس بايد فرصتي براي اين مساله باقي گذاريم، همه ما در لبنان بايد براي حل تمامي مشكلات تلاش كنيم.
وي در خصوص حملات اخيرعليه پايگاه‌هاي ارتش لبنان گفت: حملاتي كه به ارتش صورت گرفت بسيار خطرناك بود. اگر كوه استوار ارتش لبنان فرو بريزد، تمامي كشور سقوط خواهد كرد، حمله به ارتش حتي از انفجارهاي مقابل سفارت ايران و انفجار خودروهاي بمب گذارش شده خطرناك تر است؛ بنابر اين بايد براي حفاظت و دفاع از ارتش تلاش كرد. دبيركل حزب الله در خصوص مسايل داخلي لبنان اظهار داشت: بايد يك دولت وحدت ملي واقعي تشكيل شود و از نظر ما سخن از دولت بي طرف يك خدعه و نيرنگ است.وي اظهار داشت: از نظر برخي افراد در لبنان ممنوع است كه كسي ميانه رو باشد، چگونه مي‌خواهيد يك دولت بي طرف تشكيل دهيد؟ پس ادعاهاي شما فريب و دروغ است.سيد حسن نصرالله گفت: ما طرف مقابل را نصيحت مي‌كنيم كه با تكروي در تشكيل دولت ديگران را در مقابل عمل انجام شده قرار ندهند.سيد حسن نصرالله تاكيد كرد: به نفع همه ماست كه انتخابات رياست جمهوري برگزار شود.دبيركل حزب الله خاطرنشان كرد: تمام جريان‌هاي سياسي حق دارند تلاش كنند تا رئيس جمهور آينده از طرف آنها باشد و ما در لبنان هم اكنون در برابر فرصتي براي انتخاب رئيس جمهور جديد قرار گرفته ايم كه با تلاش‌هاي داخلي و نه دخالت خارجي بايد برگزيده شود.سيد حسن نصرالله گفت: انتخاب رئيس جمهور با اراده مردم لبنان، تاسيس يك حيات سياسي جديد در كشور است.

ارسال نظر

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن