تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضوحماس: دشمن صهيونيستي از تحولات منطقه عربي عليه ملت فلسطين سوء استفاده مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: عضوحماس: دشمن صهيونيستي از تحولات منطقه عربي عليه ملت فلسطين سوء استفاده مي كند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/30
00:34:44.15
يكي از رهبران جنبش حماس در خان يونس تاكيد كرد دشمن صهيونيستي از اوضاع و تحولات منطقه عربي عليه ملت فلسطين سوء استفاده مي كند.
يحيي موسي در مصاحبه با شبكه تلويزيوني القدس درباره تنش آفريني جديد اسرائيل، گفت دشمن صهيونيستي هميشه سعي دارد ديدگاه خود را تحميل كند و هم اكنون از اوضاع و تحولات منطقه عربي سوء استفاده مي كند. دشمن صهيونيستي همچنين از اين موضوع سوء استفاده مي كند كه هر بار جناياتي كه مرتكب مي شود، به علت جنايات مجازات نمي شود و اين جنايات را تحت پوشش مذاكره بين تشكيلات خودگردان فلسطين و دولت صهيونيستي انجام مي دهد.
وي افزود ما به عنوان ملت و مقاومت فلسطيني در برابر اين جنايات دشمن صهيونيستي كه ادامه دارد، بي تفاوت نيستيم.
يحيي موسي در پاسخ به اين سوال كه مقاومت فلسطيني چگونه به تجاوزات اسرائيل واكنش نشان خواهد داد گفت دشمن صهيونيستي فقط به معادله زور متوسل مي شود به همين علت چيزي كه دشمن را باز مي دارد وجود مقاومتي است كه در كمين آن نشسته باشد.
وي گفت نوعي عقب نشيني در موضع عربي و فلسطيني و دودستگي كه ابومازن رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين بر ملت ما براي تسليم شدن در برابر خواست آمريكا و صهيونيست ها تحميل مي كند، باعث مي شود دشمن صهيونيستي از اين اوضاع و ضعف موضع فلسطين براي جنايات عليه ملت فلسطين سوء استفاده كند.
00:38:16.05

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن