تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818971281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واكنش كاپيتان پرسپوليس به تعويض در دقيقه 92 محمد نوري: روي پاهايم مي‌ميرم ولي روي زانوهايم زندگي نمي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: واكنش كاپيتان پرسپوليس به تعويض در دقيقه 92 محمد نوري: روي پاهايم مي‌ميرم ولي روي زانوهايم زندگي نمي‌كنم
در ميان بهت و حيرت همه، علي دايي در اقدامي عجيب محمد نوري را در دقيقه 92 به زمين آورد تا به همه نشان دهد كه حرف اول و آخر را سرمربي مي‌زند، در حالي كه محمد نوري كاپيتان پرسپوليس است و بايد شخصيت او حفظ شود. دايي اين روزها اقدامات عجيبي انجام مي‌دهد و يكي از اين اقدامات را در روز بازي با سايپا شاهد بوديم. البته محمد نوري فعلا واكنش تندي نسبت به اين اقدام ندارد و به‌خاطر پرسپوليس مصائب نيمكت‌نشيني را به‌جان خريده است. با او گفت‌وگويي درخصوص مسائل اين روزهاي پرسپوليس انجام داديم.

پيروزي خوبي را مقابل سايپا كسب كرديد. نظرت چيست؟
خيلي خوشحالم كه با يك بازي خوب مقابل سايپا توانستيم در صدر جدول ليگ برتر بمانيم و سومين برد پياپي خود را كسب كنيم اما بايد خيلي زود اين برد را فراموش كنيم و به بازي حساس و سرنوشت‌ساز خارج از خانه فكر كنيم.
منظورت بازي با ملوان است؟
بله. روز بسيار سختي در انتظار پرسپوليس است اما مي‌رويم تا ملوان با روحيه را در خانه خودش شكست دهيم. البته ملواني‌ها هم پس از شكست استقلال خوزستان با روحيه بسيار خوبي كه دارند، مقابل ما به ميدان مي‌آيند. كار ما خيلي سخت است اما مي‌خواهيم صدرنشين ليگ برتر باقي بمانيم.
چرا نيمكت‌نشين هستي؟
نمي‌دانم. همه چيز دست كادر فني و خداي بزرگ است. به‌عنوان يك بازيكن خيلي ناراحتم اما دوست ندارم براي پرسپوليس كوچكترين حاشيه‌اي درست كنم. اين را چند بار گفته‌ام چون خدا را شكر الان در يكي از بهترين شرايط تيمي هستيم.
منظورت اين است كه تحمل مي‌كني؟
بله، حاضرم به خاطر پرسپوليس تا آخر فصل روي سكو بنشينم تا تيمم موفق شود ولي واقعا نيمكت نشيني خيلي سخت است.
مخصوصا در دقيقه 90 تعويض شوي سخت‌تر هم مي‌شود.
من كار خودم را مي‌كنم. همانطور كه در بازي با سايپا در دقيقه 90 وارد زمين شدم كار خودم را انجام دادم. راضي‌ام به رضاي خداي بزرگ كه هميشه در دقيقه 90 دست من را گرفته و توكلم به اوست.
با اين وضعيت مي‌خواهي چه كني؟
تلاشم را بيشتر مي‌كنم و هيچ وقت تسليم نمي‌شوم. من روي پاهايم مي‌ميرم اما روي زانوهايم زندگي نمي‌كنم. هميشه اين مورد را در فوتبال سرلوحه كارم قرار دادم.
با كادر فني مشكلي نداري؟
خير، من هرگز با دايي مشكلي ندارم. هميشه به او علاقه داشتم و دارم و هر كمكي لازم باشد به تيم محبوبم مي‌كنم. تا بعد از چند سال در دو جام موفق باشيم. من در سه سال حضورم در پرسپوليس 36 گل براي تيمم زدم و يك جام هم گرفتم كه جام اصلي بود. امسال هم آماده‌ام تا به‌عنوان كاپيتان پرسپوليس دو جام را با كمك همه هم‌تيمي‌هايم بالاي سر ببرم و جشن و سرور مردم و هواداران را ببينم.
اما برخي مشكلات هم وجود دارد.
بله از وزارت ورزش توقع داريم به تيم خودش رسيدگي كند. شرايط ما خوب نيست و وزارت ورزش بايد به پرسپوليس كمك كند چون ما غير از كمك دولت پشتوانه ديگري نداريم. چقدر مسوولان باشگاه بايد تلاش كنند؟ اميدوارم كه وزارت ورزش بتواند به تيم زير نظر خود نگاه كند.
‌در پايان اگر حرفي داري بگو.
آرزويم موفقيت پرسپوليس است. خيلي از مسائل را به جان مي‌خرم تا تيمم موفق شود اما تا دقيقه 90 دست از تلاش برنمي‌دارم و با توكل به خداي بزرگ به اهدافم مي‌رسم. من بازيكني نيستم كه ساده بخواهم حضور درجام جهاني را از دست بدهم پس مطمئن باشيد با تمام وجودم تلاش مي‌كنم تا به هدفم برسم چون هميشه در فوتبال با تلاش به خواسته‌هايم رسيدم.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن