تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش رویانیان به برکناری‌اش از پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: واکنش رویانیان به برکناری‌اش از پرسپولیس
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که خبرهای متناقضی در مورد برکناری و جدایی اش از این باشگاه مطرح شده است به حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل جدید سرخپوشان واکنش نشان داد. محمد رویانیان که طی ماه های گذشته بارها صحبت از رفتنش مطرح شده است تاکید کرد کرد اگر بخواهند او همچنان عضو هیات مدیره خواهد ماند.
آفتاب: محمد رویانیان اواسط جلسه افتتاح بیمه پرسپولیس از جلسه خارج شد و در حالی که عجله داشت دقایقی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. وی درباره اخبار منتشر شده پیرامون تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس و حضور علی پروین به عنوان مدیرعامل گفت: هر کسی می خواهد مدیرعامل شود بسم الله. ما مخلص همه هم هستیم.

وی درباره اینکه آیا چنین اتفاقی را پیش بینی می کرده است گفت: نیازی به پیش بینی نبود. ما خودمان این اتفاقات را دیدیم که برای ما امضا جمع کردند. ما مخلص همه هستیم و اصلا خودمان مدیرعامل می‌خریم.

رویانیان درباره اینکه گفته بود اختلافش با علی پروین حل شده است نیز گفت: من با هیچکس هیچ اختلافی ندارم و نوکر همه هم هستیم. اصلا مدیرعامل بیاورند. ما مخلص همه آقایان هم هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که عضو هیات مدیره می مانید یا نه تاکید کرد: اگر بخواهند عضو هیات مدیره می مانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با این اتفاق به حاشیه نمی رود گفت: پرسپولیس هیچ وقت به بحران و حاشیه نمی رود چرا که علی دایی را دارد که همه ژنرال است، هم شهریار و هم سردار.

به گزارش مهر، رویانیان در پاسخ به این پرسش که موریانه حاشیه از چه زمانی به جان پرسپولیس افتاده است گفت: این موریانه ها از قدیم بوده و هستند. امیدوارم هرکسی جای من می‌آید با قدرت برنامه‌هایی که الان داریم را ادامه دهد.



تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن