تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802882475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كريمي: اگر خوب باشم به تيم ملي دعوت مي شوم/ تمركزم روي تيم خودم است نه پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: كريمي: اگر خوب باشم به تيم ملي دعوت مي شوم/ تمركزم روي تيم خودم است نه پرسپوليس
بازيكن تيم تراكتورسازي گفت: كسي كه مي‌خواهد در تيم ملي حضور داشته باشد بايد با بازي خوب خود طرز تفكر مربي را تغيير دهد.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، علي كريمي، بازيكن تيم تراكتورسازي پس از شكست از سپاهان با ابراز نارضايتي از نتيجه به دست آمده گفت: بازي از نظر نتيجه به هيچ عنوان خوب نبود ولي خوشحالم كه بازي گرمي را در اين هواي سرد شاهد بوديم. از هواداران‌مان براي حضور در ورزشگاه در اين شرايط تشكر مي‌كنم اما از نتيجه به دست آمده شرمنده‌ايم.
بازيكن سابق تيم ملي در پاسخ به سوالي درباره اتفاقات پيش آمده در باشگاه پرسپوليس نيز گفت: هنوز درباره چيزي كه اتفاق نيفتاده نمي‌توان صحبت كرد. من در حال حاضر تمركزم بر روي تيم خودم است ولي اميدوارم هر اتفاقي كه در باشگاه پرسپوليس مي‌افتد به نفع اين تيم و هوادارانش باشد، هرچند كه تا پايان فصل ممكن است هزار اتفاق بيفتد.
وي در پاسخ به سوالي درباره حكم صادر شده براي علي دايي نيز اظهار داشت: من بايد اين سوال را جواب بدهم؟! من كه رييس كميته استيناف نيستم. البته در اين ميان بايد اتهامات ثابت مي‌شد و بعد راي صادر مي‌شد. اين جور اتفاقات براي فوتبال ما خوب نيست و اميدوارم ديگر شاهدش نباشيم.
كريمي درباره وضعيت تيم ملي و اينكه آيا شرايط حضور در جام جهاني را دارد نيز افزود: هر كسي كه مي‌خواهد در تيم ملي حضور داشته باشد، بايد خود را در وسط زمين اثبات كند. من در حال حاضر خودم را در حدي نمي‌بينم كه پيراهن تيم ملي را بپوشم. يكي، دو مصدوميت داشتم كه بايد با بيشتر كردن تمرين‌هاي خودم را به شرايط ايده‌آل برسانم. تراكتورسازي در حال حاضر در كورس قهرماني است و من تلاشم را در اين تيم مي‌كنم.
بازيكن تراكتورسازي تصريح كرد: مطمئن باشيد وقتي خوب باشيم و حق‌مان باشد، به تيم ملي دعوت مي‌شويم و گرنه، دعوت نمي‌شويم. من براي تيم ملي در جام جهاني آرزوي موفقيت مي‌كنم.
وي در پاسخ به سوالي درباره دعوت از بازيكنان لژيونر در ماههاي اخير به تيم ملي ايران نيز گفت: اين رقابت همه جا وجود دارد. بازيكنان بايد تلاش خود را براي حضور در تيم ملي بيشتر كنند. با حرف زدن كه نمي‌توان خود را اثبات كرد. بايد نسبت به اين اتفاقات حرفه‌اي برخورد كنيم و اگر در خود توانايي حضور در تيم ملي را مي‌بينيم بايد تلاش كنيم تا نظر مربي تيم ملي را عوض كنيم. اگر بازيكني به درد تيم ملي مي‌خورد چرا نبايد در تيم ملي حضور داشته باشد؟
كريمي اذعان داشت: كساني مثل اشكان دژاگه و رضا قوچان نژاد در مرحله انتخابي جام جهاني باز‌يهاي خوبي را براي تيم ملي انجام دادند و براي تيم ما موثر بودند. كسي كه مي‌خواهد در تيم ملي حضور داشته باشد بايد با بازي خوب خود طرز تفكر مربي را تغيير دهد.
بازيكن سابق تيم ملي درباره وضعيت تراكتور با توجه به گروه‌بنددي ليگ قهرمانان آسيا نيز خاطرنشان كرد: در گروه سختي قرار گرفته‌ايم و براي صعود به مراحل بالاتر بايد تمام تلاش خود را به كار ببنديم. در گروه‌مان دو تيم هستند كه سابقه قهرماني در جام باشگاه‌ها را دارند و رقباي جدي ما هستند. اما ما نيز تلاش‌مان را براي صعود به كار مي‌بنديم.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن