تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821255886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقام خونين باجناق حسود


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: انتقام خونين باجناق حسود


او كه باجناق و پدرزنش را دليل اين جدايي مي‌دانست، براي كشتن آنها آدمكش اجير كرد و جنايت خونيني را رقم زد.11آذرماه مأموران پليس اصفهان در جريان حمله خونيني در خيابان هشت‌بهشت قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه 2مرد زماني كه سرگرم پنچرگيري خودروي خود بودند، هدف حمله 2جوان موتورسوار قرار گرفته و با ضربات چاقوي آنها به‌شدت مجروح شده‌اند.درحالي‌كه مجروحان به بيمارستان منتقل شده بودند، خبر رسيد يكي از آنها به نام علي اكبر كه جوان‌تر بود بر اثر شدت جراحات وارده جانش را از دست داده و ديگري كه پدرخانم اوست، از خطر مرگ نجات يافته است.با مرگ مرد جوان، تيمي از كارآگاهان جنايي زيرنظر سرهنگ ستار خسروي، سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان وارد عمل شدند و تحقيقات تخصصي براي كشف راز جنايت آغاز شد.

انتقام‌جويي

با توجه به اينكه از قربانيان سرقت نشده بود و مردان ناشناس به قصد كشتن به آنها حمله كرده بودند، اين فرضيه كه جنايت با انگيزه انتقام‌جويي صورت گرفته است، مدنظر قرار گرفت. از طرفي بررسي‌هاي تخصصي از اين حكايت داشت كه پنچرشدن خودروي مقتول و پدرخانمش عمدي بوده و عاملان جنايت با نقشه‌اي از پيش طراحي شده دست به اين حمله مرگبار زده‌اند.با اين اطلاعات جست‌وجو براي شناسايي فرد يا افرادي كه انگيزه كافي براي ارتكاب اين جنايت را داشتند، آغاز شد.

كارآگاهان در اين مرحله به تحقيق از خانواده مقتول پرداختند و از آنها پرسيدند كه آيا علي اكبر و پدرخانمش با كسي اختلاف و دشمني داشتند؟پاسخ اين سؤال آنها را به باجناق علي اكبر به نام فرزاد رساند؛ مرد جواني كه از مدتي قبل با همسرش و خانواده او دچار اختلاف شديد شده بود تا جايي كه همسرش قصد جدايي از وي را داشت. بررسي‌هاي كارآگاهان نشان مي‌داد كه فرزاد نه‌تنها با خانواده همسرش كه با باجناق خود (مقتول) نيز اختلاف داشت. او مدام به مقتول حسادت مي‌كرد و از آنجا كه وي توانسته بود در زندگي و كارش پيشرفت كند، احساس مي‌كرد كه پيشرفت‌هاي او باعث شده كه خانواده همسرش به او بي‌توجه شوند.

با اين اطلاعات، كارآگاهان كه حدس مي‌زدند فرزاد براي انتقام گرفتن از باجناقش و پدر همسرش دست به اين جنايت زده است، او را بازداشت كردند اما مرد جوان منكر جنايت شد.

قاتلان اجاره‌اي

درحالي‌كه فرزاد خود را بي‌گناه مي‌دانست، كارآگاهان دريافتند كه وي طي روزهاي گذشته با 2مرد جوان كه در يكي از شهرهاي غربي كشور زندگي مي‌كردند، بارها و بارها ديده شده بود. حتي در روز جنايت نيز اين دو مرد جوان در اصفهان حضور داشتند اما پس از حادثه، آنها به شهر خودشان بازگشته و ديگر با فرزاد ديده نشده بودند.

مأموران كه حدس مي‌زدند فرزاد با همدستي اين دو مرد جوان دست به جنايت زده است، راهي شهر غربي شدند و هر دوي آنها را بازداشت كردند. متهمان كه تصور مي‌كردند فرزاد همه‌‌چيز را اعتراف كرده است، در همان بازجويي‌هاي اوليه به جنايت اعتراف كردند و گفتند كه از سوي فرزاد براي ارتكاب قتل اجير شده بودند. آنها گفتند كه روز حادثه، طبق نقشه‌اي كه از قبل طرح كرده بودند، فرزاد خودروي باجناق و پدر همسرش را پنچر كرد تا فرصت حمله را به‌وجود آورد. آنها نيز زماني كه قربانيان در حالي پنچرگيري بودند، به اين دو مرد حمله كرده و با ضربات متعدد چاقو آنها را نقش زمين كردند و سپس متواري شدند.

با اعترافات متهمان، كارآگاهان بازجويي از فرزاد را از سر گرفتند و وي كه مي‌ديد دستش رو شده به طراحي نقشه قتل اعتراف كرد. او گفت: پيشرفت باجناقم باعث سرخوردگي من شده بود. تا جايي كه بين من و همسرم اختلاف به‌وجود آمد و همسرم تصميم به جدايي گرفت.

من تصور مي‌كردم باجناقم و پدرزنم در اين تصميم همسرم نقش دارند و به همين دليل نقشه كشيدم از آنها انتقام بگيرم. از مدتي قبل با 2كارگر كه اهل يكي از شهرهاي غربي كشور بودند آشنا بودم و به ديدن آنها رفتم و وسوسه‌شان كردم كه اگر دست به اين جنايت بزنند، پول خوبي به آنها پرداخت خواهم كرد. روز حادثه نيز خودم، خودروي باجناق و پدرزنم را پنچر كردم تا زماني كه آنها سرگرم پنچرگيري هستند، نقشه قتل عملي شود.سرهنگ خسروي، سرپرست پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات متهمان براي آنها قرار بازداشت صادر شد و پرونده در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت.

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن