تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده: نفت روي سه ضربه سه گل زد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهيم‌زاده: نفت روي سه ضربه سه گل زد
سرمربي تيم فوتبال راه آهن با بيان اينکه بدبياري‌هاي تيمش ادامه دارد، گفت: ما بازي قابل قبولي انجام داديم و به تيم نفت که از روي سه ضربه ايستگاهي سه گل زد تبريک مي‌گويم!

منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري بازي تيمش که با نتيجه 3 بر يک به سود نفت خاتمه يافت، اظهار کرد: به تيم نفت تبريک مي‌گويم که روي سه ضربه ايستگاهي توانست سه گل به تيم ما بزند. در طول مسابقه تيم راه آهن بازي قابل قبولي انجام داد. همان طور که قبلا هم گفتم تيم ما از نظر فوتبالي روز به روز بهتر مي‌شود. اما در نيمه دوم با اخراج بازيکن‌مان عملا بازي در اختيار حريف قرار گرفت.

به نقل از ايسنا، وي افزود: همان طور که ديديد تيم ما در جريان مسابقه گل نخورد و فقط از روي ضربات ايستگاهي گل خورديم. متاسفانه کماکان بدبياري‌ ما ادامه دارد.

ابراهيم زاده در واکنش به سوال ايسنا مبني بر اينکه سرمربي نفت معتقد بود علاوه بر سه گلي که به راه آهن زدند موقعيت‌هايي داشتند که مي‌توانستند با اختلاف گل بيشتري ببرند، اظهار کرد: به هر حال ما هم چنين موقعيت‌هايي داشتيم اگر امين منوچهري فرصتي که به دست آورده بود را تبديل به گل مي‌کرد، الان شرايط مي‌توانست متفاوت باشد طبيعتا آن‌ها برده‌اند و اين حرف را مي‌زنند اگر موقعيت‌هاي ما هم گل مي‌شد اين نتيجه به دست نمي‌آمد.

سرمربي راه آهن در پاسخ به سوال ديگر ايسنا در مورد اعتراض‌هايي که به داور مي‌شد و تاثير داوري در اين مسابقه تصريح کرد: من فکر مي‌کنم به خاطر نزديکي نيمکت تيم‌ها به زمين شرايط بازي در اين استاديوم متفاوت از ورزشگاه‌هاي ديگر است، من در مورد داوري نمي‌توانم اظهارنظر دقيقي داشته باشم. اگر آن پنالتي که داور به ضرر ما گرفت درست بود که هيچ، اما اگر آن پنالتي اشتباه بود، بايد بگويم براي چندمين بار است که ما از ناحيه داوري ضربه مي‌خوريم. من آن صحنه را به درستي نديدم اما همکاراني که ديدند مي‌گفتند آن صحنه نمي‌توانست هند باشد.

ابراهيم‌زاده در واکنش به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه چرا پيروز قرباني در انتهاي مسابقه از الفاظ رکيکي در اعتراض به عملکرد بعضي بازيکنان‌تان استفاده مي‌کرد گفت: چيزي که مي‌گوييد را من نشنيدم البته شنيدم که او مي‌گفت وسط زمين جاي تکل زدن نيست اما بايد بررسي کنم ببينم واقعا چه گفته است. من فقط همين را شنيدم. البته فکر مي‌کنم پيروز قرباني بازيکني است که سعي کند با بازيکنان صحبت کند اما به کسي توهين نمي‌کند.

وي افزود: همان طور که ديديد تيم ما درست از زماني که بازيکن‌مان اخراج شد به نوعي بازي را به حريف واگذار کرد. بازيکن تيم ما در شرايطي که ما در حال حمله بوديم آن خطا را به اشتباه انجام داد.

جمعه 1392/09/29 17:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن