تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804559125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکید آیت الله صافی گلپایگانی بر احیای موقوفات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:




تأکید آیت الله صافی گلپایگانی بر احیای موقوفات خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تأکید بر حفظ و احیای موقوفات اظهار داشت: هر چه این مطالب رونق بیشتری داشته باشد برای هدایت مردم مؤثر است و همه‌ی مردم ازاین آثار بهره‌مندو مستفیض خواهند شد. مخصوصاً‌ امامزاده‌ها که آبادانی آنها در ترغیب مردم به حضور در آن مکان‌های مقدس مؤثر است.



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و هیئت همراه صبح امروز چهارشنبه با حضور در دفتر حضرت آیت الله صافی با این مرجع تقلید دیدار کرد.
حضرت آیت الله صافی در این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای مسئولین سازمان اوقاف گفت: همه‌ی این برنامه‌ها، اسباب عظمت دین است و باید به گونه‌ای صحیح عمل شود تا موجب رضایت خاطر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم شود.
وی برنامه‌های سازمان اوقاف را باعث افتخار دانست و افزود: از قدیم الایام نیز چنین برنامه‌هایی اجرا می‌شده است و در رشته‌های مختلف مطرح بوده است که باید به این برنامه‌ها ارزش واهمیت قائل شد.
این استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: اولین وقف‌کننده حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام بوده است و ایشان موقوفه داشتند و از همان زمان تا به امروز در رشته‌های مختلف این سنّت پسندیده در بین مردم رواج داشته است.

مرجع تقلید شیعیان جهان با تأکید بر حفظ و احیای موقوفات اظهار داشت: هر چه این مطالب رونق بیشتری داشته باشد برای هدایت مردم مؤثر است و همه‌ی مردم ازاین آثار بهره‌مندو مستفیض خواهند شد. مخصوصاً‌ امامزاده‌ها که آبادانی آنها در ترغیب مردم به حضور در آن مکان‌های مقدس مؤثر است.
وی ضمن تأکید بر احیای بسیاری از موقوفاتی که در زمان حکومت پهلوی سندسازی شده و از حالت وقف خارج شده است، اظهار داشت : وظیفه‌ی مسئولین این است که آنها را احیا نموده و سندهای جعلی آنها را باطل نمایند و به حالت اولیه‌ی وقف برگردانند.
این مرجع تقلید وقف را فرهنگی نشأت گرفته از تعالیم ائمه‌ی طاهرین علیهم السلام دانست و افزود: وقف در اسلام صدقه‌ی جاریه است و حضرات معصومین علیهم السلام به آن بسیار اهمیت می‌دادند که باید این سنّت حسنه درمیان پیروان آنها باقی بماند.
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته تصریح کرد: با خلوص نیت به تلاش‌ها و فعالیت‌های خود ادامه دهید و در این کار رضایت خاطر حضرت بقیة الله الاعظم اروح العالمین له الفدا را در نظر داشته باشید که انشاء الله آن وجود مبارک از این کارها خوشحال و خشنود شوند.
در ابتدای این دیدار حجة الاسلام والمسلمین علی محمدی گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ارائه کرد./971/د102/ج



۱۳۹۲/۹/۲۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن