تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818807833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاكيد آيت الله صافي گلپايگاني وآيت الله جوادي آملي بر حفظ دستاوردهاي هسته اي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تاكيد آيت الله صافي گلپايگاني وآيت الله جوادي آملي بر حفظ دستاوردهاي هسته اي
قم/ واحد مركزي خبر/ اجتماعي تصوير دارد

رئيس سازمان انرژي اتمي ، امروز با آيت الله صافي گلپايگاني وآيت الله جوادي آملي ديدار و گفتگو كرد.
آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار رئيس سازمان انرژي اتمي ايران حفظ دستاوردهاي هسته اي را بسيار مهم دانست و افزود: تيم مذاكره كننده هسته اي ضمن تعامل با كشورهاي غربي بايد مانع پايمال شدن حقوق ملت ايران شود و بايد جايگاه ايران را در سطح بين اللملي ارتقاء دهد.
وي با اشاره به اعلام داوطلبانه ايران براي تعليق موقت غني سازي20درصد گفت: نبايد توقع داشته باشيم غربي ها با حسن نيت با ما رفتار كنند و ما هم با توقف غني سازي چيزي را از دست نمي دهيم.
آيت الله صافي همچنين با اشاره به پيچيدگي پرونده هسته اي ايران درباره نتايج توافقات ژنو گفت: رفتار غربي ها ضد و نقيض است و ما بايد از يك سو به دنبال عزت اسلام و تشيـع در دنيـا و از سوي ديگر بايد مردم دنيا را از اين رفتار غير متعارف غربي ها آگاه كنيم.

آيت الله جوادي آملي هم در ديدار دكتر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي هوشمندي و رعايت ادب را خط قرمز تيم مذاكره كننده هسته اي دانست و افزود: ما در مذاكرات هسته اي با 5+1 و به ويژه امريكا بايد ضمن رعايت ادب ، قدرت علمي كشور را نيز با هوشمندي حفظ كنيم.
وي ضمن اشاره به شرافت و بزرگواري ايران در جنگ تحميلي و همچنين همراهي نكردن با غربي ها براي حمله به عراق گفت: ما وقتي قطعنامه و تفاهم نامه اي را پذيرفتيم هرگز بر خلاف آن عمل نمي كنيم و اين نشان از فطرت پاك ملت شيعه دارد كه غرب بايد بداند ايـران در اين زمينه در بين كشورهاي جهان يگانه است.
آيت الله جوادي آملي با استناد به آيات و روايات به تفاوت مستكبر و كافر اشاره كرد و افزود: با كافري كه عليه مسلمانان توطئه نمي كند مي توان زندگي كرد اما با مستكبري كه به قطعنامه ها و تفاهم نامه و امضاي خود ايمان ندارد و آن را زير پا مي گذارد نمي توان زندگي كرد.
وي با اشاره به كم عقلي و درايت در متوليان ديني و جامعه دانشگاهي غربي گفت: گرفتاري غربي ها از دين بي عقل و عقل بي دين است.
آيت الله جوادي آملي با اشاره به توافق با روسيه براي ساخت نيروگاه هاي هسته اي جديد گفت: مسئولان بايد بدانند هيچ كشوري دلسوز كشور ما نيست و بايد با هوشياري و هوشمندي تنها منافع ملي خودمان را تامين كنيم.
رئيس سازمان انرژي اتمي هم در اين ديدارها گفت: خط قرمز ما ، حفظ حقوق هسته اي در مذاكرات است.
دكتر علي اكبر صالحي با اشاره به پايبندي ايران به تعهدات بين المللي گفت: ما قصد نداريم در مذاكرات از هيچكدام از حقوق هسته اي كشورمان كه در پروتكل هاي بين المللي تصريح شده است ، عدول كنيم.
وي افزود: ما در اين 6 ماه داوطلبانه اعلام كرديم فعاليت هاي غني سازي خود را در حد 5 درصد معلق نگه مي داريم چرا كه ما اصلا به غني سازي 20 درصد نيازي نداريم.
0002

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن