تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819841074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان با اتخاذ تصميم درست به كم لطفي خود در حق دامغان خاتمه دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مسئولان با اتخاذ تصميم درست به كم لطفي خود در حق دامغان خاتمه دهند
دامغان – خبرگزاري مهر: امام جمعه دامغان با اشاره به مشكلات و محروميت هاي شرق استان سمنان گفت: مسئولان با تصميم درست، عدالت را در تقسيم مناسب بودجه رعايت كنند و به كم لطفي خود در حق دامغان خاتمه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سيد محمود ترابي در آئين خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه امروز شهر دامغان در محل مصلي امام خميني (ره) اين شهر با تاكيد بر اينكه مسئولان استان با تقسيم عادلانه بودجه به كم لطفي خود در حق دامغان خاتمه دهند، تصريح كرد: حقوق مردم شرق استان در تقسيم بودجه مد نظر باشد.

وي به ديدار اخير خود با مسئولان اداره راه و ترابري و پايانه ها و امور حمل و نقل شهرستان دامغان اشاره داشت و افزود: در اين ديدار به اختصاص يك ميليارد و 950 ميليون تومان اعتبار به اجراي طرح هاي راه سازي شهرستان اشاره شد ولي به يكي از شهرستان هاي جديد التاسيس در استان سه ميليارد تومان اعتبار داده شده و مسئولان بايد پاسخگو باشند كه آيا اين امر عدالت است.

خطيب جمعه دامغان خاطرنشان ساخت: مسئولان در تقسيم اعتبارات به نحوي برنامه ريزي كنند كه اعتراضات مردمي را به همراه نداشته باشد و در عمل بي غرضي خود را ثابت كنند نه با شعار و حرف، كه به هيچ عنوان قابل قبول نيست.

منطقه محروم از نظر مسئولان چيست؟/ مسئولان در بيان اظهار نظرهاي خود دقت كنند

وي به اظهار نظرهاي مطرح شده راجه به اين كه شهرستان دامغان منطقه محروم ندارد با طرح اين سوال كه تعريف منطقه محروم از نظر مسئولان چيست؟ افزود: آيا منطقه كوه زر و منطقه دهستان رودبار منطقه محروم دامغان نيست.

ترابي اضافه كرد: مسئولان در بيان اظهار نظرهاي خود و تعريف از منطقه محروم دقت كنند و شهرستان دامغان داراي مناطق محروم است كه از كمترين امكانات در مناطق خود بهره مند هستند.

مشكل كمبود آب شرب روستاهاي دامغان به قوت خود باقيست

امام جمعه دامغان از كمبود آب شرب در روستاهاي اين شهرستان انتقاد كرد و اظهار داشت: بعضي از اين مناطق آب شرب مصرفي ندارد و اين امر نتيجه اي جز مهاجرت مردم از روستا به شهر را ندارد.

ترابي پيگيري هاي فرماندار و نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي در راستاي رفع مشكل كم آبي در روستاها را تقدير كرد و افزود: ولي اين مشكل به قوت خود باقيست.

اربعين حسيني شكوفايي عاشورايي است

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان دامغان همچنين به فرارسيدن اربعين حسيني اشاره داشت و افزود: در اربعين حسيني بود كه عاشورا شكوفا شد.

وي با يادآوري اينكه زيارت اربعين امام حسين(ع) از علائم يك مومن محسوب مي شود تصريح كرد: ما بايد عشق و حب حسين را در سرلوحه كار و زندگي خود قرار دهيم.

ترابي گفت: فرهنگ عاشورا يك فرهنگ عظيم است كه بايد به ديگر نسل ها منتقل شود.

بي اعتمادي ملت ايران به امريكا افزايش يافت

امام جمعه دامغان همچنين به بحث افزايش تحريم ها ازسوي امريكا بر عليه ملت ايران اشاره داشت و افزود: اين امر موجب افزايش بي اعتمادي ملت ايران به آمريكا شد.

ترابي تصريح كرد: اخيراً امريكا 19فرد و شركت ايراني را در ليست تحريم خود اضافه كرده است و اين امر افزايش بي اعتمادي ملت ايران به امريكا را در بر دارد: خاطرنشان ساخت: دشمن با دست خود تفاهم نامه را امضا مي كند و سپس تحريم ها را افزايش مي دهد و اين حق به جانب ملت ايران است كه به امريكا ديگر اعتماد نكند و آن را يك فريب و حيله مي داند.

وي در خاتمه فرا رسيدن ميلاد عيسي مسيح (ع) را گرامي داشت و گفت: پيامبران الهي ماموريت داشتند كه عدالت را در جامعه جاري و ساري كنند.

كد خبر: 2199447

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۵:۳۵

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن