تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804289905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عهدشكني نشانه ناتواني آمريكا در جريانات سياسي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عهدشكني نشانه ناتواني آمريكا در جريانات سياسي است
چالوس - خبرگزاري مهر: امام جمعه چالوس با اشاره به عهد شكني مقامات آمريكا نسبت به توافقنامه هسته اي با ايران گفت: اين رفتار آمريكا بيانگر اين است كه هيچ موقع نمي شود به آمريكا و استكبار اعتماد كرد و نشانگر ناتواني مقامات آمريكا در مديريت افكار عمومي، جريانات سياسي و لابي صهيونستي در داخل آمريكاست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدي راشدي در خطبه هاي نماز جمعه شهر چالوس افزود: همچنين عهد شكني نشانگر اين است كه مقامات آمريكا حتي براي همپيمانان غربي شان هم حرمتي فائل نيستند و اين اقدام آمريكا جز بدنامي براي آنان نتيجه اي ندارد.

وي اظهار داشت: دليل تغيير رفتار ها اين است كه كشورهاي عضو اتحاديه اروپا با تشكيل جلسه اي اعلام كردند بايد توافقنامه از سوي طرفين اجرا شود و مذاكرات و گفتگوها ادامه پيدا كند، بنظر ما هم مذاكره هسته اي و تفاهم نامه به خير و صلاح ملت ايران بود و هم اين عهد شكني آمريكا به خير ملت و كشور ما است، زيرا مردم و ساير ملتها بيشتر متوجه مي شوند كه ايران اهل منطق، گفتگو و تفاهم است و اين آمريكا و غرب هستند كه قابل اعتماد نيستند و از اين به بعد آن كساني كه بايد اعتماد سازي كنند طرف غربي است نه ايران.

وي بيان داشت: نكته ديگر رفتار غربيها در مورد كشور مستقل در اكراين است كه عده اي را تحريك مي كنند تا به بهانه الحاق به اتحاديه اروپا تظاهرات كنند و بعد وقتي مخالفتها عليه دولت زياد شد، يك عده از مقامات سرشناس غربي به جمع تظاهرات كنندگان در اين كشور مي پيوندند و آن را دخالت آشكار در امور داخلي يك ملت مي نامند و خجالت هم نمي كشند، آنوقت اگر ايران از ظلمي كه به ملتهاي مسلمان از ناحيه حكومتهاي استكباري اعتراض كنند، مي گويند ايران دخالت در امور ديگر كشورها مي كند.

امام جمعه چالوس در خطبه دوم با بيان اينكه اربعين در فرهنگ شيعه يك ويژگي خاص و مهم دارد گفت: در روايت امام عسگري (ع) زيارت اربعين امام حسين(ع) از نشانه هاي شيعيان و مومنان شمرده شده است، اينكه در روز اربعين از نقاط مختلف بيش از ده ميليون نفر با پاي پياده بصورت فردي و جمعي به كربلا بروند و با سرور سالار شهيدان تجديد عهد و بيعت كنند، بدون اينكه دست هيچ حكومت و سياستي در جهت دادن آنان پشت سرشان باشد يك امر مهمي است، خصوصا اينكه احتمال هر گونه خطر هم مي دهند و ما بايد قدر اين موقعيتها را بدانيم و از آن به شايستگي استفاده كنيم.

راشدي نوري با تاكيد بر حضور گسترده مردم شريف در مراسم اربعين حسيني كه به طور مستقيم از سيماي استاني پخش مي شود و همچنين حضور يادواره شهداي فرهنگي استان در چالوس از دست اندركاران برگزاري اين دو مراسم تجليل و قدرداني كرد.

پيشرفت پروژه هاي مصوب سف مقام معظم رهبري كند است

وي از بازديد روز گذشته خود و مسئولان شهري از پروژه هاي مصوب سفر پر بركت مقام معظم رهبري در سال 88 به شهرستان چالوس اشاره كرد و گفت: از مجموعه ورزشي و استاديوم پنج هزار نفره چالوس بازديد شد و حدود 5 سال از تصويب اين پروژه ها مي گذرد و در ميان پروژه هاي مختلف سفر رهبري دو الي سه پروژه مهم و اعتبار كلان با اينكه بودجه مصوب داشت و تامين اعتبار هم شده بود پس از حدود پنج سال 5 تا8 درصد پيشرفت فيزيكي دارد كه بايد اظهار تاسف كرد.

امام جمعه چالوس بيان داشت: انتظار ما از مجري اين پروژه اين است كه هرچه زودتر اين پروژه كه هديه مقام معظم رهبري به جوانان اين شهرستان بشمار مي رود از اين وضعيت بيرون آيد و با جديت ادامه روند احداث آن پيگيري شود.

كد خبر: 2199452

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۴:۲۵

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن