تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819156754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبري را جو گرفته بودناصحي: پرسپوليس آمال و آرزوهاي خلعتبري نيست/ محيط پرسپوليس او را تغيير داده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: خلعتبري را جو گرفته بودناصحي: پرسپوليس آمال و آرزوهاي خلعتبري نيست/ محيط پرسپوليس او را تغيير داده است
هافبك تيم فوتبال سايپا گفت: انتظار ندارم خلعتبري با من خوب رفتار كند و نيازي هم به عذرخواهي او ندارم چون با او در ارتباط نيستم كه اين مسائل برايم مهم باشد.


رضا ناصحي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره درگيري‌اش در بازي پرسپوليس و سايپا با محمدرضا خلعتبري گفت: برخلاف اينكه گفته مي‌شود من در اين بازي عصبي بودم بايد بگويم كه اصلا اينطور نيست و فيلم اين بازي همه‌چيز را نشان مي‌دهد. محسن مسلمان روي زمين افتاد و من رفتم از او دلجويي كنم اما خلعتبري آمد و ضربه‌اي به صورتم زد و خودم از اين حركت او جا خوردم.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه من نه خطا كرده بودم و نه حرفي زده بودم اما متاسفانه او حركتي انجام داد كه باعث تعجب من است. البته من حركت او را بي‌پاسخ گذاشتم و ديگر بحث را ادامه ندادم.

ناصحي در خصوص اينكه اگر او صحبتي نكرده چرا خلعتبري با او درگير شده افزود: براي خودم هم جاي سوال است كه چرا او اين كار را كرد. من و خلعتبري هم‌باشگاهي بوديم و اين كار از او بعيد بود چراكه انتظار ديگري از او داشتم. البته او الگو نيست اما بايد طوري رفتار كند كه نگاه خوبي به او بشود. من انتظار اين برخورد را نداشتم و هنوز هم برايم جاي سوال است كه چرا اين كار را كرد.

بازيكن تيم فوتبال سايپا درباره اينكه خلعتبري گفته از او عذرخواهي كرده ادامه داد: چه بگويم. شايد در آن لحظه جو بازي او را گرفته بود اما انتظار اين برخورد را از او نداشتم و از خلعتبري دلخورم.

ناصحي در پايان درباره اينكه گفته مي‌شود بعضي از بازيكنان با حضور در استقلال و پرسپوليس رفتارشان تغيير مي‌كند تصريح كرد: فكر نمي‌كنم پرسپوليس آمال و آرزوهاي بازيكني مثل خلعتبري باشد كه هم لژيونر بوده و هم بازيكن ملي است. البته سيدجلال حسيني و محسن بنگر هم از دوستان صميمي من هستند اما هيچ تغيير رفتاري در آنها نديدم اما شايد محيط بر روي بعضي از بازيكنان تاثير مي‌گذارد و آنها را تغيير مي‌دهد. انتظار ندارم خلعتبري با من خوب رفتار كند و نيازي هم به عذرخواهي او ندارم چون با او در ارتباط نيستم كه اين مسائل برايم مهم باشد.

انتهاي پيام/ي

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن