تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس آمال و آرزوهاي خلعتبري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پرسپوليس آمال و آرزوهاي خلعتبري نيست
هافبک تيم فوتبال سايپا گفت: انتظار ندارم خلعتبري با من خوب رفتار کند و نيازي هم به عذرخواهي او ندارم چون با او در ارتباط نيستم که اين مسائل برايم مهم باشد.

رضا ناصحي درباره درگيري‌اش در بازي پرسپوليس و سايپا با محمدرضا خلعتبري گفت: برخلاف اينکه گفته مي‌شود من در اين بازي عصبي بودم بايد بگويم که اصلا اينطور نيست و فيلم اين بازي همه‌چيز را نشان مي‌دهد. محسن مسلمان روي زمين افتاد و من رفتم از او دلجويي کنم اما خلعتبري آمد و ضربه‌اي به صورتم زد و خودم از اين حرکت او جا خوردم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: اين در حالي است که من نه خطا کرده بودم و نه حرفي زده بودم اما متاسفانه او حرکتي انجام داد که باعث تعجب من است. البته من حرکت او را بي‌پاسخ گذاشتم و ديگر بحث را ادامه ندادم.

ناصحي در خصوص اينکه اگر او صحبتي نکرده چرا خلعتبري با او درگير شده افزود: براي خودم هم جاي سوال است که چرا او اين کار را کرد. من و خلعتبري هم‌باشگاهي بوديم و اين کار از او بعيد بود چراکه انتظار ديگري از او داشتم. البته او الگو نيست اما بايد طوري رفتار کند که نگاه خوبي به او بشود. من انتظار اين برخورد را نداشتم و هنوز هم برايم جاي سوال است که چرا اين کار را کرد.

بازيکن تيم فوتبال سايپا درباره اينکه خلعتبري گفته از او عذرخواهي کرده ادامه داد: چه بگويم. شايد در آن لحظه جو بازي او را گرفته بود اما انتظار اين برخورد را از او نداشتم و از خلعتبري دلخورم.

ناصحي در پايان درباره اينکه گفته مي‌شود بعضي از بازيکنان با حضور در استقلال و پرسپوليس رفتارشان تغيير مي‌کند تصريح کرد: فکر نمي‌کنم پرسپوليس آمال و آرزوهاي بازيکني مثل خلعتبري باشد که هم لژيونر بوده و هم بازيکن ملي است. البته سيدجلال حسيني و محسن بنگر هم از دوستان صميمي من هستند اما هيچ تغيير رفتاري در آنها نديدم اما شايد محيط بر روي بعضي از بازيکنان تاثير مي‌گذارد و آنها را تغيير مي‌دهد. انتظار ندارم خلعتبري با من خوب رفتار کند و نيازي هم به عذرخواهي او ندارم چون با او در ارتباط نيستم که اين مسائل برايم مهم باشد.

جمعه 1392/09/29 14:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن