تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803919926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند 7 برادران زورگير متلاشي شد + عكس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: باند 7 برادران زورگير متلاشي شد + عكس
اعضاي باند روزگيري 7 برادران كه در مناطق مركزي و شرقي تهران زورگيري مي كردند، دستگير شدند. اعضاي اين باند عضوي را كه مرتكب اشتباه مي‌شد، با ضربات چاقو تنبيه مي‌كردند.


به گزارش خبرنگار انتظامي خبرگزاري فارس، در پي وصول اخبار و اطلاعات مردمي در خصوص فعاليت گروهي از افراد سابقه دار منطقه شوش در زمينه ارتكاب سرقتهاي خشن، كارآگاهان اداره پنجم در بررسي موضوع اطلاع پيدا كردند كه يكي از مجرمان سابقه دار به نام محمد.ط (26 ساله) به تشكيل گروهي از سارقين به عنف اقدام كرد كه در مناطق مختلف شهر تهران به زورگيري از شهروندان مي پرداخت.

با آغاز اقدامات پليسي، كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي اقدام به شناسايي ديگر اعضاي گروه به نام هاي مرتضي.ص (26 ساله)، محمد.ب (22 ساله)، ميلاد.د (28 ساله)، مهرشاد.ن (26 ساله)، مسعود.ع (25 ساله) و بهروز.ك (21 ساله) كرده و در بررسي سوابق آنها اطلاع پيدا كردند كه همگي از مجرمين سابقه دار منطقه شوش هستند كه پيش از اين بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف شرارت، قدرتنمايي با سلاح سرد، نزاع و درگيري و سرقت هاي بعنف دستگير و روانه زندان شده اند.

اظهارات يكي از مالباختگان

با شناسايي اعضاي گروه سارقان و بررسي شكايتهاي مطرح در خصوص سرقتهاي بعنف، يكي از مالباختگان با مراجعه به اداره پنجم پليس آگاهي ضمن شناسايي تصاوير متهمان به كارآگاهان عنوان داشت: روز پنجم آذر، در خيابان انقلاب از تاكسي پياده و به سمت داروخانه فروش داروهاي خاص در خيابان نجات اللهي حركت كردم؛ در حاليكه با گوشي تلفن همراه مدل iphone خود به قيمت 3 ميليون و 300 هزار تومان در حال صحبت بودم، در فاصله چند متر مانده به داروخانه ناگهان جوان تنومندي مقابل من ايستاد و عنوان داشت كه بايد گوشي تلفن همراه خود را به او تحويل دهم!!.

وي ادامه داد: هنوز كلمه اي از دهانم خارج نشده بود كه ناگهان فرد ديگري از پشت سر ضربه اي به سرم وارد كرد و همزمان با وي، جوان تنومند اقدام به سرقت گوشي تلفن همراهم كرد. يكي از آنها سوار يك دستگاه موتورسيكلت طرح هوندا 125 شد و به سمت شمال خيابان حركت كرد و نفر دوم نيز سوار يك دستگاه موتورسيكلت پالس مشكي رنگ شد و در جهت جنوب خيابان حركت كرد؛ تمامي اين اتفاقات و سرقت گوشي تلفن همراهم شايد در فاصله اي كمتر از 10 ثانيه اتفاق افتاد و هيچكدام از افرادي كه در مقابل داروخانه ايستاده بودند اصلا متوجه سرقت نشدند.

دستگيري متهمان

با توجه به شناسايي دقيق دو نفر از اعضاي گروه توسط مالباخته و اطلاعات دقيق به دست آمده از فعاليت اين گروه از مجرمان خشن، هماهنگي هاي قضايي با شعبه پنجم دادياري دادسراي امور جنايي تهران انجام و تمام متهمان در مخفيگاه هايشان واقع در منطقه شوش دستگير و به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

اعتراف به دهها فقره سرقت بعنف

سركرده گروه محمد.ط كه پس از دستگيري و مواجه شدن با مستندات و دلايل كارآگاهان چاره اي جز اعتراف نداشت، در همان اظهارات اوليه به دهها فقره زورگيري به شيوه زاغ زني و سرقت گوشي هاي تلفن همراه گران قيمت در مناطق مختلف تهران بويژه در شرق و مركز تهران اعتراف كرد.

كسي حق اشتباه ندارد

در تحقيقات انجام شده از متهمان مشخص شد كه در صورت وقوع اشتباه از سوي يكي از اعضاي گروه در زمان سرقت، ديگر اعضا اقدام به ضرب و شتم شديد و به اصطلاح تنبيه وي مي كردند؛ به عنوان مثال يكي از متهمان كه در زمان سرقت ها اقدام به زاغ زني مالباختگان در شعبات بانك مي كرد، پس از شناسايي اشتباه يكي از مالباختگان در داخل بانك، توسط ساير اعضاي گروه با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود.

سرهنگ كارآگاه علي غياثوند، معاون مبارزه با سرقت هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به سوابق متهمان در ارتكاب جرايم مختلف و اعترافات اوليه به دهها فقره سرقت هاي بعنف بويژه به شيوه زاغ زني در مراكز تجاري و بانك ها، از همه مالباختگاني كه بدين شيوه و شگرد مورد سرقت در مناطق مختلف سطح شهر تهران قرار گرفته اند دعوت مي شود تا جهت شناسايي متهمان و طرح و پيگيري شكايات خود به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن