تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802452944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجدي: هنوز بازيكن برزيلي را انتخاب نكرده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ماجدي: هنوز بازيكن برزيلي را انتخاب نكرده ايم
سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران گفت: دنبال چند بازيكن از كشور برزيل هستيم ولي تاكنون هيچ گزينه اي را انتخاب نكرده‌ايم.
ميرشاد ماجدي سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص مصدوميت هاشم بيگ زاده به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق آمار و ارقام معاونت پزشكي باشگاه استقلال بيگ زاده با مصدوميت دچار شده و فعلا دور از تمرينات باشگاه استقلال است.

وي در خصوص رسيدن هاشم بيگ زاده به بازي با صباي قم افزود: اين بازيكن هنوز با مصدوميت دست و پنجه نرم مي كند و مراحل درماني مصدوميتش را سپري خواهد كرد طبق نظر پزشك تيم وي به بازي با صباي قم نمي رسد.

ماجدي ادامه داد: بيگ زاده بازيكن خوبي است كه در بازيهاي زيادي به موفقيت تيم استقلال كمك شاياني كرده است و رساندن وي به بازيها كليد پيروزي تيم فوتبال استقلال است.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران با توجه به آخرين وضعيت ساموئل گفت: ساموئل از باشگاه طلب دارد و اين كه اعلام مي كنند چكي به اين بازيكن داده شده است عملا شايعه اي بيش نيست، وي مي تواند در تمرينات هم حضور داشته باشد و حتي پول خود را طلب كند ولي ساموئل هم در تمرينات غايب است و پول خودش را درخواست نمي كند دليل عدم حضور وي در تمرينات به خاطر پرداخت نكردن مطالباتش است.

وي عنوان كرد: باشگاه استقلال به كسي پول نداده است و اگر بخواهد چنين كاري را انجام دهد به مديريت باشگاه استقلال ارتباط پيدا مي كند.

ميرشاد ماجدي در مورد بازي روز جمعه استقلال با تيم صباي قم گفت: شك نكنيد بازي با صبا بسيار سخت و مشكل خواهد بود و مطمئنا هر دو تيم براي پيروزي به ميدان مي آيند، البته ما تمرينات منظمي كه انجام داده ايم و از شرايط روحي و جسمي خوبي برخورداريم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال با تشريح تيم صباي قم افزود: صبا تيم خوبي است و نيروي جواني دارد و از مربي خوبي چون صمد مرفاوي بهره مي برد و قطعا با انگيزه در مقابل ما صف آرايي خواهد كرد در واقع اين نكته مهم است كه هر تيمي كه مقابل دو تيم استقلال و پرسپوليس قرار بگيرد از روحيه بالا و انگيزه فراواني برخوردار مي‌شود ولي ما نيز با اقتدار در همه بازيها و براي كسب همه امتيازات به ميدان مي‌رويم.

وي در پاسخ به اين سوال كه "جذب بازيكن برزيلي به كجا رسيد؟" عنوان كرد: ما دنبال چند بازيكن از كشور برزيل هستيم، CD بازيهايشان را هم ديديم اما عملا كسي را انتخاب نكرديم كه ما درخواست كرده باشيم و وي حضور پيدا نكند البته ما پيگير مذاكره جذب بازيكن برزيلي هستيم ولي تاكنون هيچ گزينه اي را انتخاب نكرده‌ايم، همچنين در مورد رقم قرارداد هم بايد اعلام كنم اگر بازيكني را مد نظر داشته باشيم قطعا در خصوص اولين موضوعي كه مذاكره مي‌شود رقم قراردادش است.

ميرشاد ماجدي با توجه به اين كه استقلال پول دارد يا نه و اگر دارد چرا به بازيكني مثل ساموئل نمي‌دهد گفت: بحث اينكه استقلال پول دارد يا نه به حيطه مديريت تيم برمي‌گردد و اينكه چرا بازيكن برزيلي جذب مي‌كنند و به بازيكنان شاغل در تيم پولي نمي‌دهد در حيطه اختيارات من نيست و به مديريت تيم برمي‌گردد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران در جواب به اين سوال كه "وزير يا معاون پشتيباني وزارت ورزش به هيچ تيمي كمك نمي‌كنند" تصريح كرد: اين بحث كاملا مديريتي است و در كل من نبايد پاسخگو باشم ولي كمك نكردن به تيم استقلال اصلا جالب نيست.

وي عنوان كرد: تيم استقلال يك تيم دولتي است چون اسم دولتي را يدك مي‌كشد قطعا بايد از حمايت دولت برخوردار شود اگر حمايت نشود به نفع هيچ كس نخواهد بود.

ميرشاد ماجدي اظهار كرد: استقلال قسمتي از جامعه است و اگر سرحال باشد بخشي از مردم جامعه سرحال خواهند بود و كمك كردن به استقلال خوشحال شدن قسمتي از جامعه را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران افزود: صرف هزينه براي تيم استقلال هزينه كردن براي سلامت قسمتي از افراد جامعه خواهد بود زيرا هر وقت استقلال در مشكلات و سراشيبي قرار مي‌گيرد مردم نيز به لحاظ روحي آسيب مي‌بينند و زماني تيم در آسايش است مردم جامعه به لحاظ روحي در سلامت هستند.

وي در پايان تصريح كرد: اميدوارم وزير محترم فكري به حال تقويت اين دو تيم پرطرفدار بكند زيرا سلامت روحي جامعه به تقويت اين دو تيم و موفقيت شان بستگي دارد.

انتهاي پيام/

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن