تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حماس مشاركت همه احزاب فلسطيني را در تشكيل دولت وحدت ملي خواستار شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حماس مشاركت همه احزاب فلسطيني را در تشكيل دولت وحدت ملي خواستار شد
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 92/09/29
اسماعيل هنيه نخست وزير دولت حماس در غزه روز پنجشنبه از محمود عباس رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين خواست در تشكيل يك دولت وحدت انتقالي ، از همه احزاب فلسطيني استفاده كند.
به گزارش خبرگزاري شين هوا از غزه ، هنيه افزود عباس بايد از همه قدرت هاي سياسي فلسطيني در گفتگوها درباره اجراي موافقتنامه ها و تفاهم نامه هاي آشتي داخلي استفاده كند.
وي تصريح كرد :« ما بايد به ضرورت پايان دادن به اختلاف هاي داخلي فلسطين پي ببريم. ما بايد براي دستيابي به وحدت و آشتي ملي تلاش كنيم.»
اين در حالي است كه يك منبع آگاه فلسطيني در مصاحبه با شين هوا گفت برغم درخواست حماس در خصوص آشتي با جنبش فتح وابسته به عباس ، خودداري اين جنبش از برگزاري انتخابات همچنان مانعي مهم برسر راه اين روند است.
تنش بين حماس و فتح سال 2006 زماني كه حماس در انتخابات پارلماني پيروز شد و كنترل نوار غزه را به دست گرفت ، به اوج خود رسيد.
161/104

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن