تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819494706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در سالن سرپوشيده ثامن الائمهمسابقات اسكيت ايستگاهي قهرماني قم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در سالن سرپوشيده ثامن الائمهمسابقات اسكيت ايستگاهي قهرماني قم برگزار مي‌شود
رئيس هيئت اسكيت استان قم از برگزاري رقابت هاي اسكيت ايستگاهي قهرماني قم در رده هاي سني مختلف بخش پسران خبر داد.


محمد حسني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار كرد: اين هيئت در نظر دارد با همكاري اداره آموزش و پرورش مسابقات اسكيت ايستگاهي قهرماني استان قم را با هدف استعداديابي و همچنين شناخت برترين‌هاي اسكيت ايستگاهي در بخش پسران برگزار كند.

وي افزود: هيئت اسكيت استان قم از تيم‌ها و ورزشكاران علاقه‌مند به اين رشته و مايل به شركت در اين دوره از رقابت‌ها دعوت به عمل آورده است كه آمادگي خود را به اين هيئت واقع در مجموعه ورزشي تختي قم اعلام كنند و از روز 29 آذر ماه وارد مسابقات شوند.

رئيس هيئت اسكيت استان قم اضافه كرد: بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته توسط دست اندركاران هيئت اسكيت استان قم، اسكيت بازان رده‌هاي سني مختلف از صبح روز جمعه براي كسب مقام قهرماني به رقابت مي پردازند در حالي كه محل برگزاري اين رقابت‌ها سالن ورزشي ثامن الائمه است.

وي ياد آور شد: اسكيت بازان شركت كننده در رقابت‌هاي رده‌هاي سني مختلف در اين سالن كه در مجموعه ورزشي 15 خرداد قرار دارد، براي كسب عناوين برتر با يكديگر به رقابت مي پردازند تا برترين‌ها مشخص شوند.

حسني عنوان داشت: رقابت‌هاي اسكيت ايستگاهي قهرماني قم در حالي برگزار مي‌شود كه در كنار موفقيت ارزنده‌اي كه ورزشكاران اسكيت‌هاكي قمي در صعود به ليگ برتر در سال‌هاي اخير داشته‌اند، از دل پيكارهاي اسكيت ايستگاهي قهرماني قم، اسكيت‌بازان قمي براي كسب آمادگي بيشتر به منظور شركت در رقابت‌هاي مهم، در مسابقات اسكيت ايستگاهي قهرماني كشور انتخاب خواهند شد.

وي بيان كرد: اين در حالي است كه مسابقات اسكيت ايستگاهي قهرماني بخش پسران كشور با حضور تيم‌هايي از استان‌هاي مختلف كشور و در بخش پسران در روزهاي چهارم تا ششم دي ماه به ميزباني هيئت اسكيت استان مازندران و در شهر نوشهر برگزار خواهد شد و نفراتي كه بتوانند در پيكارهاي انتخابي قم عناوين برتر رده‌هاي سني گوناگون را كسب كنند به اين مسابقات اعزام مي‌شوند.

رئيس هيئت اسكيت استان قم اظهار داشت: شركت كنندگان در اين رقابت‌ها در رده‌هاي سني 7، 8، 9 و 10 سال با يكديگر مسابقه مي دهند تا به عضويت تيم منتخب قم درآيند زيرا بر اساس تقويم فدراسيون اسيكت كشورمان هفته آينده 5 و 6 دي مسابقات منطقه اي اسكيت ايستگاهي كشور در نوشهر برگزار مي شود.

انتهاي پيام/78002/ح20

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن