تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست باز فرانسه براي جاسوسي از مردم


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: دست باز فرانسه براي جاسوسي از مردم
دولت فرانسه حيطه‌هايي كه جاسوسي اينترنتي و تلفني مجاز است را گسترش داد تا دامنه اختيارات جاسوسي دولت اين كشور از شهروندانش افزايش يابد.
فارس: در فرانسه اختيارات دولت براي نظارت بر اطلاعات تلفني و اينترنتي افزايش يافت.

روزنامه «فرنچ آفيشال» روز پنجشنبه يك قانون بودجه نظامي را منتشر كرد كه به سازمان‌هاي بيشتري، از قبيل مقامات مالي و مالياتي، اختيارهاي نظارتي بيشتر اعطا مي‌كند، بسترهاي جاسوسي را فراهم مي‌آورد و اختيار را از قضات براي بررسي درخواست‌هاي نظارت بر تلفن و اينترنت سلب مي‌كند.

شركتهاي گوگل و مايكروسافت قوانين مذكور را به باد انتقاد گرفته‌اند و گفته‌اند كه اين قانون بيش از حد گسترده است و حريم شخصي افراد را مورد تهاجم قرار مي‌دهد.

در بند 13 قانون جديد فرانسه آمده سازمان‌هاي دولتي فرانسه مي‌توانند از شركت هاي مخابراتي و اينترنتي تقاضا كنند تا به اطلاعاتي بر اساس اتصال كاربران، از جمله مكان آنها دسترسي پيدا كنند.

دلايلي كه دولت فرانسه مي‌تواند با استناد به آنها دسترسي به چنين اطلاعاتي را تقاضا كند به گونه‌اي گسترش يافته‌اند تا علاوه بر مسائل امنيت ملي و مبارزه با تروريسم، آنچه دولت «حفاظت از توانمندي‌هاي علمي و اقتصادي» فرانسه مي‌نامد را هم در بر بگيرد.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن