تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802449484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر
بازگشت دروگبا به لندن با پيراهن گالاتاسراي، ديدار دوباره بايرن و آرسنال در مرحله يك‌هشتم نهايي، قرعه سخت بارسا و مونيخ و قرعه راحت منچستر، همه و همه اواسط اين هفته از گلدان قرعه‌كشي جام‌ باشگاه‌هاي اروپا بيرون آمد. همه آن چيزهايي را كه درباره مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان مي‌خواهيد بدانيد را اينجا بخوانيد.
قرعه‌‌كشي مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در اين هفته برگزار شد و تيم‌ها حريفان خود را شناختند. شايد مهم‌‌ترين قرعه مربوط به بارسلونا و بايرن بود كه مي‌بايست به مصاف تيم‌هاي آماده منچسترسيتي و آرسنال بروند.

به گزارش تابناك، شايد آسان‌ترين قرعه نصيب منچستري شد كه اين روزها حال و روز خوبي ندارد. بخت با مويس يار بود كه بايد به مصاف تيم يوناني المپياكو برود و با شانس بالايي كه براي برتري برابر اين تيم دارد و كسب جواز حضور در جمع هشت تيم، اندكي از فشار افكار عمومي به خود و تيمش كم كند. در گزارش زير نگاهي داريم به هشت بازي مرحله يك‌هشتم نهايي جام باشگاه‎‌هاي اروپا.

پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر

روسونري عليه شاگردان سيمئونه

با توجه به اينكه ميلان به عنوان تيم دوم، در گروهي كه بارسلونا، آژاكس و سلتيك قرار داشتند، صعود كرد مي‌بايست به صدر‌نشين ساير گروه‌ها برخورد مي‌كردند كه تيم دوم شهر مادريد بيشتر مي‌توانست باب ميل ميلاني‌ها باشد. البته اتلتيكو‌مادريد در اين فصل عملكردي خيره‌‌كننده از خود نشان داده است و در لاليگا، هم امتياز با بارسلونا و جلوتر از رئال‌مادريد تيم دوم جدول است.

ديگو سيمئونه، سرمربي اتلتيكو با داشتن بازيكناني نظير كوكو، ديگو كاستا، كورتوآ و بسياري ديگر مي‌تواند براي ميلاني‌ها رقيب جدي به‌شمار بيايد. شايد بتوان تنها نقطه‌ضعف اين تيم را عدم تجربه كافي بازيكنان اين تيم در اين مرحله از مسابقات عنوان كرد. ميلان برخلاف اتلتيكو مادريد اوضاعي اسف‌بار در سري A دارد و از تيم اول جدول بيش از 20 امتياز عقب افتاده است و اين تورنمنت شايد آخرين فرصت ميلاني‌ها براي جبران نتايج ضعيف آن‌ها باشد. ميلاني‌ها گرچه يكي از بدترين فصل‌هاي تاريخ خود را مي‌گذرانند؛ اما با داشتن بازيكناني نظير بالوتلي، كاكا، الشعراوي، مونتوليوو و بسياري ديگر توانايي شكست اتلتيكو مادريد را دارند.

پاري‌سن‌ژرمن-لوركوزن

نماينده آلمان در مرحله يك‌هشتم نهايي بايد به مصاف تيمي برود كه از آن‌ها به عنوان يكي از مدعيان قهرماني ياد مي‌شود. بايرلوركوزن كه در گروه A بعد از منچستريونايتد به عنوان تيم دوم صعود كرد، تا اينجا جز شكست 5-0 مقابل يونايتد، نقطه تاريكي در عملكردش ديده نمي‌شود. سامي هيپيا، سرمربي اين تيم با داشتن تيمي خوب و با‌انگيزه در اين فصل عملكردي بسيار خوب داشته است. آن‌ها بعد از درخشش در بوندس ليگا اكنون به دنبال اين هستند تا در اروپا نيز درخشش خود را ادامه دهند؛ اما براي اين كار بايد از سد تيم قدرتمند پاري‌سن‌ژرمن عبور كنند.

پاريسي‌ها كه اين فصل نيز به ولخرجي خود در تابستان ادامه دادند با 67‌ميليون يورو، ادينسون كاواني را از ناپولي به خدمت گرفتند تا با بازي گرفتن او در كنار ابراهيموويچ يكي از قدرتمند‌ترين خط حمله‌هاي اروپا را بسازند. پاري‌سن‌ژرمن با خوش‌اقبالي در گروه ساده قرار گرفت و موفق شد به عنوان تيم اول از اين گروه صعود كند و مسلماً مالكان اين تيم انتظار دارند تا از اين مرحله نيز عبور كنند. دو تيم پاري‌سن‌ژرمن و لوركوزن براي اولين بار است كه در مقابل هم قرار مي‌گيرند.

چلسي-گالاتاسراي

بي‌شك بازگشت دروگبا به اسمفوردبريج مهم‌ترين اتفاق اين بازي است. دروگبا كه زماني در خط حمله چلسي درخششي فوق‌العاده داشت، موفق شد در لباس چلسي با بازي خوبش، همراه اين تيم قهرمان چمپيومز ليگ بشود. او در فينال سال 2012 كه چلسي در مقابل بايرن مونيخ قرار گرفت بود ابتدا در واپسين دقايق، بازي يك بر صفر باخته را به تساوي كشاند، سپس آخرين ضربه پنالتي را نيز گل كرد تا جام‌قهرماني را براي لندني‌ها به ارمغان بياورد.

چلسي كه اين فصل در مرحله گروهي به رغم دو شكست در برابر بازل به عنوان تيم اول صعود كرد در ليگ نيز شرايط خوبي دارد و مورينيو پس از بازگشتش به چلسي به خوبي توانسته اين تيم قدرتمند را ديگر بار به جمع مدعيان قهرماني برگرداند. تيم آبي‌پوش شهر لندن كه با داشتن بازيكناني جوان و بسيار خوب اميد زيادي در اين رقابت‌ها دارد، مسلما برابر گالاتاسراي دوست ندارد تسليم بشود. در آن طرف زمين اما گالاتاسراي كه در يك بازي دراماتيك توانست يوونتوس را حذف كند و پس از رئال از گروه B بالا بيايد به همراه مانچيني مي‌خواهد موفقيت‌هاي فصل پيش خود را تكرار كند.

رئال مادريد-شالكه

ديگر تيم اسپانيايي حاضر در مرحله يك‌هشتم نهايي بايد به مصاف تيمي از آلمان برود. رئال مادريد با 16 امتياز، با اقتدار و با كسب بيشترين امتياز ممكن بين تيم‌هاي حاضر در اين رقابت‌ها از مرحله گروهي بالا رفت و اكنون بايد در مقابل شالكه‌اي صف‌آرايي كند كه با سختي موفق شد در گروه E پس از چلسي صعود كند. رئالي‌ها كه بيش از 10 سال است نتوانسته‌اند به فينال ليگ قهرمانان راه يابند با به خدمت گرفتن كارلتو به عنوان سرمربي و همچنين بازيكني 100‌ميليون يورويي به نام گرت بيل مي‌خواهند هر طور كه شده تعداد قهرماني‌هاي خود را در اين تورنمنت دو رقمي كنند.

پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر

پر‌افتخارترين تيم حاضر در اين رقابت‌ها علاوه‌بر بيل از وجود كريستيانو رونالد نيز بهره مي‌برد كه اين روزها در اوج آمادگي است و براي كسب عنوان بهترين بازيكن سال دنيا رقابت فشرده‌اي با رقيبانش دارد. با داشتن چنين بازيكناني به نظر نمي‌رسد كار رئال در اين مرحله تمام شود؛ اما در آن سوي زمين نيز شالكه تيمي بسيار خوب و منسجم است كه اگر بتواند ستاره جوان تيمش، جوليان داركسلر، را در ژانويه حفظ كند با تكيه بر توانايي وي، رئال را به زحمت بيندازد.

دورتمند- زنيت

زنبورها كه با 12 امتياز به عنوان تيم اول گروه مرگ و پس از شكست دادن ناپولي و آرسنال، به اين مرحله صعود كردند با رسيدن مصدومين، شانس زيادي دارند تا ماموريت ناتمام خود در ليگ قهرمانان را تمام كنند. يورگن كلوب، سرمربي كاريزماتيك و پرانرژي دورتموند گرچه تيمش در بوندس‌ليگا با بحران مواجه شده است اما با رسيدن بازيكنان كليدي تيمش مي‌تواند مثل فصل گذشته همه را شگفت‌زده كند. دورتمند مي‌تواند با تيكه بر توانايي بازيكناني نظير رويس، هوملز، لواندوسكي، شاهين و... براي هر تيمي تهديدي جدي به‌شمار بيايد.

پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر

زردپوشان وستفالن طي سال‌هاي اخير يك فوتبال بسيار زيبا و هجومي بازي كرده‌اند و بارها قدرت خود را به حريفان نشان داده‌اند. هواداران پرشور دورتمند نيز در ورزشگاه خانگي خود جوي بسيار وحشتناك ايجاد مي‌كنند و شكست دادن دورتموند در سيگنال ايدوپارك را بسيار سخت كرده‌اند، بي‌دليل نيست كه از آن‌ها به عنوان يكي از مدعيان قهرماني ياد مي‌شود. در آن طرف زمين، زنيت به سختي و پس از اتلتيكو مادريد به عنوان تيم دوم صعود كرده است و تمام اميدش به درخشش بازيكناني نظير هالك، اكسل ويتسل و دني است.

آرسنال - بايرن مونيخ

يكي از حساس‌ترين و زيباترين بازي‌هاي اين مرحله بدون‌شك، صف‌آرايي شاگردان ونگر در مقابل شاگردان پپ گوآرديولاست. قهرمان فصل گذشته كه اين فصل نسبت‌‌به فصل قبل، بسيار قوي‌تر شده و تمام ركوردهاي موجود را شكسته، بسيار اميدوار است با تكرار قهرماني خود، طلسم قهرمان نشدن تيم قهرمان دوره قبل را بشكند. كوسه‌ها كه در اين فصل با اقتدار در بوندس ليگا پيشتاز هستند فصل گذشته نيز در همين مرحله به آرسنال برخورد كردند كه در مجموع با نتيجه 3-3 و به لطف گل زده در خانه حريف صعود كردند.

بايرن مونيخ با داشتن بازيكناني نظير ريبري، روبن، لام، گوتسه، شوآيني و بسياري ديگر شانس بالايي براي قهرماني دارد. برگ برنده آن‌ها در اين بازي نيمكت بسيار قوي آن‌ها نسبت به آرسنال مي‌تواند باشد كه در صورت گره خوردن بازي، دست پپ براي تغيير روند بازي بسيار باز است. از طرف ديگر آرسنال با آرسن ونگر، فصلي بسيار خوب را شروع كرده و با به خدمت گرفتن مسعوت اوزيل با رقم 50‌ميليون يورو نشان داده كه اين فصل مي‌خواهد به ناكامي‌هاي خود پايان دهد.

المپياكوس يونان - منچستريونايتد انگليس

از آنجايي كه تيم‌هاي انگليسي با قرعه بدي مواجه شدند بايد به مصاف بايرن و بارسلونايي بروند كه اين روزها دوران پرفروغي را پشت سر مي‌گذارند بايد قرعه منچستر را عالي توصيف كرد. شياطين سرخ در اولين فصل بدون حضور فرگي بايد در يك هشتم نهايي به مصاف المپياكوس يونان بروند چه چيز بيشتر از اين قرعه مي‌توانست ديويد مويس را خوشحال كند.

پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر

با اين حال كار منچستر چندان هم ساده نيست چرا كه در برابر تيمي قرار مي‌گيرد كه با داشتن ستارگاني نظير مانولاس، روبرتو و ساويولا مي‌توانند براي آنها دردسرساز شوند. يوناني‌ها صعودشان را مديون قرعه خوب خود در مرحله گروهي بودند جايي كه در آنجا با بنفيكا، پاري سن ژرمن و اندرلخت همگروه شدند كه با عملكرد خوب خود برابر بنفيكا كه رقيب اصلي آنها براي صعود بود، توانستند به عنوان تيم دوم از گروه خود بالا بيايند. در سوي ديگر زمين يونايتدي‌ها تا بدين‌جا برخلاف ليگ كه عملكردي ضعيف داشته‌اند، در ليگ قهرمانان بسيار خوب ظاهر شده‌اند و بدون شكست و با 14 امتياز به عنوان تيم نخست از گروه A صعود كرده‌اند.

پيروزي 0-5 آنها در برابر لوركوزن آن هم در خاك آلمان نشان‌دهنده اين است كه هيچوقت نبايد شياطين سرخ را دست‌كم گرفت. آنها مي‌توانند با تكيه بر توانايي بازيكناني نظير روني، فان‌پرسي، كاگاوا، دخيا و جونز نتيجه لازم را برابر نماينده يونان كسب كنند. اين دو تيم تاكنون چهار بار در ليگ قهرمانان مقابل يكديگر قرار گرفته‌اند كه در تمام آنها منچستريونايتد پيروز شده است. نكته جالب توجه اينجاست كه يونايتد در 3 بازي از اين 4 بازي، از المپياكوس گلي دريافت نكرده است.

منچسترسيتي انگليس - بارسلوناي اسپانيا

پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر

ارسلونا بعد از جدايي ويلانوا، تاتا مارتينو را جانشين وي كرد كه اين مربي با تجربه آرژانتيني تا به الان در بارسلونا نتايج قابل قبولي گرفته و تنها در دو مسابقه طعم شكست را چشيده است. آنها با 13 امتياز به عنوان تيم اول از گروه خود صعود كردند، بازي‌هاي خوب نيمار در بارسلونا مي‌تواند طرفداران اين تيم را به صعود بسيار اميدوار كند علاوه بر اين، ليونل مسي ستاره آرژانتيني آنها نيز تا آن زمان از مصدوميت باز خواهد گشت و مي‌تواند برگ برنده بارسلونا در اين ديدار باشد. در آن طرف زمين منچسترسيتي با آمدن مانوئل پيگريني كاملا متحول شده است و در زمين خود تيم بسيار وحشتناكي نشان داده است.

آنها تا اين‌جاي فصل در اتحاد به تيم‌هاي منچستريونايتد، آرسنال و تاتنهام در مجموع 16 گل زده‌اند و در يك بازي نيز سوآنسي را با 7 گل بدرقه كرده‌اند. سيتي در گروه D با 15 امتياز، هم امتياز با بايرن مونيخ و به دليل تفاضل گل كمتر، به عنوان تيم دوم صعود كرد.

اگرچه آنها در اين فصل در ورزشگاه خانگي برابر بايرن با نتيجه 3-1 مغلوب شدند اما در بازي برگشت در آليانز آرنا نشان دادند كه تيم بسيار خطرناكي هستند. آنها مدافع عنوان قهرماني را در حالي با نتيجه 2-3 بردند كه با دو گل از حريف خود عقب بودند و همچنين سرجيو آگوئرو و يحيي توره را نيز در تركيب نداشتند. اين 2 تيم تاكنون در مسابقه‌اي رسمي مقابل يكديگر قرار نگرفته‌اند و همين مي‌تواند به جذابيت‌هاي بازي اضافه كند.

پيگريني در انتظار تاتا، پپ منتظر ونگر

واكنش بازيكنان سيتي به هم گروهي با بارسا

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن