تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فابيوس: انتظار مي رود كشورهاي اروپايي از فرانسه در جمهوري آفريقاي مركزي حمايت كنند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فابيوس: انتظار مي رود كشورهاي اروپايي از فرانسه در جمهوري آفريقاي مركزي حمايت كنند
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1392/09/25

لوران فابيوس، وزير امور خارجه فرانسه روز دوشنبه اعلام كرد انتظار دارد بسياري از كشورهاي اروپايي در روزهاي آينده اعلام كنند از مداخله فرانسه در جمهوري آفريقاي مركزي پشتيباني مي كنند.
فابيوس در پايان نشستي با همتايان خود از كشورهاي عضو اتحاديه اروپا در بروكسل، پايتخت بلژيك، اعلام كرد « برخي از كشورها پيش از اين تصميم گرفته اند در زمينه طرح تداركاتي به ما بپيوندند ».
فابيوس افزود « محتمل است كه برخي از كشورها پا را از اين نيز فراتر گذاشته در زمينه طرح نظامي نيز از ما پشتيباني كنند . در ساعات و روزهاي آينده آن را شاهد خواهيم بود ».
فابيوس از كشورهاي انگليس، آلمان، بلژيك و اسپانيا نام برد كه حمايت خود را از فرانسه به ويژه در زمينه حمل و نقل نيروها و تجهيزات فرانسه به بانگي، پايتخت جمهوري آفريقاي مركزي اعلام آمادگي كرده اند.
فابيوس همچنين ابراز خرسندي كرد كه در اين نشست شركت كنندگان به اتفاق از موضع فرانسه حمايت كرده اند و به بزعم وي اين حمايت فقط حمايت نظري نيست بلكه حمايتي عيني است.
فابيوس همچنين با استقبال از پشتيباني بسيار مهم اتحاديه اروپا در زمينه طرح بشردوستانه، اعلام كرد اين كمك از آغاز سال تاكنون، بعد از اعلام كمك جديد 18 ميليون و پانصد هزار دلاري روز دوشنبه، بالغ بر 39 ميليون دلار شده است.
وي اعلام كرد « وزيران اتحاديه اروپا در پايان اين نشست اعلام كردند بر اثر بحران انساني بيش از پيش ناگوار در جمهوري آفريقاي مركزي، اين اتحاديه به حال آماده باش در آمده است و براي پاسخگويي فوري به اين بحران به شدت بسيج خواهد شد ».
وزيران امور خارجه اتحاديه اروپا همچنين اعلام كردند بعد از مداخله فرانسه و اتحاديه آفريقا، مانند ماموريت آموزش ارتش مالي، اتحاديه اروپا آماده است از برقراري ثبات در جمهوري آفريقاي مركزي حمايت كند ».
به گزارش خبرگزاري فرانسه از بروكسل، آنها همچنين تصريح كردند « هنگامي كه شرايط امنيتي به اندازه كافي ثبات پيدا كند، پشتيباني در زمينه بخش آموزش نيروهاي امنيتي نيز به منظور تضمين حل و فصل طولاني مدت بحران در جمهوري آفريقاي مركزي مورد بررسي قرار خواهد گر فت ».
152/104

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن