تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه مياندرود:فرودگاه دشت‌ناز در دل مياندرود قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه مياندرود:فرودگاه دشت‌ناز در دل مياندرود قرار دارد
امام جمعه مياندرود گفت: فرودگاه دشت‌ناز در دل مياندرود واقع شده است حال اسم آن را هرچه كه مي‌خواهند، بگذارند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان مياندرود، حجت‎الاسلام سيد مجتبي رسولي جويباري امشب در سخناني در مراسم توديع و معارفه فرماندار جديد اين شهرستان با اشاره به يكسال تلاش و زحمت زارعي در مسند فرمانداري مياندرود ابراز داشت: وي در زماني كه وضع مالي دولت مناسب نبود با رفاقت صميميت اخلاق و تقوا توانست اوضاع را جمع و جور كند و تنشي نيز در اين مدت در مياندرود اتفاق نيافتاد.

امام جمعه شهرستان مياندرود ارتباط خود با ذات‌الله زارعي را در يكسال گذشته خوب و دوستانه دانست و افزود: به صورت هفته‎اي يا دو هفته يك بار با هم تعامل داشتيم.

اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در اين شهرستان اظهار داشت: مياندرود ظرفيت شهرستان نمونه كشوري را دارد و اين را من به عنوان كسي مي‌گويم كه اهل اين شهرستان نيز نيستم اما هفت سال است كه در بين اين مردم هستم و همه نقاط و مردم آن را به خوبي مي‌شناسم.

وي با اشاره به ظرفيت‎هاي مهم اين شهرستان مانند سواحل بكر دريا،كوه و جنگل همچنين حاصل‌خيزترين دشت در كشور ادامه داد: فرمانداري موفق است كه از اين ظرفيت‎ها به خوبي استفاده كند.

خطيب جمعه شهرستان مياندرود در پايان تصريح كرد: من به دنبال اين نيستم كه فرودگاه يا فلان روستا را از ما بگيرند يا به ما بدهند براي ما فرقي ندارد چون اين فرودگاه در دل مياندرود واقع شده است حال اسم آن را هرچه كه مي‌خواهند بگذارند.

انتهاي پيام/86021/ش20

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن