تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802421013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظرهاشمي درباره اجراي پزشك خانواده


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: نظرهاشمي درباره اجراي پزشك خانواده
وزير بهداشت بر ادامه اجراي پزشك خانواده براي داشتن يك نظام سلامت كارآمد تاكيد كرد.
مهر: دكتر سيد حسن هاشمي در سفر به شيراز افزود: اجراي پزشك خانواده را ادامه خواهيم داد زيرا براي داشتن يك نظام سلامت كارآمد به سيستم ارجاع نياز داريم.

وي اظهار داشت: در اجراي اين طرح نمي خواهيم كميت فداي كيفيت شود و اين نكته نيز قابل توجه است كه در حال حاضر منابع مالي كافي براي اجرا وجود ندارد.

دكتر هاشمي بيان كرد: به دليل همين كمبود اعتبار و عدم حمايت مركز از شهر شيراز ، اين شهر در مقابل انبوهي از اعتراضات قرار گرفت كه در بودجه سال 93 معادل دو هزار ميليارد تومان به طرح پزشك خانواده در كشور اختصاص مي يابد كه اميدواريم اين گونه مشكلات حل شود.

وزير بهداشت با اشاره به اينكه پزشك خانواده بايد به صورت كشوري اجرا مي شد كه به دليل كمبود اعتبار، امكانش را نداشتيم ، گفت: بايد اين طرح را در شهرهاي كوچك اجرا و پس از دو سال اجرا اشكالاتش را رفع مي كرديم و سپس در كل كشور اجرايي مي كرديم.

دكتر هاشمي افزود: آسيب شناسي پزشك خانواده اجرا شده و اين دولت سعي دارد اشكالات گذشته را رفع كند و تا حل مشكلات گذشته اقدام جديدي در اين خصوص انجام نمي شود.

وي تاكيد كرد: پزشك خانواده نبايد به اين دليل كه ناقص اجرا شده به طور كامل حذف شود، اشكالي كه در سطح فارس و مازندران وجود داشت اين بود كه اين استان ها طرح را در كل سطوح، اجرا كردند كه مشكلات به وجود آمده با ياري خداوند در سال آينده حل خواهد شد.

وزير بهداشت گفت: مصوبه اي در دولت داريم كه بر اساس آن گروهي را مامور كرده تا راهكارهايي را براي تحول نظام سلامت تدوين كنند كه يك ماه از فعاليتشان گذشته است.

دكتر هاشمي اظهار داشت: ما هيچ چاره اي نداريم جز اينكه بيمار يك بيمه قوي و يكپارچه داشته باشد كه با نوسان ارز و تغييرات دولت ها و غيره لطمه نبيند و وزارت بهداشت به سمتي مي رود كه تصدي گري خود را كم كند و براي تحقق اين مسئله تعرفه ها بايد واقعي شوند تا اين امر محقق شود و اين زمان است كه حضور بخش خصوصي مي تواند موجب فايده واقع شود.

وزير بهداشت تصرح كرد: دانشگاه ها بايد در همه زمينه ها مستقل باشند و بخش خصوصي نيز فعال باشد و در مواردي دولت حضور داشته باشد كه مردم علاقه به مشاركت ندارند و يا براي آنها با صرفه نيست.

وزير بهداشت صدور حكم ابقاي دكتر ايمانيه را اعلام كرد

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از اينكه حكم ابقاي دكتر ايمانيه به عنوان رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز صادر مي شود خبر داد و گفت: دكتر ايمانيه جزو افتخارات شيراز است و همواره مورد احترام بوده و هست.

وي اظهار داشت: با جلساتي كه داشته ايم به اين نتيجه رسيده ايم كه با ايجاد يك سري اصلاحات، همچنان در عرصه سلامت فارس در خدمت دكتر ايمانيه باشيم.

قاضي زاده هاشمي افزود: حكم ادامه فعاليت دكتر ايمانيه امضا مي شود و اين دولت با نامي كه براي خود به عنوان دولت تدبير و اميد انتخاب كرده به دنبال اين است كه از تمامي ظرفيت هاي مديران استان استفاده كند.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن