تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803101067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپوليس سايپا را برد و صدرنشين ماند


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پرسپوليس سايپا را برد و صدرنشين ماند
تيم فوتبال پرسپوليس با شكست سايپا جايگاهش در صدر جدول ليگ برتر فوتبال را مستحكم كرد.

به گزارش ايسنا، ديدار پرسپوليس و سايپا از هفته نوزدهم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران با برتري يك بر صفر پرسپوليس به پايان رسيد. تك گل اين ديدار را محسن مسلمان در دقيقه 77 به ثمر رساند. نيمه دوم اين بازي بر خلاف نيمه‌نخست جالب و تماشايي بود.

گزارش نيمه اول:

در نيمه نخست دو تيم بيشتر در صدد محك يكديگر بودند و بازي بيشتر در ميانه ميدان در جريان بود. پرسپوليس بيشتر تلاش داشت از ميانه ميدان با كارهاي تركيبي به دروازه سايپايي ها نزديك شود و در عوض شاگردان فيرات تلاش دادند با فرارهاي سرعتي از جناحين پرسپوليس به دروازه حريف يورش ببرند.

نخستين فرصت اين ديدار را سايپايي ها در دقيقه 13 بدست آوردند. آنها روي يك كرنر ارسالي كه مدافعان پرسپوليس برگشت داده شده بود صاحب فرصت شوتزني شدند كه در نهايت رضا ناصحي با يك ضربه خوب تلاش كرد تا دروازه پرسپوليس را از پشت محوطه جريمه باز كند اما ضربه او با بدشانسي به تيرك عمودي دروازه پرسپوليس برخورد كرد و اين توپ راهي به دروازه پيدا نكرد.

تنها ده دقيقه بعد بود كه بار ديگر سايپايي ها از طريق شوت از پشت محوطه جريمه پرسپوليس تلاش كردند تا دروازه نيلسون را باز كنند اما شوت بابك حاتمي را نيلسون با عكس العملي مناسب دفع كرد كه اين امر موجب تشويق اين دروازه بان توسط هواداران پرسپوليس شد.

آخرين فرصت نيمه نخست كه بهترين موقعيت گلزني دو تيم در نيمه اول بود، نصيب شهباززاده شد. در حالي كه توپ به خوبي روي پاي بازيكن سايپا ننشته بود، شوت زميني مقابل دروازه به شهباززاده رسيد و او در حالي كه در آفسايد هم قرار نداشت با بي دقتي تمام توپ را به آسمان كوبيد تا فيرات افسوس اين فرصت عالي را بخورد.

بعد از اين فرصت سايپا نيمه نخست به پايان رسيد.

گزارش نيمه دوم:

با آغاز نيمه دوم، پرسپوليس برخلاف نيمه نخست بازي تهاجمي اي را ارائه داد و چند بار در همان اوايل مي توانست به گل برسد كه واكنش هاي خوب محمد باقر صادقي مانع از فروپاشي دروازه سايپا شد.

اولين فرصت را پيام صادقيان در دقيقه 50 بدست آورد كه شوت سركش اين بازيكن با برخورد به تيرك دروازه سايپا راهي به دروازه پيدا نكرد و در دقيقه 55 بود كه اينبار محسن مسلمان با شوتي سنگين از پشت محوطه جريمه سايپا تلاش كرد تا دروازه را باز كند اما واكنش بسيار خوب صادقي موجب شد تا اين توپ راهي به دروازه پيدا نكند و در نهايت و در دقيقه 58 شوت رضا حقيقي نيز با شرايطي مشابه راهي كرنر شد.

در ادامه اين ديدار حلقه فشار هافبك ها و مهاجمان پرسپوليس بر روي دروازه سايپا بيشتر كرد اما شاگردان فيرات باع دفاعي چند لايه تلاش كردند تا مانع از حملات گسترده سرخ پوشان شوند.

با اينحال در دقيقه 72 ارسال زيباي پيام صادقيان براي محسن مسلمان با ضربه سر بسيار خوب اين بازيكن همراه شد تا اولين گل اين ديدار براي پرسپوليس به ثمر برسد و تنها دو دقيقه بعد بود كه شوت سنگين صادقيان مي توانست گل دوم را براي سرخ پوشان به همراه داشته باشد كه ضربه او در مصافي تك به تك به تيرك دروازه سايپا برخورد كرد و راهي به دروازه پيدا نكرد.

در ادامه سايپايي ها با ارائه يك بازي احساسي تلاش كردند تا بازي را به تساوي بكشانند اما عملكرد خوب سرخ پوشان در كار دفاعي مانع از تهديد جدي دروازه نيلسون شد تا پرسپوليس ضمن گرفتن انتقام شكست در ديدار رفت خيالش از بابت صدر جدول آسوده باشد.

تعداد تماشاگر: كمتر از 10 هزار نفر

تيم داوري: حسين زرگر، محمدرضا منصوري و آرمان اسدي.

كارت زرد: خلعتبري از پرسپوليس.

تركيب پرسپوليس: نيلسون كوريا، محسن بنگر، سيجلال حسيني، مهرداد كفشگري، ميثم حسيني، رضا حقيقي، پيام صادقيان (محمد نوري 93)، محمدرضا خلعتبري (حميد علي عسگري 89)، مهدي سيدصالحي (فرزاد حاتمي 64)، محسن مسلمان و حسين ماهيني.

تركيب سايپا: محمد باقر صادقي، مجيد ايوبي، سجاد مشكل پور، بابك حاتمي، ابراهيم شكوري، حامد شيري، روزبه شاه علي دوست، مهدي جعفرپور (ابراهيم صادقي 58)، محمدرضا ناصحي (محسن ارزاني 68)، كاوه رضايي و سجاد شهباز زاده ( علي يونسي 77).

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن